Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A kto tu (oprócz Stana :icon_mrgreen: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje.

Sorry Pompka - nie jesteś targetem

Pisałem już, że jestem chory?

A Tobie co się podoba w Wildku?

(albo, co właśnie jest tą barierą, która Cię powstrzyma przez zakupem)

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto tu (oprócz Stana :icon_twisted: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje.

Pompka, ja tę ciekawostkę właściwie zrozumiałem ;) i wcale mi to nie przeszkadza, że VS skroił Wilda :icon_twisted: Czytałem kiedyś, że kierowca Mercedesa A-Klasa (90KM) skroił na torze kolesia w Porsche 911 :icon_mrgreen: ale to żadna aluzja do umiejetności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ideałem było by, jak by motocykl był szybki-mocny-wygodny-i piękny.Tak dobrze jeszcze nie ma.Ale Wild jest blisko :icon_mrgreen: VS to wściekła bestia w porównaniu do dostojnego XV1600.Więc i osiągi, i wygoda będą różne,tak jak różne są motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kolejny w naszym towarzystwie :icon_mrgreen: Właśnie wróciłem z ogledzin. Na forum już zwiedzał ten temat, ale nie znam Nicku. Road Star 1.6, jasno-koniakowy metalik, hypercharger. Amerykaniec ma inne błotniki :icon_razz: - przetłoczenia nieco inne i szersze zakończenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w imieniu swieżo upieczonego właściciela road stara 1.6 czyli w swoim

 

jeśli można to kilka prostych pytań

– poszukuję serwisanta w warszawie i okolicach - mam nadzieje ze pierwsze wizyty ograniczą się do wymiany płynów i filtrów, czy możecie polecić mechanika z „czystym sumieniem” - serwisowałem kiedys swoje virago w uhma bike na wólczyńskiej i pamietam kiepska relację cena/jakość

 

- wydłużenie przednich podestów - czy ktoś to przerabiał? (np. według wzrosu z road star clinic: http://roadstarclinic.com/content/view/74/107/

 

– czy gwint lusterem w road starze może różnic się od europejskich wersji yamah?

 

– czeka mnie wymiana tylnej opony - z wcześniejszych postów wywnioskowałem że seryjny rozmiar można z powodzeniem zamienic na 170/60/16. czy tak?

 

dziękuję za uwagę

Edytowane przez snipes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Pompka - nie jesteś targetem

Pisałem już, że jestem chory?

A Tobie co się podoba w Wildku?

(albo, co właśnie jest tą barierą, która Cię powstrzyma przez zakupem)

 

Spoko to tylko rozmowa.

 

Ja nie kupił bym Wild stara bo jak pisałem dla mnie to jest imitacja Harleya (wszystko co oryginalne jest lepsze, jeansy , kompakty , dolary... :flesje: ). Za tą samą kase kupił bym HD. Zresztą Yamaha ma brzydkie silniki. Pełno w nich zakamarków, jakichś wystających ustrojstw itp. Silnik np.: Intrudera jest "czysty" - żadnych zbędnych dupereli. Poza tym ja chyba wolę motocykle mniej dostojne (chociaż mam na oku VN 2000 i mocno rozważam zakup - ale j.w. :icon_razz: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w imieniu swieżo upieczonego właściciela road stara 1.6 czyli w swoim

 

 

- wydłużenie przednich podestów - czy ktoś to przerabiał? (np. według wzrosu z road star clinic: http://roadstarclinic.com/content/view/74/107/

 

– czy gwint lusterem w road starze może różnic się od europejskich wersji yamah?

 

– czeka mnie wymiana tylnej opony - z wcześniejszych postów wywnioskowałem że seryjny rozmiar można z powodzeniem zamienic na 170/60/16. czy tak?

 

dziękuję za uwagę

Witam-Jazdy ciężkiej przybywa :icon_razz: Wydłużałem te podesty, idą o 4 cm w przód, razem z armaturą sterującą ,a do tego można uzyskać dowolny kąt pochylenia podłogi.(niekoniecznie tak jak jest w RSC)Ja użyłem stalowego wspornika(Na wzorze jest aluminiowy)o grubosci ok 9mm, i nie gwintowałem go, tylko śrubą skręciłem z dwóch stron(pewne połączenie)Dobry patent dla nieco wyższych ,i wyrażna różnica na plus po przedłużeniu.Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w imieniu swieżo upieczonego właściciela road stara 1.6 czyli w swoim

 

jeśli można to kilka prostych pytań

– poszukuję serwisanta w warszawie i okolicach - mam nadzieje ze pierwsze wizyty ograniczą się do wymiany płynów i filtrów, czy możecie polecić mechanika z „czystym sumieniem” - serwisowałem kiedys swoje virago w uhma bike na wólczyńskiej i pamietam kiepska relację cena/jakość

 

- wydłużenie przednich podestów - czy ktoś to przerabiał? (np. według wzrosu z road star clinic: http://roadstarclinic.com/content/view/74/107/

 

– czy gwint lusterem w road starze może różnic się od europejskich wersji yamah?

