trol Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam koledzy powiedzcie mi zy to normalne że moja Virażka 535 czasami się zalewa przy odpalaniu ? i muszę czyścić świece i wtedy odpala ? czy to norlmalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igner Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Witam!napewno nie jest normalne ;)u mnie było podobnie-jeden cylinder się zalewał!pomogła regulacja mieszanki-zbyt bogata była i co dziwne- nasmarowanie linki od ssania-zacinała się na jednym gaźniku i zimny palił jak trzeba a ciepły juz nie chciałaha-no i przy okazji wymieniłem świece-co też znacząco pomogło pozdrawiam Edytowane 16 Marca 2007 przez igner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Dodam jeszcze pannowie, ze warto wymienic filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trol Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 jak mam wyrególować mieszankę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Krótko:1) na ssaniu to pierwsze 300-500 m, potem zawalisz swiece2) wymieniłem badziewie (NGK) na 3-elektrodowe "Iskry", dobrane oczywiście odpowiedniki (od tego momentu żadnych problemów)3) regulacja mieszanki wg manuala, przypomnij na priva to napiszę, musze poszukać, z wysłaniem problem - pdf 50 mbPozdrowienia Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Ja też walczyłem z zapalaniem. Za radą kolegi "Calmicoko" wymieniłem NGK na Iskry i przeczyściłem gaźnik. Dzisiaj skończyłem skręcani i silnik pięknie zagadał bez żadnego problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igner Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam Co się tak wszyscy uparli na ten NGK?może to zależy od moto jakie mu pasują???-ja miałem w swoim moto kiedyś NGK i było wszystko ok ale ich czas się skończył i chciałem nawet kupić Denso(wszyscy chwalą)ale nie było na miejscu a przesyłka drugie tyle co świece wieć podziękowałem- kupiłem NGK i pali dalej jak trzeba!Także ja się jak narazie tym nie sugeruje Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Witam koledzy powiedzcie mi zy to normalne że moja Virażka 535 czasami się zalewa przy odpalaniu ? i muszę czyścić świece i wtedy odpala ? czy to norlmalne ? dokladnie - nie jest to normalne - daj do regulacji gaznikow (synchronizacja i w tym wypadku REGULACJA MIESZANKI) i jeszcze warto filtr powietrza zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ja po wymianie swiec i filtra powietrzapali zawsze od pierwszego krecenia ale ssanie wyciagam do polowy, jak do konca to sie zalejenie wiem moze ko kwestia regulacji linki czy co aaa no i po 300 km padla mi jedna swieca NGK :icon_mrgreen: wstawilem nastepna i juz jest ok. nie wiem dlaczego padla swiecadlatego zawsze mam pod reka jakas swiece i klucze pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Co do NGK dobre ale w tej cenie kupisz Iskrę trójelektrodową i ta jest napewno lepsza. Co do świeć ogólnie. Po założeniu nowych należy moto odpalić i przejechać się choćby z 10 km świece się wtedy "wygrzewają". Dość często się zdarza, że jeżeli po założeniu świec odpalimy sprzęt i zaraz go zgasimy to już z następnym odpalenie mogą być kłopoty. Co do regulacji składu mieszanki byłbym z tym ostrożny. Regulacja "na oko" nic nie da a napewno pogorszy sprawę. Do tego potrzebny jest specjalistyczny warsztat z analizatorem spalin. W Twoim przypadku prawdopodobnie wystarczy synchro gaźników, ustawienie przerw na świecach i ich oczyszczenie i wysuszenie. Co do zalewania. Wtryśnij troch oliwki do linki ssania i sprawdź czy palenie na ssaniu jest potrzebne (jak jest ciepło to nie zawsze).Dobrze jes też sprzawdzić przewody wys. napięci i fajkę. Stare i zetlałe dają często zrzuty - przeskoki iskry na masę. Wymiana lub oczyszczenie filtra powietrza jest zawsze potrzebna. Należy też sprawdzic krućce gumowe przed i za gaźnikiem- mogą być sparciałe - dziurawe co też wpływa na "palenie" a objawia się ''strzałami' w gaznik.Pozdrawiam Jurek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 to moe byc powodjak wymienilem to sie nie przejechalemtylko odpalilem. lalo wtedy niemilosiernie a co do ssania to faktycznielatem odpalam w ogole go nie uzywajac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igner Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) Witam!co do ssania to musisz moto wyczuć jak mu "pasuje"- ja wiosna/jesień pierwsze odpalenie na ssaniu poźniej jak już jeżdże to odpalam bez ssania , nieraz tylko lekko odkręcając manetke przy odpalaniu a jak jest gorąco to w ogóle bez ssania inaczej się zalewa!musisz to samemu wyczuć metodą prób i błedów. a świece trzeba wygrzewać to fakt-też o tym nie wiedziałem kiedyś ale trochę się doedukowałem i nie popełniłem tego błędu co Ty :D Spr. też to ssanie czy się nie zacina - u mnie był z tym problem i wyczyść świece a jak masz $$$ to zrób synchronizacje i w droge :D pozdrawiam a i później wymieniłem filtr powietrza ale i bez tego z odpalaniem już było ok Edytowane 18 Marca 2007 przez igner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 witam, ja mam takie pytanie poniewaz w najblizszym czasie wypadałoby wymienić w moim motocyklu jakim jest yamaha xj600 swiece zapłonowe i pytanie jest nastepujace, czy warto inwestowac w świece irydowe ktore sa zwykle dwa razy droższe od tradycyjnych? czy moze kupic takie tradycyjne jakie sa zalecane czyli NGK CR8E? a moze polecacie jakies inne? :icon_mrgreen: probował ktos z tymi irydowymi w XJ'ocie? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.