Skocz do zawartości

Talbot/Matra


Klaudyna
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.tuning.pl/teraz.php?k=4725

http://www.weso1.gower.pl/weso1/MatraBagheera.html

http://moto.money.pl/oceny_aut/Talbot_Bagheera_m.html

http://moto.money.pl/oceny_aut/Talbot_Murena_m.html

 

 

I teraz moje pytanie jest takie co sądzicie na temat tych pojazdów? i czy ktokolwiek widział coś takiego do sprzedania... poszukuje tego samochodu ale jakośnikt nie jest zainteresowany sprzedażą, oczywiście kupiłabym za rozsądną cene ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, dawno temu, jakos przekonania do niego nie mialem :icon_biggrin:.

Maly wysrubowany silniczek i 2 podwojne gazniki przekladaly sie glownie nie na szybka jazde, czy dobre przyspieszenia ale na spore spalanie.

Poza tym wygladal tak troche karakansko ze swoimi 3 fotelami w jednym rzedzie + strasznie duzo tanio wygladajacego plastiku.

Tobie i tak glownie jego wyglad sie podoba ( jak wiekszosci dziewczynek ), ale nie sadze zeby mial jakiekolwiek zalety oprocz tegoz wygladu.

Zdobycie do niego czesci latwe pewnie nie bedzie a po 30 latach kilka trzeba bedzie co jakis czas wymienic.

Ty kasa raczej nie smierdzisz, wiec glowy bym tym sobie nie zawracal.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,raz jedyny zetknąłem sie z tym autem, było do sprzedania na giełdzie w Chwaszczynie. Tyle że bylo to chmmm, w okolicach roku 92`....W realu bardzo dobre wrazenie robiło.

AdamM-musze sprawdzić swoje geny, bo mi się to auto podoba, a całe życie byłem święcie przekonany że jestem factem. Ojciec, zasiewasz ziarenko niepewności :biggrin:

Mam fajną monografię tego auta w "Automobiliście", mogę użyczyć.

Jeśli masz słabośc do francuskich aut sportowych zerknij na mojego faworyta-Alpine Renault V6 turbo, czy starsze A310.

W Automobiliscie jakiś przewijala się oferta sprzedaży poprzednika Mureny, była to matra 530-tez bardzo ciekawe auto. Nawet w jakis normalnych pieniądzach, tylko sporo było do roboty.

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam,że Porszaczek 924 tez by trafił w Twój gust.Cena z pewnością byłaby rozsądniejsza,no i ewentualny dostęp do części-bez porównania(większość podzespołów to Audi).

 

pozdro-PADRE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault Alpine, to jest auto sportowe i tez mi sie podoba.

Natomiast bardzo nie lubie samochodow udajacych sportowe, ktore de facto nimi nie sa. W wypadku Matry tak wlasnie jest - "all show, no go".

Najbardziej lubie auta udajace normalne, a jezdzace sportowo.

Dlatego lubie i jezdze Subaru.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, dawno temu, jakos przekonania do niego nie mialem :).

Maly wysrubowany silniczek i 2 podwojne gazniki przekladaly sie glownie nie na szybka jazde, czy dobre przyspieszenia ale na spore spalanie.

Poza tym wygladal tak troche karakansko ze swoimi 3 fotelami w jednym rzedzie + strasznie duzo tanio wygladajacego plastiku.

Tobie i tak glownie jego wyglad sie podoba ( jak wiekszosci dziewczynek ), ale nie sadze zeby mial jakiekolwiek zalety oprocz tegoz wygladu.

Zdobycie do niego czesci latwe pewnie nie bedzie a po 30 latach kilka trzeba bedzie co jakis czas wymienic.

Ty kasa raczej nie smierdzisz, wiec glowy bym tym sobie nie zawracal.

 

Adam M.

 

Ja sie pod tym podpisuje. Kiedys z wygladu mi sie podobal, moja znajoma miala ten pierwszy model ( bardziej zaokraglone kanty ) Co do histori napraw to pewnego pieknego dnia po prostu ja sprzedal bo koszty byly nie male. ( do tych zupelnie biednych tez nie nalezal :crossy: ). Dzisiaj w Niemczech koszt egzemplarza w srednim stanie to ca. 10 000,- € Porsche 944 ca. 3500,- €

 

Porsche to zupelnie inna bajka. Tylko dlaczego kolega radzi 924 ??? Za te same pieniadze mozna kupic 944 a silnik juz jest nie Audi a Porsche.

