Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i sie uporalem -przeczytane ! a jestem glupszy niz bylem ! ale wiem jedno --MAM 50 KM DO WA-WY I TAM JEST --------- UPLOAD -jedyny ratunek (chyba ze mnie pogoni ) ale na pewno nie Serwisy Firmowe Yamahy! Jeszcze jedna uwaga (a wiem co pisze) Akcesoria z "chromo-stali) tylko w Roadstylerze (dobra jakosc i ceny)

Szukam serwisowki na plycie -moze odsprzedacie ?

A gdzie widzimy sie na Otwarciu w Wa-wie?

pozdr. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka chłopaki

Im nas więcej tym lepiej

Gratulacje dla TATAKISA i do zobaczenia jak najszybciej ( pełne przybranie wygląda bardzo dobrze)

Georg Wejrauch – nie jestem żadnym specem tylko lubię swoją Megi – chętnie podzielę się wszystkim co wiem.

Będę na Bemowie ale na jasną chyba nie dam rady (Moja najdroższa żoneczka jest w 7 miesiącu i muszę ją codziennie dopieszczać)

 

Na Bemowo wypalę kilka płytek z serwisówkami i innymi zassanym duperelami

 

W razie czego pytaj – postaram się odpowiedzieć

 

Pozdrowienia

Krzysiek

Megi VX MDC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam podobne gabaryty jak bodman wiec tez czekam na info. Bodman zapytam o cos innego bo masz mniej wiecej taka kierownice jaka planuje zalozyc. Napisz prosze jaka ona jest szeroka i co z linkami - czy oryginaly sa wystarczajaco dlugie i wystarczy je tylko inaczej puscic czy trzeba aftermarketowe linki? Linki i przewod hamulcowy oczywiscie...

Szeroka na 120cm, a co z linkami to szczerze powiedziawszy nie wiem bo ja jej nie zmieniałem. Wydaje mi się, że linki od gazu i hamulca są oryginalne bo są puszczone przed lagami , a kable zmienione ponieważ idą po długości steru i oryginalne by nie wystarczyły.

 

Pozdro. Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Właśnie po 3 latach nauki i doświadczeń, przesiadłem się z Drag Stara na Road Stara, o którym myślałem już jakis czas. Uznałem, że dorosłem juz do tego "rozmiaru" i po pierwszych testach jestem bardziej niż happy. :clap: To JEST TO :buttrock:

Dufam, ze przyjmiecie mnie do swojej kompanii. :banghead:

Dla zainteresowanych kilka fotek.

Czarna Bestia przed zakupem: http://tatakis.fotosik.pl/albumy/376343.html

I już moja, po pewnych poprawkach : http://tatakis.fotosik.pl/albumy/411949.html

 

Pozdrawiam.

 

No super! Gratuluję dobrego wyboru! :clap:

 

Pochwal się gdzie dorwałeś reflektory? jak dobrze widziałem to one są montowane na lagach?

 

pozdr

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło powitać następnego pasjonata wspaniałego sprzeta.Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwal się gdzie dorwałeś reflektory? jak dobrze widziałem to one są montowane na lagach?

pozdr

Lampy i lightbar są oryginalne Yamahy, montowane tradycyjnie, nie na lagach (może to takie wrażenie przez piórnik, który zakrywa lightbar).

Polatałem już trochę tym sprzetem i jest :buttrock: Chyba juz sie pokochalismy, z wzajemnością.

 

A tak przy okazji, ponieważ ma opony z Hameryki, doradzają mi wymianę na nowe ("europejskie") bo ponoć inna twardość mieszanki. Na naszych asfaltach mogą się ślizgać nawet na suchym. Z waszego doświadczenia, które byłyby optymalne, na suche (często) jak i na mokre (rzadko) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz jeszcze dobre oryginalne to po co zmieniać na nowe.Ja na oryginalnych zrobiłem prawie25tyś km.i wcale nie czułem uślizgów na suchym a na mokrym to i tak trzeba jechać ostrożnie.Pozdrawiam

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz jeszcze dobre oryginalne to po co zmieniać na nowe.Ja na oryginalnych zrobiłem prawie25tyś km.i wcale nie czułem uślizgów na suchym a na mokrym to i tak trzeba jechać ostrożnie.Pozdrawiam

[/quote

Motung ma 13700 mil (ca 22 tys. km), tył był wymieniany i jest prawie nowy, przód łysy i do wymiany.

