Skocz do zawartości

serwis


bartic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

heja

 

pomyślałem sobie, że część z nas dłubie przy swoich motorkach, nabiera wprawy i umiejętności. i wymyśliłem.

 

dzielmy się wiedzą. praktycznie. jednak to już wynika z indywidualnej woli.

 

więc tak, otworzę listę. w czym mogę pomóc użytkownikom virago 535, czy z czym mogliby do mnie wpaść. poza zwykłą pomocą. narazie jest to:

 

-wymiana płynów i filtrów

-wypruwanie wydechów

-wymiana sprzęgła rozrusznika ( fotoporadnik )

-wymiana regulatora i akumulatora

-wymiana żarówek

-wymiana klocków/czyszczenie

 

w przyszłości - wymiana membran i łańcuszków rozrządu... nie mówiąc o moich planach customowych :D ale nie każdy jest takim świrem jak ja. więc mowa o zwykłych virago 535

 

no. narazie mało, ale zawsze coś.

 

mam nadzieję, że lista nie ograniczy się do virago i że będzie ogólnie treściwa. w końcu, prywatne wiadomości można wysłać na prva :D

 

pozdrawiam

wasz na zawsze, bartic :)

Edytowane przez bartic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge troche pomoc przy wid starze oraz sportsterze i twincamie

ale to naprawde jest pomoc przy blachych sprawach - wymianie tego czy tamtego (nie chodzi o olej i lozyska w kolach-to kazdy piwinien wiedziec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wymiana przedniej opony w Virago jest trudna, bo za pare dni dostane moje moto i trzeba opnę z przodu wymienić ?

Generalnie jest upierdliwa i znienawidziłem wymianę dętek (i opon) jak dostałem "niezłą szkołę" przy mojej starutkiej Jawie i ukradziono mi dobre łyżki..Teraz wolę zlecić wymianę opony w serwisie. Mają do tego maszynę i zmiana trwa chwilę. Po co mam się tak męczyć za 20 PLN... :icon_biggrin:

Czy jest też taki proces jak wyważanie co się robi np. z samochodowymi kołami?

Niestety tak. A zwłaszcza powinna być dobrze wyważona przednia opona.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie ma się co śmiać. virago jest dziewiczo niedostępna. trzeba się nieźle nasilić, żeby coś przy niej zrobić. najczęstszym pytaniem jest 'jaki olej wlać' to i pewnie ludzie nie wiedzą, skąd go wylać.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja się dołoże. Jeśli ktoś ma problem z Dragiem 650 to służe radą i pomocą w zakresie wymienionym przez Bartica , oraz wymianie łożysk głowki ramy, króćców gażnikowych(jest co robić wbrew pozorom-sorry Bartić , że nie dałem znaka jak robiłem ale mam foty :D ), regulacji zworów. ;) Dodatkowo w zakresie zakupu części i akcesoriów do wszystkich maszyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Otóż dziś pojawił się problem w VN 800 dolenej rury wydechowej przy pierwszym cylindrze zdaniem kogoś z sewisu oberwało sie środek wydechu i tak w róznych prędkościach obrotowych nieprzyjemnie wpada w rezonans.Poradził mi nawiercenie dziur w samym wydechu i dospawanie tego wnętrza wydechu do rury.Czy kroś juz spotkał się z tym lub umie poradzić.Pozdro i z góry dzięki :D ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co nie można. jak ci lata w środku, to już masz 1/3 roboty z głowy, bo to znaczy, że środek sam się poluzował. teraz pozostaje ci przy wylocie do okoła przedziurawić tą blaszkę łączącą środek z rurą... spokojnie. możesz wiertłem, albo przecinakiem.

 

ale, ale. dział mechanika jest. mi chodziło tutaj o stworzenie listy ludzi chętnych do dzielenia się wiedzą (no i jaką)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...