Klaudyna Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 http://www.tuning.pl/teraz.php?k=4725http://www.weso1.gower.pl/weso1/MatraBagheera.htmlhttp://moto.money.pl/oceny_aut/Talbot_Bagheera_m.htmlhttp://moto.money.pl/oceny_aut/Talbot_Murena_m.html I teraz moje pytanie jest takie co sądzicie na temat tych pojazdów? i czy ktokolwiek widział coś takiego do sprzedania... poszukuje tego samochodu ale jakośnikt nie jest zainteresowany sprzedażą, oczywiście kupiłabym za rozsądną cene ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Oczywiscie, dawno temu, jakos przekonania do niego nie mialem :icon_biggrin:.Maly wysrubowany silniczek i 2 podwojne gazniki przekladaly sie glownie nie na szybka jazde, czy dobre przyspieszenia ale na spore spalanie.Poza tym wygladal tak troche karakansko ze swoimi 3 fotelami w jednym rzedzie + strasznie duzo tanio wygladajacego plastiku.Tobie i tak glownie jego wyglad sie podoba ( jak wiekszosci dziewczynek ), ale nie sadze zeby mial jakiekolwiek zalety oprocz tegoz wygladu.Zdobycie do niego czesci latwe pewnie nie bedzie a po 30 latach kilka trzeba bedzie co jakis czas wymienic. Ty kasa raczej nie smierdzisz, wiec glowy bym tym sobie nie zawracal. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Tak ,raz jedyny zetknąłem sie z tym autem, było do sprzedania na giełdzie w Chwaszczynie. Tyle że bylo to chmmm, w okolicach roku 92`....W realu bardzo dobre wrazenie robiło.AdamM-musze sprawdzić swoje geny, bo mi się to auto podoba, a całe życie byłem święcie przekonany że jestem factem. Ojciec, zasiewasz ziarenko niepewności :biggrin:Mam fajną monografię tego auta w "Automobiliście", mogę użyczyć. Jeśli masz słabośc do francuskich aut sportowych zerknij na mojego faworyta-Alpine Renault V6 turbo, czy starsze A310. W Automobiliscie jakiś przewijala się oferta sprzedaży poprzednika Mureny, była to matra 530-tez bardzo ciekawe auto. Nawet w jakis normalnych pieniądzach, tylko sporo było do roboty.Pzdr. Edytowane 2 Marca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Podejrzewam,że Porszaczek 924 tez by trafił w Twój gust.Cena z pewnością byłaby rozsądniejsza,no i ewentualny dostęp do części-bez porównania(większość podzespołów to Audi). pozdro-PADRE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Renault Alpine, to jest auto sportowe i tez mi sie podoba.Natomiast bardzo nie lubie samochodow udajacych sportowe, ktore de facto nimi nie sa. W wypadku Matry tak wlasnie jest - "all show, no go".Najbardziej lubie auta udajace normalne, a jezdzace sportowo.Dlatego lubie i jezdze Subaru. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 ten talbot sugerując sie wypowiedzią Adama to coś jak Tigra z przed 30 lat , wygląd lekko sportowy i nic wiecej :biggrin: Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Oczywiscie, dawno temu, jakos przekonania do niego nie mialem :).Maly wysrubowany silniczek i 2 podwojne gazniki przekladaly sie glownie nie na szybka jazde, czy dobre przyspieszenia ale na spore spalanie.Poza tym wygladal tak troche karakansko ze swoimi 3 fotelami w jednym rzedzie + strasznie duzo tanio wygladajacego plastiku.Tobie i tak glownie jego wyglad sie podoba ( jak wiekszosci dziewczynek ), ale nie sadze zeby mial jakiekolwiek zalety oprocz tegoz wygladu.Zdobycie do niego czesci latwe pewnie nie bedzie a po 30 latach kilka trzeba bedzie co jakis czas wymienic. Ty kasa raczej nie smierdzisz, wiec glowy bym tym sobie nie zawracal. Adam M. Ja sie pod tym podpisuje. Kiedys z wygladu mi sie podobal, moja znajoma miala ten pierwszy model ( bardziej zaokraglone kanty ) Co do histori napraw to pewnego pieknego dnia po prostu ja sprzedal bo koszty byly nie male. ( do tych zupelnie biednych