żubr Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Z tego co mi wiadomo to mam zwykle detkowe kola , w enduro chyba nie daje sie bezdetkowych.wsadza sie mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Witam. Nitomen zakupiłem kiedys całe koło od jakiejsc starej 600ki enduro z bębnem jeszcze dla samej opony i mam gdzies w garazu felge w raz z tym szpanerem. Wiec jak chcesz to moge tego poszukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 spoko , bede wdzieczny :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 meczylem sie z tym samym w mojej jawie. przyczyną były stare luzne opony, na ktrych ktos wczesniej jezdzil bez powietrza. po prostu porozciagaly się. doraznie bilem po 5atm w kole, a za jakis czas wymienilem opony i od tego czasu problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 no ja latam na uzywkach , przod kostka , ale strarawa. Sadze ze przyczyna bylo niskie cisnienie 0.7 Atm lub mniej ( ojciec widzial juz wczesniej ze mam malo powietrza , ale nic mi nie powiedzial :/) Teraz dopompuje do 1.2 i dam duzo talku w srodek ( w ecie to pomoglo bo mialem podobnie) , mam tylko nadzieje ze te 1.2 Atm dla kostki nie zrobi z niej kamienia :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) ja mam zawsze po 2 atm w kole i nic sie nie dzieje ani z detkami anie z oponami jak masz dobre cisnienie w kołach to i szpaner nie jest potrzebny tymbardziej z przodu Edytowane 5 Marca 2007 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 po 2 atm :P :crossy: po samych szutrach jeździsz czy jak ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) ja mam zawsze po 2 atm w kole i nic sie nie dzieje ani z detkami anie z oponami jak masz dobre cisnienie w kołach to i szpaner nie jest potrzebny tymbardziej z przoduWOOO!!! :P ładne jaja :crossy: to chyba po autostradach tylko śmigasz :) Ja tam jezdze na 0,9 z tyłu i 1,0 z przodu. Edytowane 5 Marca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 na 1,5 mozna juz lomby gubic , a na 2 to zęby wylatuja :crossy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Aż tak dużo pompować nie można....Ja miałem tak średnio powietrza chyba 0,7Atm i troche dopompowałem to nie mogłem ujechać po mokrej polnej drodze...;// Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 ja mam zawsze po 2 atm w kole i nic sie nie dzieje ani z detkami anie z oponami jak masz dobre cisnienie w kołach to i szpaner nie jest potrzebny tymbardziej z przodu Tyle to sie w samochodzie pompuje.Sam fakt istnienia takiego przedmiotu - szpanera (trzymacza) na logikę wskazuje na potrzebę jego stosowania. W crossie i enduro masz do czynienia z ekstremalnie śliską nawierzchnią wymuszającą niskie ciśnienie w gumach. Wystarczy spojrzeć na trial - tam jak koło stanie na kancie to wciska gumę do samej felgi. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ja mam zawsze po 2 atm w kole i nic sie nie dzieje ani z detkami anie z oponami jak masz dobre cisnienie w kołach to i szpaner nie jest potrzebny tymbardziej z przodu dajcie spokuj kolega jezdzi w super moto :) nie chcialbym sie znalezc na pustyni z takim cisnieniem w oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 hehjezdzi mi sie najzupełniej normalnie nic sie nie dzieje ani z zebami ani z oponami a jezdze raczej po ciezkim terenie i nikt mnie nie przekona do zmiany cisnienia wogole to tyle pompuje koles ktory sie na tym zna bo nie dosc ze ma enduraka to jeszcze ma serwis opon i raczej wie co robi apropos jak jezdziłem z mniejszym cisnieniem w oponach to przebiłem kapcia 2 razy teraz mi to sie nie zdarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 spoko ze cala czolowka polska i swiatowa lata w zaleznosci od terenu na jakims 0,7-1,2 ale napewno nie wiecej. Mojemu koledze po zmianie opon tez napompowali na 2,5 atm i on sie mnie pyta czemu sie gorzej prowadzi w terenie niz na szosowych...Proponuje Ci obnizenie ciśnienia i przejazdzke w teren. W razie czego pompowanie to sekunda.Pozdrawiam Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) kupilem i zalozylem detke made in china , moze pare tygodni potrzyma zanim sie rozsypie :biggrin: , czy te nakretki na wentlu dokrecic mocno i skontrowac , czy maja byc takie luznawe aby zaworek mial luz ? musze kupic tez lyzki do opon czy takie rowerowe dadza rade http://www.allegro.pl/item172658008_metalo...jkszop_com.html Edytowane 6 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.