Marzena Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Mam pytanie może ktoś mi pomoże . Jadąc motorem przy prędkości 70 -80 km/h jeżeki puści się kierownicę motor zaczyna ona drgać , następnie drgania są coraz silniejsze kierownicą mocno rzuca, co może być przyczyną może ktoś miał taki problem i wie jak temu zaradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 najprędzej coś z kołem przednimmoże nie wyważone? albo felga uszkodzona?w każdym razie coś w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 najprędzej coś z kołem przednimmoże nie wyważone? albo felga uszkodzona?w każdym razie coś w tym styluZgadzam się z Kolegom. Może łożyska na piaście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Jakiego typu sa to drgania, przod - tyl, czy na boki ?Obejrzyj dokladnie przednia opone i napisz jak wyglada jej zuzycie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzena Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Jakiego typu sa to drgania, przod - tyl, czy na boki ?Obejrzyj dokladnie przednia opone i napisz jak wyglada jej zuzycie. Adam M. Opony nówki wymienione motor był w serwisie i nie znają przyczyny drgań. Kierownicą rzuca na boki co wprawoaw ruch cały motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 A jak jedziesz z rekami na kierownicy nie masz wrazenia ze musisz ciagle lekko kontrowac kiera raz z lewej, raz z prawej zeby utrzymac linie prosta ?Czy po prostu nic nie czujesz i moto sie dobrze prowadzi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Możliwe przyczyny:Zużyta opona,źle wyważone koło albo w ogóle niewyważone po założeniu nowej oponyźle założona opona - nierówno weszła na obręcz, czasem trudno to dostrzec ale jak się przyjrzysz dobrze...opona założona w odwrotnym kierunku uszkodzona/krzywa felgazużyte łozyska kólżużyte lub luźne łożyska w głowce ramyNapięcia powstałe w zawieszeniu podczas niedpowiedniej kolejności montażu i dokręcania poszczególnych elementówwadliwe łożyskowanie tylnego koła lub wahaczazłe ustawienie tylnego koła -nieosiowo Mam taki sam problem ale spowodowany jest wypadkiem sprzed kilku miesięcy, bo przed było OK, zmieniłem wygiete lagi a shimmy nadal jest i juz to olewam bo nie chce mi się z tym bawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 ja mialem tak u siebie, kupilem nowa opone wywazylem kolo zalozylem i jak reka odjol, moja byla zjechana na krawedzi wiec i tak chcialem zmienic, ale tobie polecam najpierw proboe wywaznia najtansza pcja u mnie w miescie 10zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 U mnie drgania zaczynały się od 140 i do 200 było je czuć a powyżej 200 już było ok. Przyczyna były łożyska w przednim kole i opona. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzena Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Możliwe przyczyny:Zużyta opona,źle wyważone koło albo w ogóle niewyważone po założeniu nowej oponyźle założona opona - nierówno weszła na obręcz, czasem trudno to dostrzec ale jak się przyjrzysz dobrze...opona założona w odwrotnym kierunku uszkodzona/krzywa felgazużyte łozyska kólżużyte lub luźne łożyska w głowce ramyNapięcia powstałe w zawieszeniu podczas niedpowiedniej kolejności montażu i dokręcania poszczególnych elementówwadliwe łożyskowanie tylnego koła lub wahaczazłe ustawienie tylnego koła -nieosiowo Mam taki sam problem ale spowodowany jest wypadkiem sprzed kilku miesięcy, bo przed było OK, zmieniłem wygiete lagi a shimmy nadal jest i juz to olewam bo nie chce mi się z tym bawić Motor był wSerwisie SUZKI w Warszawie robiono tam pomiar ramy, sprawdzali łożyska , wahacze, wszystko wymienili nowe opony, za które nawet nie wzięli pieniędzy i stwierdziliże jest OK jednak okazało się że nie ma poprawy. A przy okazji poniszczyli mi motor. Teraz próbuję utwardzić motor skręciłam amortyzator centralny na maksa a z przodu podlożyłam gróbe okładki pod sprężyny podpowiedzial mi to Serwis SUZUKI z Piaseczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Motor był wSerwisie SUZKI w Warszawie robiono tam pomiar ramy, sprawdzali łożyska , wahacze, wszystko wymienili nowe opony, za które nawet nie wzięli pieniędzy i stwierdziliże jest OK jednak okazało się że nie ma poprawy. A przy okazji poniszczyli mi motor. Teraz próbuję utwardzić motor skręciłam amortyzator centralny na maksa a z przodu podlożyłam gróbe okładki pod sprężyny podpowiedzial mi to Serwis SUZUKI z Piaseczna Jedno jest pewne, musisz trzymać ręce na kierownicy. Czy przy większych prędkościach też się tak dzieje?Może po prostu sama kierownica przy tych obrotach silnika wpada w drgania własne, które się nakładają i zaczyna się telepać coraz bardziej. Tak dla własnego przekonania spróbuj zamocować ciężarki na końcach kierownicy i zobaczysz wtedy co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. Ja bym zaczął od najprostrzej rzeczy czyli sprawdzenia przedniego koła. Jeżeli opony nówki, to tak jak koledzy wcześniej pisali trzeba jeszcze raz sprawdzić czy jest dobrze wyważone. Skoro to był taki super serwis, to może po prostu żle wyważyli koło. Przy okazji sprawdzisz czy felga przypadkiem nie jest krzywa. Jeżeli byś miała za miękkie zawieszenie niestabilność pojawiałyby się przy większych prędkościach niż 70-80. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. Ja bym zaczął od najprostrzej rzeczy czyli sprawdzenia przedniego koła. Jeżeli opony nówki, to tak jak koledzy wcześniej pisali trzeba jeszcze raz sprawdzić czy jest dobrze wyważone. Skoro to był taki super serwis, to może po prostu żle wyważyli koło. Przy okazji sprawdzisz czy felga przypadkiem nie jest krzywa. Pzdr.No może faktycznie koło nie zostało dobrze sprawdzone i ma bicie. Jak już masz z tym tyle kłopotów to można sprawdzić najpierw bicie samego koła, bez opony a dopiero potem założyć oponę i wyważyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.