tez nie nalezal :crossy: ). Dzisiaj w Niemczech koszt egzemplarza w srednim stanie to ca. 10 000,- € Porsche 944 ca. 3500,- € Porsche to zupelnie inna bajka. Tylko dlaczego kolega radzi 924 ??? Za te same pieniadze mozna kupic 944 a silnik juz jest nie Audi a Porsche. pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) Porsche to zupelnie inna bajka. Tylko dlaczego kolega radzi 924 ??? Za te same pieniadze mozna kupic 944 a silnik juz jest nie Audi a Porsche. pozdrawiam :crossy: Z tego co wiem 944 to inne pieniądze, średno dwukrotnie większe. Co do Matry to kiedyś myślałem o modelu Bagheera, ale z powodu małej ilości tych smochodów, słabej dostępności części, małych silników zrezygnowałem. Pozdrawiam Edytowane 3 Marca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Z tego co wiem 944 to inne pieniądze, średno dwukrotnie większe. Co do Matry to kiedyś myślałem o modelu Bagheera, ale z powodu małej ilości tych smochodów, słabej dostępności części, małych silników zrezygnowałem. Pozdrawiam Nieprawda ze cena bedzie dwukrotnie wieksza. Musisz wziac pod uwage stan auta i cala reszte. Roznica miedzy modelami jest naprawde znikoma. pozdrawiam :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Renault Alpine, to jest auto sportowe i tez mi sie podoba.Natomiast bardzo nie lubie samochodow udajacych sportowe, ktore de facto nimi nie sa. W wypadku Matry tak wlasnie jest - "all show, no go".Najbardziej lubie auta udajace normalne, a jezdzace sportowo.Dlatego lubie i jezdze Subaru. Adam M. Adamie!Tylko Baghera udawała, Matra Murena jest już autem całkowicie sportowym, silnik 2,2 l umieszczony centralnie, napęd na koła tylnie, stalowy szkielet, plastikowe nadwozie, małe romiary, niska sylwetka, to wszystko czego potrzeba by auto było sportowym. Matra Murena jest dość drogim autem, bardzo dobry egzemplemarz, potrafi kosztować około 10 tyś EURO. MOJE MARZENIE :icon_rolleyes: PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Matra Murena jest już autem całkowicie sportowym, silnik 2,2 l umieszczony centralnieKilka lat temu byłem szczęśliwym posiadaczem tego modelu z silnikiem 2,2.Murena była produkowana również z mniejszym silnikiem /prawdopodobnie 2 litry- musiałbym sprawdzić/.Ciekawostką jest to, że całość produkcji modelu Matra Murena /w obu wersjach silnikowych/ nie przekroczyła 10 tys sztuk. Cena musi być wysoka, bo traktowany jest jako samochód kolekcjonerski.Los mojej Matry był dość smutny. Pasat rozbił mi przód uszkadzając karoserię i zawieszenie. Części do odbudowy musiałbym ściągać z Niemiec na co wtedy nie było mnie stać, mimo AC /koszty przekraczały wartość pojazdu/.Oddałem samochód do PZU za całość ubezpieczenia.Historia ta miała miejsce w 94 rokuMam nadzieję, że jakiś pasjonat ją odkupił i nadal się nią cieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Oprócz silnika 2,2 L był jeszcze 1,6 L Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM pozdro-PADRE PS. Na dederówku niedawno była PRELUDA 94r.,w nowej budzie,2,2 motorek,za 1200,-EURO (to tak gdyby Ci kształty SUPRY nie odpowiadały) Edytowane 4 Marca 2007 przez PADRE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM pozdro-PADREPS. Na dederówku niedawno była PRELUDA 94r.,w nowej budzie,2,2 motorek,za 1200,-EURO (to tak gdyby Ci kształty SUPRY nie odpowiadały) Chyba się koledze coś pomyliło, nie słyszałem o Suprze 4wd, jedynie Celica GT4 była 4x4. A co do 800KM to owszem, ale z tym niewielkim nakładem to megaROTFL buhahahhahaha :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM Moje pytanie kto Klaudynce paliwo bedzie sponsorowal ? Chyba orientujesz sie ile ta Supra pali. pozdrawiam :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.