 

dziękuję za uwagę

 

Mechanik, do którego ja mam największe zaufanie, to Leszek z serwisu w Radomiu. Na poważne przeróbki jeżdże do niego z Krakowa. Ty miałbyś bliżej.

 

Ja wyrzuciłem podesty i zamontowałem przesunięte do przodu podnóżki. Przy moim wzroście - 186cm - to idealne rozwiązanie i najwygodniejsza pozycja.

 

Do customowych lusterek potrzebny jest specjalny reduktor. Dotyczy to amerykańskich i europejskich Wild Starów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik, do którego ja mam największe zaufanie, to Leszek z serwisu w Radomiu. Na poważne przeróbki jeżdże do niego z Krakowa. Ty miałbyś bliżej.

 

Ja wyrzuciłem podesty i zamontowałem przesunięte do przodu podnóżki. Przy moim wzroście - 186cm - to idealne rozwiązanie i najwygodniejsza pozycja.

 

Do customowych lusterek potrzebny jest specjalny reduktor. Dotyczy to amerykańskich i europejskich Wild Starów.

Znalazłem tańsze z wyprzedażyhttp://www.motoleather.com/mapam-yamaha-road-star-midnight-wildstar-xv1600-99-up-1392.html Pozdrawiam

 

Znalazłem ciekawe ni to gmole ni podnóżki co myślicie o nich. http://www.motoleather.com/ulhimopefor12.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tańsze...

 

Owszem, tańsze. Z tym, że to nie do końca ten sam produkt. Zwróć uwagę, że te podnóżki które są w moim linku mają w komplecie zbiornik na płyn wraz z pompką do tylnego hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

 

dersu można spytać jak przytwierdziłeś wspornik do ramy? wydłuźałeś dzignię zmiany biegów czy udało Ci się to jakimś cudem przestawić? (w opisie jednego z gotowych zestawów do przesuwania podestów stoi, że dzigni nie trzeba wydłuźać).

jesteś pewien, ze podestu można przesunąć tylko o 4 cm? na istrukcji z road star clinic jest mowa o 3,25 cala czyli ca. 8 cm. U mnie będzie się liczył każdy centrymetr - stąd pomysł z podnóżkiem zamiast podestu wydaje się wart zastanowienia. (na ebay znalzłem zestawy za 330 usd)

 

lusterka mam na myśli takie:

http://www.allegro.pl/item171645290_luster...yamaha_kpl.html

będą pasować czy szukać w USA?

 

dzięki upload - odpowiedż wysyłam na priv

Edytowane przez snipes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

 

dersu można spytać jak przytwierdziłeś wspornik do ramy? wydłuźałeś dzignię zmiany biegów czy udało Ci się to jakimś cudem przestawić? (w opisie jednego z gotowych zestawów do przesuwania podestów stoi, że dzigni nie trzeba wydłuźać).

jesteś pewien, ze podestu można przesunąć tylko o 4 cm? na istrukcji z road star clinic jest mowa o 3,25 cala czyli ca. 8 cm. U mnie będzie się liczył każdy centrymetr - stąd pomysł z podnóżkiem zamiast podestu wydaje się wart zastanowienia. (na ebay znalzłem zestawy za 330 usd)

Rozstaw śrub mocujących wynosi 4 cm(jest ich dwie) więc ja przesunąłem o te 4 cm w przód tak, że pierwszy od przodu oryginalny otwór w ramie ,po przesunięciu jest ostatnim dla podestu.Wspornik ma trzy otwory,środkowy otwór jest wspolny dla ramy,wspornika i podłogi..Można i więcej przesunąć ,ale wtedy trzeba wymieniać przewód hamulca tył,i dorabiać dżwignię zmiany biegów.W tym przypadku założyłem wszystko oryginalne.Jeśli chcesz przedłużyć o 8 cm to tylko na podnóżkach, i solidny wspornik,biggrin: Powodzenia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto tu (oprócz Stana :icon_mrgreen: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje.

 

ja mowie to jak widze

dla mnie kardan to bajer

ale sa ludzie ktorzy na przyklad kochaja jezdzic na hulajnodze i by sie nie zamienili na nic innego tak ze szacuneczek :)

Edytowane przez Stan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demontowałem ostatnio przedni pulley, przed demontażem miał nieznaczny luz(śrubę odkręciłem w palcach).Przy montażu dokręciłem go trochę ciasniej, i zastanawiam sie teraz jak mówi serwisówka, ma może ktoś?Chodzi mi o moment dokręcenia.Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demontowałem ostatnio przedni pulley, przed demontażem miał nieznaczny luz(śrubę odkręciłem w palcach).Przy montażu dokręciłem go trochę ciasniej, i zastanawiam sie teraz jak mówi serwisówka, ma może ktoś?Chodzi mi o moment dokręcenia.Dzięki

85Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...