Upload Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) A kto tu (oprócz Stana :icon_mrgreen: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje.Sorry Pompka - nie jesteś targetemPisałem już, że jestem chory?A Tobie co się podoba w Wildku?(albo, co właśnie jest tą barierą, która Cię powstrzyma przez zakupem) Edytowane 21 Marca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 A kto tu (oprócz Stana :icon_twisted: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje.Pompka, ja tę ciekawostkę właściwie zrozumiałem ;) i wcale mi to nie przeszkadza, że VS skroił Wilda :icon_twisted: Czytałem kiedyś, że kierowca Mercedesa A-Klasa (90KM) skroił na torze kolesia w Porsche 911 :icon_mrgreen: ale to żadna aluzja do umiejetności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Ideałem było by, jak by motocykl był szybki-mocny-wygodny-i piękny.Tak dobrze jeszcze nie ma.Ale Wild jest blisko :icon_mrgreen: VS to wściekła bestia w porównaniu do dostojnego XV1600.Więc i osiągi, i wygoda będą różne,tak jak różne są motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Jest kolejny w naszym towarzystwie :icon_mrgreen: Właśnie wróciłem z ogledzin. Na forum już zwiedzał ten temat, ale nie znam Nicku. Road Star 1.6, jasno-koniakowy metalik, hypercharger. Amerykaniec ma inne błotniki :icon_razz: - przetłoczenia nieco inne i szersze zakończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) witam w imieniu swieżo upieczonego właściciela road stara 1.6 czyli w swoim jeśli można to kilka prostych pytań– poszukuję serwisanta w warszawie i okolicach - mam nadzieje ze pierwsze wizyty ograniczą się do wymiany płynów i filtrów, czy możecie polecić mechanika z „czystym sumieniem” - serwisowałem kiedys swoje virago w uhma bike na wólczyńskiej i pamietam kiepska relację cena/jakość - wydłużenie przednich podestów - czy ktoś to przerabiał? (np. według wzrosu z road star clinic: http://roadstarclinic.com/content/view/74/107/ – czy gwint lusterem w road starze może różnic się od europejskich wersji yamah? – czeka mnie wymiana tylnej opony - z wcześniejszych postów wywnioskowałem że seryjny rozmiar można z powodzeniem zamienic na 170/60/16. czy tak? dziękuję za uwagę Edytowane 21 Marca 2007 przez snipes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Sorry Pompka - nie jesteś targetemPisałem już, że jestem chory?A Tobie co się podoba w Wildku?(albo, co właśnie jest tą barierą, która Cię powstrzyma przez zakupem) Spoko to tylko rozmowa. Ja nie kupił bym Wild stara bo jak pisałem dla mnie to jest imitacja Harleya (wszystko co oryginalne jest lepsze, jeansy , kompakty , dolary... :flesje: ). Za tą samą kase kupił bym HD. Zresztą Yamaha ma brzydkie silniki. Pełno w nich zakamarków, jakichś wystających ustrojstw itp. Silnik np.: Intrudera jest "czysty" - żadnych zbędnych dupereli. Poza tym ja chyba wolę motocykle mniej dostojne (chociaż mam na oku VN 2000 i mocno rozważam zakup - ale j.w. :icon_razz: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 witam w imieniu swieżo upieczonego właściciela road stara 1.6 czyli w swoim - wydłużenie przednich podestów - czy ktoś to przerabiał? (np. według wzrosu z road star clinic: http://roadstarclinic.com/content/view/74/107/ – czy gwint lusterem w road starze może różnic się od europejskich wersji yamah? – czeka mnie wymiana tylnej opony - z wcześniejszych postów wywnioskowałem że seryjny rozmiar można z powodzeniem zamienic na 170/60/16. czy tak? dziękuję za uwagęWitam-Jazdy ciężkiej przybywa :icon_razz: Wydłużałem te podesty, idą o 4 cm w przód, razem z armaturą sterującą ,a do tego można uzyskać dowolny kąt pochylenia podłogi.(niekoniecznie tak jak jest w RSC)Ja użyłem stalowego wspornika(Na wzorze jest aluminiowy)o grubosci ok 9mm, i nie gwintowałem go, tylko śrubą skręciłem z dwóch stron(pewne połączenie)Dobry patent dla nieco wyższych ,i wyrażna różnica na plus po przedłużeniu.