Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

zobacz także czy pompa podaje paliwo, to jest takie delikatne cyknięcie zaraz po tym jak włączysz zapłon. Jeżeli pompa nie podaje paliwa, to może trzeba wymienić przekaźnik

Witam

Wtedy jeżdziłem bez pompy ( spalona )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wtedy jeżdziłem bez pompy ( spalona )

Pozdrawiam

 

No to jak jezdziles bez pompy, to sie nie dziw ze przerywal silnik dostajac dziwne dawki paliwa :eek:

No i zapraszam do skarbnicy wiedzy: http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jeździć Wildkiem beż pompy,i wcale paliwa nie będzie brakować.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że w razie awarii pompy na trasie ,można ją pominąć i dojechać do celu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ......... pod warunkiem ze ten dojazd do celu nazwiemy dotoczeniem sie :crossy:

To nie jest usuniecie AISa, albo zmiana wydechow :buttrock:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

zobacz także czy pompa podaje paliwo, to jest takie delikatne cyknięcie zaraz po tym jak włączysz zapłon. Jeżeli pompa nie podaje paliwa, to może trzeba wymienić przekaźnik

witam

mam pytanie odnośnie pompy.wywaliłem ją pod boczną puszkę,lewą,ciasno ale jest miejsce,przewody wychodzą pod plastikowym łącznikiem dekli bocznych.Na początku było chyba ok. ale pod koniec sezonu przy każdym wlączeniu prądu,w puszce obok manetki gazu,pompa na początku cyka około 5-7 sekund za każdym razem tak jakby nie mogła dobić paliwa...czy to normalne.....Wplanach jest zaadoptowanie pompy nad gażnikiem,jest tam troszkę miejsca.... :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź filtr paliwa.Chociaż może tak się dzieje przez wydłużenie drogi paliwa.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wtedy jeżdziłem bez pompy ( spalona )

Pozdrawiam

 

Zauważyłem że pisałeś posta w styczniu, dodatkowo nie miałeś pompy. Prawdopodobnie w przewodzie paliwowym była jakaś mała bańka powietrza która przy tak niskich temperaturach przytrzymała dopływ paliwa. W tym przypadku Majkel ma rację. Pompa wymusiłaby przepływ paliwa. Gdyby to było lato wtedy trzeba by było szukać dalej. A tak nie zamartwiałbym się pojedyńczym przypadkiem tym bardziej, że piszesz że później odpalił i bezproblemowo wjechał na wózek.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że pisałeś posta w styczniu, dodatkowo nie miałeś pompy. Prawdopodobnie w przewodzie paliwowym była jakaś mała bańka powietrza która przy tak niskich temperaturach przytrzymała dopływ paliwa. W tym przypadku Majkel ma rację. Pompa wymusiłaby przepływ paliwa. Gdyby to było lato wtedy trzeba by było szukać dalej. A tak nie zamartwiałbym się pojedyńczym przypadkiem tym bardziej, że piszesz że później odpalił i bezproblemowo wjechał na wózek.

 

Pozdrawiam

Pisałem o problemie który miałem kiedy temperatura była powyzej +10 st.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź filtr paliwa.Chociaż może tak się dzieje przez wydłużenie drogi paliwa.

wymieniłem dzisiaj filtr paliwa,jest to samo,zastanawia mnie tylko to,że pompka cyka przy każdym włączeniu prądu,bo skoro dobije paliwo do gażnika,to po co pompuje dalej.Robiłem próby wyłączając i włączając dopływ prądu i tak jest za każdym razem.....Jutro spróbuję na starych przewodach podpiąć pompkę zaraz przy gażniku,i zobaczę co się dzieje,bo możliwe,że zrobiłem za długą drogę do gażnika.....dzięki za rade :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KIEROWNICA-DORADZTWO?

KOLEDZY CZY KTOŚ MA Z WAS ZAŁOŻONĄ KIEROWNICE DO ROAD STARA 1600 TYPU? LSL ,,BUTTERFLY LUB OLD STYLE,, Kolega Pinhead podesłał mi fotkę ale sam robił super :lalag: ale ciekawi mnie jak wygląda z tymi kierownicami lub jak macie jakieś inne podeślijcie fotki na mejla [email protected] podoba mi się szeroko i nisko.Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...