Paweł_KX Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Jak cross chlapie olejem z wydechu to coś jest nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) nie. To całkowita norma w 2T :banghead: ale ześ naklonował tematów ;) Edytowane 16 Marca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morel Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 A nie są uwalone simeringi na wale?? coś tak czytałem w jednym z "klonów" tego tematu i sam też po wymianie w 2T tych właśnie simeringów wyleczyłem moto z "smarkania" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_KX Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Wielkie sory za tyle tematów ale admini naprawili mój błąd ;) Dzięki za odpowiedzi ! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 A nie są uwalone simeringi na wale?? coś tak czytałem w jednym z "klonów" tego tematu i sam też po wymianie w 2T tych właśnie simeringów wyleczyłem moto z "smarkania"ale jesli by poszły simmernigi na wale to moto by nierówno chodziło i cieżko zapalało(jesli oczywiście by zapaliło) a co do oleju z rury to moze za dużo dostaje jego i przez to tak pluje.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEKAONE Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 dwu takty pluja olejem (z wydechu) jak mieszanka nie jest dobrze spalana , wiec maneta opor i ma sie tlic :crossy: pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Jaki kolor mają spaliny??Jaką mieszankę lejesz??I jak będziesz pyrkał,pyr,pyr to nawet przy mieszance 1:50 będzie pluło olejem.Sprubój jedździć na pełnej pi*dzie,to nie będzie pluło.PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Słyszałem historię że koleś który tak pyrkał dał się przejechać Ogłazie i po kilku okrążeniach zapalił się wydech :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wo09 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 (edytowane) Jaki kolor mają spaliny?? Dobre pytanie, a jakie powinny być ?. Podobno w jakimś stopniu można poznać czy moto nie przepala chłodziwa lub oleju ? Edytowane 17 Marca 2007 przez Wo09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 jeśli moto pluje z wydechu olejem koloru czarnego rzadkiego, to zbyt bogata mieszanka w gaźniku. olej ma wyższą temperaturę spalania niż beznyna więc nie spala się , dzięki temu smarowany jest cylinder. jeśli kolor jest szary , biały to mamy problem z silnikiem, może to być właśnie płyn z chłodnicy. zmniejsz trcohce dawkę paliwa i nie zamulaj sprzęta tylko ostro w palnik:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wo09 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Obecnie mam moto w remoncie, i nie wiem ile to jeszcze potrwa bo w Motosport maja jakieś problemy magazynowe i 2 tygodnie już kompletują mi części. Z tego co pamiętam to przed remontem dymek miałem koloru błękitnego, czyli chyba ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ale rzuca ci olejem na zimnym silniku czy na ciepłym też ?? bo jak na zimnym coś tam rzuci to nic się nie dzieje , te typy tak mają :banghead: miałem kiedyś taki przypadek że moto miało trochę tego szajsu w tłumiku i flaki mi sie zajarały :) ale jak się wszystko wypaliło był już spoko, tak że radziłbym dać moto trochę w dupcie na wszelki wypadek :buttrock: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Siema mam taki problem, nie dawno wlalem do silnika okolo 800ml oleju spuscilem z 400ml :notworthy: co jest nie tak zimer poszedl na wale? moto chodzi normalnie pali jak zawsze z pierwszego, chodzi rowno i wkreca sie na obroty, kolor spalin jest szarawy( wydaje mi sie ze normalny bo zawsze taki mialem) jesli naleje mu mniej oleju to moto nie kopci takze zgłupiałem co to moze bycnie wiece co moze byc nie tak co sie dzieje z tym olejem? dodam , w chlodnicy napewno go nie ma :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Sprawdz uszczelke czy cokolwiek tam jest kolo zebatki z przodu,u kumpla po nocy zawsze byla plama i tam wlasnie olej wyciekal - najpierw myslelismy,ze to dodatkowe smarowanie zebatki/lancucha,ale potem zwatpilismy :notworthy: Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 chyba jednak to tez zimer :) wczoraj zalalem mu rzadszego oleju i odrazu zaczak mocniej kopcic kurde ja to mam zawsze farta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.