Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam to ja z innej beczki ,ostatnio na dziurach słyszałem mocne uderzenia w zawieszeniu jakby z tyłu dochodziły , czy ktoś miał podobny przypadek?

 

Jak na duzych dziurach to normalne niestety ..

Sprawdz sobie jeszcze jak masz ustawiony amor centralny pod ramą i ewentualnie go podkrec ... może masz za miekki i dlatego.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna norma,nic nie powinno stukać.Pewnie jest jakiś luz.Zawieszenie do sprawdzenia.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuki puki to w virago jak najbardziej, ale w rs? Przynajmniej u mnie nie stuka na razie, choć lata już ma... Proponuję dokładniej przyglądać się zawieszeniu i według mnie sprawdzanie zawieszenia z zakręconym kołem i pasem napędowym nie bardzo ma sens. Raczej nie przyłożysz takich sił jakie występują podczas jazdy...

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez wojtek3nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja też jeszcze z innej beczki ale tej która kilka razy już była otwarta na tym forum.

Chodzi o pas i jego naciąg. Wyczytałem że kąt odchylenia powinien być ok.45 stopni i ugięcie od.0,7cm do 1,3cm (choć jeżeli się nie ma przyrządu do w ręku różna siła jest)

Podobno pas zawsze trochę skrzypi ale chciałem się upewnić.

Mam nowy pas (ok.6tys. mil) i jakoś głośniej zaczął mi piszczeć ostatnio. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów jest trochę ciszej ale czy to normalne ?

I czy po podniesieniu tylnego koła przy jego obracaniu powinien być jakiś opór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opór będzie zawsze.Jeśli pas Ci piszczy,należy go naciągnąć.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem piter 1600. Tylko że u mnie jest napięty i nawet morze bardzo ugięcia pod naciskiem są minimalne. Mimo to nada go słychać.



Ale to uderza na dziurach tylko

 

Ja ostatnio jechałem po sporych dziurach z obciążeniem ok.260 kg i nie zauważyłem żeby coś pukało. Oczywiście prędkość dostosowana do nawierzchni.

Jedyne co nieraz mi puknie to dobicie, przytarcie ramy o próg zwalniający.

Edytowane przez Plastyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem piter 1600. Tylko że u mnie jest napięty i nawet morze bardzo ugięcia pod naciskiem są minimalne. Mimo to nada go słychać.

 

 

Ja ostatnio jechałem po sporych dziurach z obciążeniem ok.260 kg i nie zauważyłem żeby coś pukało. Oczywiście prędkość dostosowana do nawierzchni.

Jedyne co nieraz mi puknie to dobicie, przytarcie ramy o próg zwalniający.

dzisiaj sprawdziłem i czy amortyzator skręcony czy rozkręcony jest nadal pod naciskiem taki sam o co tu kaman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym go kręciłeś?



Po za tym co ma stukanie zawieszenia do skręcenia amortyzatora.Jeśli jest stuk to jest coś wywalone lub luźne.A tego nie sprawdzisz tylko zaglądając.Trzeba zdjąć koło odkręcić amor i rozebrać zawieszenie.Nie ma tam żadnej wiedzy tajemnej.Kilka śrub i nic więcej.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to uderza na dziurach tylko

Stelaż lewej sakwy stuka dołem o metalową osłonę pasa, usiądź na moto i poskacz na siodle :) W zawieszeniu prócz tulei, które są praktycznie niezniszczalne oraz amora nie ma niczego innego.

Edytowane przez RMD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...