Skocz do zawartości

Coś dla Dyzia czyli Triumph 2300ccm

Ivan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kłaniam,

I odrazu zwracam się do naczelnego Triumph'atora tego Forum.

Tak się złożyło że sierpniowy ŚM dopiero studiuję. A tam taka malutka notateczka "Co nowego?" i text że sporym zaskoczeniem będzie cruiser Triumpha o poj. 2300ccm. Czy ktoś już widział jakieś studia, rysunki, projekty, zdjecia tego cuda?

Oczywiście liczę na Dyzia ale jak ktoś inny coś schaczy to zapraszamy do reklamy :lol:

Gruss!

I.

PS

A po 3-mieście pomyka taki pan w średnim wieku Bonevillem. Cudeńko! Ostatio widziałem go pod Marvelem i we Wrzeszczu przy "Dźwigni"

Hej!

Oczywiście, że widziałem. Osobiście mam mieszane uczucia. Taka Valkyrie, tylko trochę większa. Ciekawe jak wygląda wałek wyrównujący od tego R3 - ma chyba ze 40 kg :wink: :lol: . Osobiście czekam na coś w rodzaju nowego Tridenta. Po prostu nie przepadam za cruiserami. Triumph szuka kolejnej niszy i dobrze, ale ja i tak czekam na jakiegoś nowego Triumpha- nakeda.

Dzięki za pamięć - teraz więcej jeżdżę niż siedzę w necie, ale na jesień szykuję mega test Thunderbirda Sporta, jak kiedyś obiecałem.

Pozdro

Dyzio

02228650.jpg

tak duze silniki to juz przesada, na cholere komus tak duzy moment, przyjemnosc z jazdy takim klocem jest tez pewnie umiarkowana.

sa dwie tendencje, w sporcie odchudzanie, a w cruiserach i tego typu sprzetach dazy sie chyba do zbudowania walca :?

moge sie jednak mylic :) jak takie moto wejdzie do produkcji to w gamie akcesoriow pojawis sie tez przyczepa campingowa z czterema sypialniami i kortem tenisowym :wink:

pozdr

Hej!