Lucass Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam! W motocyklu tym mamy prawdopodobnie korbowód na 2 panewkach, jest to singiel 600cc kręcący się gdzieś do 7tysi, więc na tym korbowodzie jakieś tam przeciążenia już są. Czy dali byście taki wał do regeneracji do dobrego warsztatu samochodowego, chodzi o to czy motocyklowe panewki musza być dużo bardziej wytrzymałe od samochodowych (np. w japonskim dohc krencącym sie do 7-9 tysi) czy może znacie kogoś kto typowo siedzi w motocyklowej regeneracji wałów. Cena nowego korbowodu zaczyna się od 200eu. Bo osobiście z czystej ciekawości spróbował bym czy da rady taka regeneracja. Prosił bym o wypowiedzi ludzi co są w temacie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 XR600 na panewkach? Raczej na rolkach jest korba, a główne łożyska są kulkowe.Nie kombinuj, tylko poszukaj zestawu naprawczego: korbowód, sworzeń, łożysko, podkładki dystansowe, a następnie zleć wymianę.Coraz więcej firm oferuje zestawy do remontu wału korbowego.Ważne jest dokładne wycentrowanie wału po naprawie - nie mylić z wyważaniem.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 W grę wchodzi tylko wymiana korbowodu na jakiś akcesoryjny ( Prox, Hot Rods ). Regeneracja nie zdaje egzaminu w tych sprzętach a grozi nawet urwaniem się takiego korbowodu po regeneracji. Słyszałem o takim przypadku i sam wymieniłem kiedyś w Husce Te610 nadpęknięty korbowód po regeneracji. A zauważyłem to przy okazji wymiany tłoka, całe szczęście, bo jak by gościu z tym pojeździł jeszcze trochę to by było, kaabuum….tyt tyt tyt!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 regeneracja korby na gotowo to ponad 1000 zl , a uzywany wal bdb stanie 400 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 "uzywany wal bdb stanie 400 zl" do XR600 :banghead: :) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 powiem tak, dlamnie regeneracja wał u to zmiana koryby i wszystkich łozysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 powiem tak, dlamnie regeneracja wał u to zmiana koryby i wszystkich łozysk.+ centrowanie w kłach. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Tak. Centrowanie w sposób znaczący wpływa na trwałość wału/łożysk. Fakt, w grę wchodzi tylko nowa korba, bo w singlu popełnione są siły działające na zmęczenie tej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 "uzywany wal bdb stanie 400 zl" do XR600 :lalag: :eek: :P nie rozumiem co masz na mysli ?? ze co moze nie kupi za 400 zl uzywanego walu ? :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 nie rozumiem co masz na mysli ?? ze co moze nie kupi za 400 zl uzywanego walu ? :lalag:ja też mam Xr600r pe04 i szukam takiego wału bo mam delikatny luz na główce korbowodu,mógłbys mi cos polecic??? szukam juz dosyc długo i nic nie moge znalezc,korbowód HOT RODS kosztuje 800zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dokładnie tak, od pół roku poszukuję takiego wału i albo chcą mi wcisnąć jakiś zużyty złom albo nie od xr-y. A wymagań zbyt dużych nie mam, wystarczy by nie miał luzów i zacięć na dolnym łożysku, dobre gwinty i czopy i nie rozje..... główkę. Więc gdzie są te bardzo dobre wały do xr-y po 400zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 800zł to dobra cena jak za korbę. Do Husqvarny Te610 kosztuje około 1500. Jak chcecie jeździć na tych motorkach to kupcie sobie nowe korby. W tych silnikach przy seryjnym stopniu sprężania wytrzymują one bardzo długo, więc zapomnicie o problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) co do glowek korby , czytalem gdzies ze mozna rozwiercic i wstawic tulejke z brazu - ale nie wiem jak to ma sie w praktyce :icon_twisted: regeneracje walow w 600 w polsce to ponoc nie tak latwo , potrzeba konkretnego fachowca , a nie byle zakladu co regeneruje waly w Mz czy zJawie szukajcie walow na jebaju.de jak w polsce nie ma takich idealnych a czy waly w XR 600 to nie to samo co XR 650, XL 600/650 Domino, nie wiem jak to w Hądzie ale KLR 600 i 650 ma prawie idnetyczny silnik, roznia sie delikatnie karterami ,cylindrem i tlokiem Edytowane 4 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.