Chciałem wymienić tylko przód, ale doradzają wywalić tylną oponę też. No i mam zgryz. :icon_razz:

Mam Dunlopy, doradzają mi Metzelery. W Dragu miałem Bridgstone i były do bani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierając między Dunlopem a Metzelerem to te drugie są lepsze,więc możesz dać na przód nową i jechać dalej.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy i lightbar są oryginalne Yamahy, montowane tradycyjnie, nie na lagach (może to takie wrażenie przez piórnik, który zakrywa lightbar).

Polatałem już trochę tym sprzetem i jest :notworthy: Chyba juz sie pokochalismy, z wzajemnością.

 

A tak przy okazji, ponieważ ma opony z Hameryki, doradzają mi wymianę na nowe ("europejskie") bo ponoć inna twardość mieszanki. Na naszych asfaltach mogą się ślizgać nawet na suchym. Z waszego doświadczenia, które byłyby optymalne, na suche (często) jak i na mokre (rzadko) ?

 

Jak teraz przeczytałem o co ja Ciebie pytałem to aż zdębiałem :eek: chodziło mi o DEFLEKTORY a napisałem reflektory :D sorry za pomyłkę i postaram się czytać co piszę na przyszłość.

 

pozdr

 

Wybierając między Dunlopem a Metzelerem to te drugie są lepsze,więc możesz dać na przód nową i jechać dalej.

 

A dlaczego są lepsze ? Jaka jest różnica ? Ja też mam oryginalne Dunlop'y i narazie sobie je chwalę ale może mają jakieś mankamenty ?

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak teraz przeczytałem o co ja Ciebie pytałem to aż zdębiałem :eek: chodziło mi o DEFLEKTORY a napisałem reflektory :notworthy: sorry za pomyłkę i postaram się czytać co piszę na przyszłość.

 

pozdr

A dlaczego są lepsze ? Jaka jest różnica ? Ja też mam oryginalne Dunlop'y i narazie sobie je chwalę ale może mają jakieś mankamenty ?

 

 

Witam! Deflektory sa u Roadstylera (znajdziesz na Jego stronce - www. roadstyler.com /pl )

pozdr :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Deflektory sa u Roadstylera (znajdziesz na Jego stronce - www. roadstyler.com /pl )

pozdr :notworthy:

 

Jasne ,jasne ale ja nie mam oryginalnej szyby a on ma tylko pasujące do takowej [tak przynajmniej twierdził podczas rozmowy telefonicznej].

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyba nie musi być oryginalna byle była montowana w fabryczne punkty,a nie np do kierownicy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ,jasne ale ja nie mam oryginalnej szyby a on ma tylko pasujące do takowej [tak przynajmniej twierdził podczas rozmowy telefonicznej].

 

Witam! Ja do Drag Stara 1100 Classic zrobilem sam - dwa kawalki kwasowki ,dwa kawalki Plexi , dwie obejmy na wymiar lagi (nie pamietam) ,8 srobz kolpakowymi nakretkami chromowanymi 4 godziny pracy ....i BYŁY !

 

Tyle moge poradzić1

pozdr. :notworthy:

 

Witam! Ja do Drag Stara 1100 Classic zrobilem sam - dwa kawalki kwasowki ,dwa kawalki Plexi , dwie obejmy na wymiar lagi (nie pamietam) ,8 srobz kolpakowymi nakretkami chromowanymi 4 godziny pracy ....i BYŁY !

 

Tyle moge poradzić1

pozdr. :icon_razz:

 

 

a! i jezscze moze cos zobaczysz na zdjeciachMoja strona

 

Witam! Ja do Drag Stara 1100 Classic zrobilem sam - dwa kawalki kwasowki ,dwa kawalki Plexi , dwie obejmy na wymiar lagi (nie pamietam) ,8 srobz kolpakowymi nakretkami chromowanymi 4 godziny pracy ....i BYŁY !

 

Tyle moge poradzić1

pozdr. :biggrin:

 

 

a! i jezscze moze cos zobaczysz na zdjeciachMoja strona

 

nie wychodzi mi to podawanie adresow i podam jeszcze raz

 

www.bikepics.com/members/48 georg lub www.bikepics.com i tam na dragstarach 1100 classic w 2002 roku 48 georg z Wilgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...