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 witam w imieniu swieżo upieczonego właściciela road stara 1.6 czyli w swoim jeśli można to kilka prostych pytań– poszukuję serwisanta w warszawie i okolicach - mam nadzieje ze pierwsze wizyty ograniczą się do wymiany płynów i filtrów, czy możecie polecić mechanika z „czystym sumieniem” - serwisowałem kiedys swoje virago w uhma bike na wólczyńskiej i pamietam kiepska relację cena/jakość - wydłużenie przednich podestów - czy ktoś to przerabiał? (np. według wzrosu z road star clinic: http://roadstarclinic.com/content/view/74/107/ – czy gwint lusterem w road starze może różnic się od europejskich wersji yamah? dziękuję za uwagę Mechanik, do którego ja mam największe zaufanie, to Leszek z serwisu w Radomiu. Na poważne przeróbki jeżdże do niego z Krakowa. Ty miałbyś bliżej. Ja wyrzuciłem podesty i zamontowałem przesunięte do przodu podnóżki. Przy moim wzroście - 186cm - to idealne rozwiązanie i najwygodniejsza pozycja. Do customowych lusterek potrzebny jest specjalny reduktor. Dotyczy to amerykańskich i europejskich Wild Starów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Mechanik, do którego ja mam największe zaufanie, to Leszek z serwisu w Radomiu. Na poważne przeróbki jeżdże do niego z Krakowa. Ty miałbyś bliżej. Ja wyrzuciłem podesty i zamontowałem przesunięte do przodu podnóżki. Przy moim wzroście - 186cm - to idealne rozwiązanie i najwygodniejsza pozycja. Do customowych lusterek potrzebny jest specjalny reduktor. Dotyczy to amerykańskich i europejskich Wild Starów.Znalazłem tańsze z wyprzedażyhttp://www.motoleather.com/mapam-yamaha-road-star-midnight-wildstar-xv1600-99-up-1392.html Pozdrawiam Znalazłem ciekawe ni to gmole ni podnóżki co myślicie o nich. http://www.motoleather.com/ulhimopefor12.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Znalazłem tańsze... Owszem, tańsze. Z tym, że to nie do końca ten sam produkt. Zwróć uwagę, że te podnóżki które są w moim linku mają w komplecie zbiornik na płyn wraz z pompką do tylnego hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) dzięki dersu można spytać jak przytwierdziłeś wspornik do ramy? wydłuźałeś dzignię zmiany biegów czy udało Ci się to jakimś cudem przestawić? (w opisie jednego z gotowych zestawów do przesuwania podestów stoi, że dzigni nie trzeba wydłuźać).jesteś pewien, ze podestu można przesunąć tylko o 4 cm? na istrukcji z road star clinic jest mowa o 3,25 cala czyli ca. 8 cm. U mnie będzie się liczył każdy centrymetr - stąd pomysł z podnóżkiem zamiast podestu wydaje się wart zastanowienia. (na ebay znalzłem zestawy za 330 usd) lusterka mam na myśli takie:http://www.allegro.pl/item171645290_luster...yamaha_kpl.htmlbędą pasować czy szukać w USA? dzięki upload - odpowiedż wysyłam na priv Edytowane 21 Marca 2007 przez snipes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 dzięki dersu można spytać jak przytwierdziłeś wspornik do ramy? wydłuźałeś dzignię zmiany biegów czy udało Ci się to jakimś cudem przestawić? (w opisie jednego z gotowych zestawów do przesuwania podestów stoi, że dzigni nie trzeba wydłuźać).jesteś pewien, ze podestu można przesunąć tylko o 4 cm? na istrukcji z road star clinic jest mowa o 3,25 cala czyli ca. 8 cm. U mnie będzie się liczył każdy centrymetr - stąd pomysł z podnóżkiem zamiast podestu wydaje się wart zastanowienia. (na ebay znalzłem zestawy za 330 usd)Rozstaw śrub mocujących wynosi 4 cm(jest ich dwie) więc ja przesunąłem o te 4 cm w przód tak, że pierwszy od przodu oryginalny otwór w ramie ,po przesunięciu jest ostatnim dla podestu.Wspornik ma trzy otwory,środkowy otwór jest wspolny dla ramy,wspornika i podłogi..Można i więcej przesunąć ,ale wtedy trzeba wymieniać przewód hamulca tył,i dorabiać dżwignię zmiany biegów.W tym przypadku założyłem wszystko oryginalne.Jeśli chcesz przedłużyć o 8 cm to tylko na podnóżkach, i solidny wspornik,biggrin: Powodzenia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) A kto tu (oprócz Stana :icon_mrgreen: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje. ja mowie to jak widzedla mnie kardan to bajerale sa ludzie ktorzy na przyklad kochaja jezdzic na hulajnodze i by sie nie zamienili na nic innego tak ze szacuneczek :) Edytowane 21 Marca 2007 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Demontowałem ostatnio przedni pulley, przed demontażem miał nieznaczny luz(śrubę odkręciłem w palcach).Przy montażu dokręciłem go trochę ciasniej, i zastanawiam sie teraz jak mówi serwisówka, ma może ktoś?Chodzi mi o moment dokręcenia.Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Demontowałem ostatnio przedni pulley, przed demontażem miał nieznaczny luz(śrubę odkręciłem w palcach).Przy montażu dokręciłem go trochę ciasniej, i zastanawiam sie teraz jak mówi serwisówka, ma może ktoś?Chodzi mi o moment dokręcenia.Dzięki85Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.