 

pozdrawiam

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

 

Porsche to zupelnie inna bajka. Tylko dlaczego kolega radzi 924 ??? Za te same pieniadze mozna kupic 944 a silnik juz jest nie Audi a Porsche.

 

pozdrawiam

 

:crossy:

 

 

Z tego co wiem 944 to inne pieniądze, średno dwukrotnie większe. Co do Matry to kiedyś myślałem o modelu Bagheera, ale z powodu małej ilości tych smochodów, słabej dostępności części, małych silników zrezygnowałem. Pozdrawiam

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem 944 to inne pieniądze, średno dwukrotnie większe. Co do Matry to kiedyś myślałem o modelu Bagheera, ale z powodu małej ilości tych smochodów, słabej dostępności części, małych silników zrezygnowałem. Pozdrawiam

 

 

Nieprawda ze cena bedzie dwukrotnie wieksza. Musisz wziac pod uwage stan auta i cala reszte. Roznica miedzy modelami jest naprawde znikoma.

 

pozdrawiam

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault Alpine, to jest auto sportowe i tez mi sie podoba.

Natomiast bardzo nie lubie samochodow udajacych sportowe, ktore de facto nimi nie sa. W wypadku Matry tak wlasnie jest - "all show, no go".

Najbardziej lubie auta udajace normalne, a jezdzace sportowo.

Dlatego lubie i jezdze Subaru.

 

Adam M.

 

Adamie!

Tylko Baghera udawała, Matra Murena jest już autem całkowicie sportowym, silnik 2,2 l umieszczony centralnie, napęd na koła tylnie, stalowy szkielet, plastikowe nadwozie, małe romiary, niska sylwetka, to wszystko czego potrzeba by auto było sportowym. Matra Murena jest dość drogim autem, bardzo dobry egzemplemarz, potrafi kosztować około 10 tyś EURO. MOJE MARZENIE :icon_rolleyes:

 

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matra Murena jest już autem całkowicie sportowym, silnik 2,2 l umieszczony centralnie

Kilka lat temu byłem szczęśliwym posiadaczem tego modelu z silnikiem 2,2.

Murena była produkowana również z mniejszym silnikiem /prawdopodobnie 2 litry- musiałbym sprawdzić/.

Ciekawostką jest to, że całość produkcji modelu Matra Murena /w obu wersjach silnikowych/ nie przekroczyła 10 tys sztuk. Cena musi być wysoka, bo traktowany jest jako samochód kolekcjonerski.

Los mojej Matry był dość smutny. Pasat rozbił mi przód uszkadzając karoserię i zawieszenie. Części do odbudowy musiałbym ściągać z Niemiec na co wtedy nie było mnie stać, mimo AC /koszty przekraczały wartość pojazdu/.

Oddałem samochód do PZU za całość ubezpieczenia.

Historia ta miała miejsce w 94 roku

Mam nadzieję, że jakiś pasjonat ją odkupił i nadal się nią cieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM

 

pozdro-PADRE

 

PS. Na dederówku niedawno była PRELUDA 94r.,w nowej budzie,2,2 motorek,za 1200,-EURO (to tak gdyby Ci kształty SUPRY nie odpowiadały)

Edytowane przez PADRE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM

pozdro-PADRE

PS. Na dederówku niedawno była PRELUDA 94r.,w nowej budzie,2,2 motorek,za 1200,-EURO (to tak gdyby Ci kształty SUPRY nie odpowiadały)

 

Chyba się koledze coś pomyliło, nie słyszałem o Suprze 4wd, jedynie Celica GT4 była 4x4. A co do 800KM to owszem, ale z tym niewielkim nakładem to megaROTFL buhahahhahaha :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudynko,moja cicha rada:poszukaj na niemcowni Suprę 3,0 w wersji czteronapędowej (niedawno taka była za ok 1,5 tys. EURO),fakt,że w starej budzie,ale niejednemu portki przetrzepiesz.Jeszcze jeden plus takiego "śmieciora"-niewielkim nakładem te silniki dają się rozkręcić do ponad 800 KM

 

 

Moje pytanie kto Klaudynce paliwo bedzie sponsorowal ? Chyba orientujesz sie ile ta Supra pali.

 

pozdrawiam

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...