Skocz do zawartości

Kask integralny czy typu cross


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dr600 i jeżdżę nią 90% po asfalcie i 10% w terenie. Zastanawiam sie nad zakupem kasku crossowego czy integrala z szybką. Po asfalcie robie tak średnio jak dłuższy wypad po 100km. Codziennie śmigam na moto do szkoły. W którym kasku będzie lepszy komfort jazdy? Co polecacie? Aktualnie używam integrala, ale kaski crossowe mi sie bardzo podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerzemówiącto w crossowym nie jezdziłem dłużej niż 10 minut, ale nie wiem jak w chłodniejsze dni, czy zatoki nie ucierpia itd. Powinni się wypowiedzieć Koledzy jeżdżacy w takich kaskach :icon_mrgreen:

 

Stylistycznie to jasna sprawa :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki kask jak Airoh S4 i Tiger to fajna sprawa tylko, że trochę za drogo. Szukam czegoś do 300zł. No właśnie w integralu to na pewno nie będzie tak pizgać po twarzy jak w crossowym.

 

wstydziłbyś się. własne zdrowie i życie cenić niżej niż 300zeta?!

rozwiązanie masz w zasięgu ręki: zamiast 2-3 tankowań dołóż do porządnego garnka. będzie ci służył długo i oby jak najlepiej

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstydziłbyś się. własne zdrowie i życie cenić niżej niż 300zeta?!rozwiązanie masz w zasięgu ręki: zamiast 2-3 tankowań dołóż do porządnego garnka. będzie ci służył długo i oby jak najlepiejjsz

:icon_rolleyes: :icon_biggrin:

 

Ja nigdy nie kupiłbym jakiejś skorupy za 300zł nawet dla pasażera już nie mówiąc o własnej głowie.

Ale każdy ma inne opdejście do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że to bezpieczeństwo, ale teraz remont DR pochłonął 1600zł także jestem spłukany. Powiedźcie mi czy jadąc w kasku crossowym ponad 100km/h nie chce urwać głowy, bo przecież w ten kask nie jest opływowy jak integral.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli Wy cenicie swoje zycie i jezdzicie w kurtkach z CO2, buzerach, szynach kolanowych i generalnie nie na motocyklu tylko w czolgu? chlopak nie ma kasy i tyle, to znaczy ze ma czekac kilka sezonow az skompletuje stroj z najwyzszej polki?

Co do tematu to jezdzac 90% czasu asfaltem wybralbym integrala, cichszy, mniej przewiewny i wydaje mi sie ze lepsza widocznosc, ale mowisze ze juz uzywasz integrala to moze po prostu dokup crossowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja latalem w ossowym agv rc-5 wczesniej tornado to o wiele wygodniej mi jest w crossowym. Jakos lepsza. Nie jezdzilem w integralu z wyzszej polki. Jezdzilem w w agv przy tem 2 stopniach kominiarka na glowe i nie bylo mi zimno gorzej z rekami i stopami bylo:) Ale jesli jezdzisz wiecej na ulicy to ja bym wziol integrala poniewaz nie musisz gogli ukladac po zalozeniu kasku. Porostu szybciej i wygodniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli Wy cenicie swoje zycie i jezdzicie w kurtkach z CO2, buzerach, szynach kolanowych i generalnie nie na motocyklu tylko w czolgu? chlopak nie ma kasy i tyle, to znaczy ze ma czekac kilka sezonow az skompletuje stroj z najwyzszej polki?

 

jezzzu... ty weź się zastanów, zanim zaczniesz marnować literki, co? kask za 5 i pół stówki nie jest "najwyższą półką". a łeb w razie czego (tfu, tfu, tfu) wart znacznie więcej

poza tym: jedno tankowanie to 60-70zeta. przyoszczędzone góra 3 tankowania + małe dofinansowanie rodziców (na poprawę bezpieczeństwa :buttrock: ) i razem z tym, co ma - przyzwoity kask jest ma w łapkach

wiem, widuję takich, co to po 1kkm w łykend latają (ile to będzie na złotówki? przy spalaniu na sportowej 600 rzędu 7-8litrów?), a z opon oplot wyłazi, olej w przezierniku przypomina mazut, łańcuch przeskakuje do 3 biegu włącznie a wisi jak psi k**s - że tylko o elementach eksploatacyjnych wspomnę. pewnie, że się da. ale wiadomo nie od dziś, że motocykl nie jest tanim hobby, a bezpieczeństwo kosztuje. w złotówkach...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszua pozwol ze Cie zacytuje:

"wstydziłbyś się. własne zdrowie i życie cenić okolo 550zeta?!"

jak zaoszczedzisz kolejna kase na tankowaniu to kupisz cos jeszcze lepszego, ale znow mozesz zaoszczedzic i wkoncu zatrzymasz sie na topowym shoei ale bedzie juz po sezonie i gdzie jest granica??

http://moto.allegro.pl/item171204035_nitro...zne_kolory.html

http://moto.allegro.pl/item174177643_uvex_ps_410_l_nowy.html

kask za 300 zl czy crossowy czy integral to juz nie tornado czy jakis no-name, poza tym topowe kaski sprzed kilku lat byly wykonane w technologii w ktorej wykonane sa teraz kaski za te 300pln, wiec ludzie ktorzy wtedy w nich jezdzili nie dbali o zdrowie?? Pewnie ze najlepiej jezdzic w Arai czy innym Schubercie ale na boga nie kazdego na to stac.

 

A ten przyklad jeszua o zaniedbywaniu moto ktory podales to twoj sposob na oszczedzanie czy jak? Co ma piernik do wiatraka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak decydowałem się na zakup moto to wiedziałem jakie są tego koszty. U mnie w moto musi być wszystko sprawne. Wczoraj wieczorem wracałem moto z serwisu. Pizgało nieźle i myśle, że w takiej jeździe nie sprawdził by sie kask crossowy. Raczej zdecyduje sie na integrala. Wielkie dzięki za wszystkie odp. Wyprowadziły mi one jasną sytuacje w doborze kasku. Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...