kawa 2000 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Cześć, zobacz także czy pompa podaje paliwo, to jest takie delikatne cyknięcie zaraz po tym jak włączysz zapłon. Jeżeli pompa nie podaje paliwa, to może trzeba wymienić przekaźnik Witam Wtedy jeżdziłem bez pompy ( spalona ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam Wtedy jeżdziłem bez pompy ( spalona ) Pozdrawiam No to jak jezdziles bez pompy, to sie nie dziw ze przerywal silnik dostajac dziwne dawki paliwa :eek: No i zapraszam do skarbnicy wiedzy: http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Da się jeździć Wildkiem beż pompy,i wcale paliwa nie będzie brakować. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 No to kurna Olek, juz jest powod aby ja wywalic i odslonic silnior :buttrock: :crossy: A tak przy okazji ..... to po co niby Ona jest :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa 2000 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 No to kurna Olek, juz jest powod aby ja wywalic i odslonic silnior :buttrock: :crossy: A tak przy okazji ..... to po co niby Ona jest :icon_mrgreen: Wspomaga grawitację . Wierz mi da się jeździć ale bez szaleństw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 No wlasnie .......... Dlatego jazda bez pompy, albo z popsuta to nie jest chyba taki cut mniut :evil: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Chodzi o to że w razie awarii pompy na trasie ,można ją pominąć i dojechać do celu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Aha ......... pod warunkiem ze ten dojazd do celu nazwiemy dotoczeniem sie :crossy: To nie jest usuniecie AISa, albo zmiana wydechow :buttrock: Edytowane 18 Stycznia 2010 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Cześć, zobacz także czy pompa podaje paliwo, to jest takie delikatne cyknięcie zaraz po tym jak włączysz zapłon. Jeżeli pompa nie podaje paliwa, to może trzeba wymienić przekaźnik witam mam pytanie odnośnie pompy.wywaliłem ją pod boczną puszkę,lewą,ciasno ale jest miejsce,przewody wychodzą pod plastikowym łącznikiem dekli bocznych.Na początku było chyba ok. ale pod koniec sezonu przy każdym wlączeniu prądu,w puszce obok manetki gazu,pompa na początku cyka około 5-7 sekund za każdym razem tak jakby nie mogła dobić paliwa...czy to normalne.....Wplanach jest zaadoptowanie pompy nad gażnikiem,jest tam troszkę miejsca.... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Sprawdź filtr paliwa.Chociaż może tak się dzieje przez wydłużenie drogi paliwa. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomHal Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam Wtedy jeżdziłem bez pompy ( spalona ) Pozdrawiam Zauważyłem że pisałeś posta w styczniu, dodatkowo nie miałeś pompy. Prawdopodobnie w przewodzie paliwowym była jakaś mała bańka powietrza która przy tak niskich temperaturach przytrzymała dopływ paliwa. W tym przypadku Majkel ma rację. Pompa wymusiłaby przepływ paliwa. Gdyby to było lato wtedy trzeba by było szukać dalej. A tak nie zamartwiałbym się pojedyńczym przypadkiem tym bardziej, że piszesz że później odpalił i bezproblemowo wjechał na wózek. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa 2000 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zauważyłem że pisałeś posta w styczniu, dodatkowo nie miałeś pompy. Prawdopodobnie w przewodzie paliwowym była jakaś mała bańka powietrza która przy tak niskich temperaturach przytrzymała dopływ paliwa. W tym przypadku Majkel ma rację. Pompa wymusiłaby przepływ paliwa. Gdyby to było lato wtedy trzeba by było szukać dalej. A tak nie zamartwiałbym się pojedyńczym przypadkiem tym bardziej, że piszesz że później odpalił i bezproblemowo wjechał na wózek. Pozdrawiam Pisałem o problemie który miałem kiedy temperatura była powyzej +10 st. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Sprawdź filtr paliwa.Chociaż może tak się dzieje przez wydłużenie drogi paliwa. wymieniłem dzisiaj filtr paliwa,jest to samo,zastanawia mnie tylko to,że pompka cyka przy każdym włączeniu prądu,bo skoro dobije paliwo do gażnika,to po co pompuje dalej.Robiłem próby wyłączając i włączając dopływ prądu i tak jest za każdym razem.....Jutro spróbuję na starych przewodach podpiąć pompkę zaraz przy gażniku,i zobaczę co się dzieje,bo możliwe,że zrobiłem za długą drogę do gażnika.....dzięki za rade :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 KIEROWNICA-DORADZTWO? KOLEDZY CZY KTOŚ MA Z WAS ZAŁOŻONĄ KIEROWNICE DO ROAD STARA 1600 TYPU? LSL ,,BUTTERFLY LUB OLD STYLE,, Kolega Pinhead podesłał mi fotkę ale sam robił super :lalag: ale ciekawi mnie jak wygląda z tymi kierownicami lub jak macie jakieś inne podeślijcie fotki na mejla [email protected] podoba mi się szeroko i nisko.Pozdrawiam :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 podoba mi się szeroko i nisko To nie ten dzial .... MGS i laski to nie tu, ale .......... mi tez sie podoba :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.