JAKI Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 na poczatku było tam widac tylko jakies znikome slady oleju, a teraz zauwazyłem, ze z pod uszczelki w kilku miejsach wycieka olej, moze nie tyle ze wyciak co sie poprostu poci, ale ponize robia sie z tego zacieki. Wkrótce bede oddawał moto do regulacji zaworów czy po takim zabiegu daja nowa ta gumowa uszczelke (czy jest ona wliczona w cene? - 220zł), czy moze powiedziec im zeby dali tycke sylikonu albo jakis loktite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 (edytowane) No uszczelki Ci raczej nie sprezentują... Juz nie żydź tak i kup nową Edytowane 13 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 no uszczelki Ci raczej nie sprezentują... Juz nie żydź tak i kup nową[/quote jaki jest koszt nowej uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ok. 70 - 80 peelenówAle będziesz miał spokój. Na pewnych sprawach nie warto oszczędzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 jak znam zycie w warsztacie uzyją troszku jakiegoś uszczelnienia. Pomoze napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 jak znam zycie w warsztacie uzyją troszku jakiegoś uszczelnienia. Pomoze napewno Z gwarancją do bramy chyba... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 bałem sie ze ta uszczelka bedzie kosztwac z 150zl :icon_rolleyes: wymienie ja na pewno ale nie wiem czy razem z regulacja zaworow bo moge wtedy na to kasy nie miec, a dam rade potem sam bez wikeszych komplikacji wymienic ta uszczelke w domowym garazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Jaki, upewnij sie najpierw czy to na pewno sie poci spod pokrywy a nie gdzie indziej, bo wybulisz na uszczelke i nic nie pomoze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 bałem sie ze ta uszczelka bedzie kosztwac z 150zl :buttrock: wymienie ja na pewno ale nie wiem czy razem z regulacja zaworow bo moge wtedy na to kasy nie miec, a dam rade potem sam bez wikeszych komplikacji wymienic ta uszczelke w domowym garazu? a chce ci sie robic dwa razy?? jak nie masz hajsu odstaw sprzeta na 2 tygodnie i prawie to co bys przejezdzil to zainwestujesz w uszczelke - pamietaj tylko glupi robi dwa razy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Jaki, upewnij sie najpierw czy to na pewno sie poci spod pokrywy a nie gdzie indziej, bo wybulisz na uszczelke i nic nie pomoze. napewno z pod pokrywy, na poczatku w jdnym miejscu załeczo lekko sie pocic i wyciekac, teraz juz na dwóch krawedziach tej uszczelki sie poci. No chyba racja z tym zeby zalac mniej o 80zł i zrobic to odrazu i miec spokój. POZDRAWIAM I DZIEKI hmmm a czy to pocenie moze miec zwiazek z jakas inna usterka? np ze zawory przepuszczaja i wydmuchuje mi olej? bo pocenie sie tej uszczelki widoczne jest tylko z prawej strony. a tam tez swiece sa jasniejsze. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) czy moze powiedziec im zeby dali tycke sylikonu albo jakis loktite?Lepiej będzie jak wysmarujesz uszczelkę w najzwyklejszych mydlinach. Oczywiście obie przylgnie należy dobrze oczyścić. Edytowane 14 Marca 2007 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 hmmm a czy to pocenie moze miec zwiazek z jakas inna usterka? np ze zawory przepuszczaja i wydmuchuje mi olej? bo pocenie sie tej uszczelki widoczne jest tylko z prawej strony. a tam tez swiece sa jasniejsze. POZDRAWIAM To chyba musisz wyregulować gaźniki, bo przegrzewa sie silnik. Za uboga mieszanka Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 wcoraj zdjolem a w zasadzie podnioslem pokrywe zaworów bo nie umialem jej calkowicie wyciagnac, krawedzie styku sa gladziutkie, wyczyscilem je i odtluscilem oprcz tego okazalo se ze uszczlka jest wcisnieta na jednym z tych gumowych oczek z prawej strony, poprawilem to wszystko ladnie skrecilem no i teraz nic nie cieknie;) takze mysle ze obejdzie sie bez wymiany uszczelki, a jesli pojawi sie choc kropla to wymieniam odrazu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 W handlu są dostępne silikony wysokotemperaturowe w różnych kolorach. Jeżeli dalej będziesz miał pocenie się to podnieś głowicę i po odtłuszczeniu pokryj cieniutką warstewką uszczelkę z obu stron. Paniętaj, że jak odtłuscisz benzyną ekstrakcujną podłoże do którego przylega uszczelka to potem możesz mieć problem z demontazem głowicy. Jeżeli nie chcesz aby uszczelka nie przyssała sie do podłoża to po nałożeniu silikonu posmaruj delikatnie krawędzie przylegania (głowica itd) olejem. Przy regulacji zaworów poproś mechanika o sprzwdzenie uszczelniaczy zaworowych bo jeżeli są już zużyte to lepiej przy jednej robocie je wymienić Pozdrawiam i życzę udanego sezonuJurek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) WitamNo właśnie mam tutaj pytanie: Jeśli zmieniam uszczelke pokrywy zaworowej na nową, czy powinieniem posmarować dodatkowo silikonem, czy tez nie? Druga sprawa to dokręcanie pokrywy zaworowej-klucz dynamometryczny, czy mozna sobie darować "momenty" w tym przypadku.Pozdrawiam Edytowane 16 Marca 2007 przez sitars Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.