Upload Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 (edytowane) Zapewne obręcz od draga 11 Problem z zaciskiem jest nieuchronny wzmocnienie błotnika nie obejmie takiej opony Niemcy rozpychają go podnośnikiem można też podszlifować tak polecają na RSC ale nie radzę brać wtedy pasażerek przy pustych wydechach oznaką zbyt ubogiej mieszanki może być strzelanie z 2 cylindra więc przy Aptekarstwie gaźnikowym się nie zrażaj Obręcz draga z oryginalną tarczą da się założyć ale musisz inaczej przeszprychować obręcz mam gdzieś takie fotki tyle że zakładali 170 ( na tej feldze maraton me 880 rozszedł się do 190 cm) pozdrawiam K. Megula 1,6 Edytowane 16 Grudnia 2008 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Panowie, mam pytanie odnosnie instalacji .... :notworthy: Zakupilem na ebayu jeszcze w UK, niby dedykowane gniazdo zapalniczki z taka koncowka jak sie wpina kable do kompa. W opisie bylo napisane ze w wildku jest jakies juz specjalnie przygotowane wolne lacze do wpiecia takiego kabelka gdzies podobno pod siedzeniem kierowcy :eek: Szukalem ale ..... nie znalazlem :eek: Czy ktos z szanownych kolegow spotkal sie z czyms takim ? Z luznym kablem gotowym do wetkniecia takiego ustrojstwa ? :buttrock: Jesli nie, to gdzie mozna podpiac sie z taka wtyczka ? Moze gdzies w okolicach bocznych puszek ? Warto miec takie gniazdko na dalsze wypady :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Majkelpl zrób foty to będziemy szukać.Nie spotkałem się takim gniazdkiem ,ale też nigdy nie zwracałem na to uwagi.Jeśli nie będzie to zawsze można podłączyć bezpośrednio do akumulatora.Oczywiście z bezpiecznikiem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja cos takiego założyłem, podłączyłem do zasilania lampy, wykorzystałem przedłużacz gniazda zapalniczki i przymocowałem w okolicach lampy opaskami plastikowymi Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 wykorzystałem przedłużacz gniazda zapalniczki A skad takie cus ??? :eek: Majkelpl zrób foty to będziemy szukać. Foty to moze nia, ale opisze to co mam przed oczami :icon_mrgreen: Gniazdo zapalniczki z ktorego na koncu wychodzi kabelek. Ten z kolei jest zakonczony, taka jakby plastikowa szybkozlaczka w ktorej sa dwa otworki na kabelki. Pewnie + i -. Tylko teraz pytanie .... czy fabryka przewidziala mozliwosc takiego podpiecia zapalniczki i wyprowadzila gdzies dwa luzne kable ? :eek: W opisie byl rysunek i pisalo ze to sie podlacza POD siedzeniem kierowcy, tylko .... do czego ? Czy mam sobie sam zrobic mini "instalacje", czyli poprowadzic od aku, poprzez bezpiecznik przewody i je wpiac w to "urzadzenie: ? Cholera, czort wie ..... Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jutro pozaglądam do swojego moto.Może coś mi się rzuci w oczy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choppers_polska Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zapewne obręcz od draga 11 Problem z zaciskiem jest nieuchronny wzmocnienie błotnika nie obejmie takiej opony Niemcy rozpychają go podnośnikiem można też podszlifować tak polecają na RSC ale nie radzę brać wtedy pasażerek Obręcz draga z oryginalną tarczą da się założyć ale musisz inaczej przeszprychować obręcz mam gdzieś takie fotki tyle że zakładali 170 ( na tej feldze maraton me 880 rozszedł się do 190 cm) Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem. Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy: 1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk 2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki. Dzieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem. Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy: 1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk 2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki. Dzieki ;) tak ale od dawna nie mogę znaleźć 16 obręczy na 56 szprych Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem. Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy: 1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk 2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki. Dzieki ;) Koledze zapewne chodziło o Yamahę Drag Star 1100.Ciężka próba przed Tobą ,dobór felgi do innej piasty bądź to przeszprychowanie na inną modłę wiąże się również z doborem długości szprych ,co samo w sobie jest problemem nie mając żadnego wzorca.Po wtóre ,skracanie(wydłużyć się raczej nie da),gwintowanie również jest kłopotliwe ponieważ większość mi znanych przecieniana jest na końcu ,stricte pod gwint ,dalej ich średnica jest już większa :banghead: .Kiedyś za czasów PRL-u ,dorabiałem całe koło na bazie obręczy samochodowej ,udało się ,po trosze fuksem ,jednak za żadne skarby nie wziąłbym się za coś takiego po raz wtóry.Może warto popróbować coś z Wariorrem ,w końcu silniki niemal identyczne ,może chociaż wzmocnienie pod błotnik bądź tylny wahacz w jakimś stopniu pokryją się?Często firmy stosują zunifikowane rozwiązania w swoich produktach? Pozdrawiam i życzę powodzenia :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choppers_polska Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 No niestety panowie felga ma 40 szprych :( Troche sie rozczarowalem bo to zepsulo mi moj film ;/ Co moge teraz zrobic? 1. dorobic piaste taka jak w oryginale zeby pulley i sworzen pasowaly? (bo tarcza jednak jest za duzo i zacisk nie wchodzi) 2. moze zostawic piaste i bawic sie w toczenie przejsciowek na pulleya tylko ze piasta jest mniejsza a otwor w wachaczu wiekszy i ten problem tez nalezaloby rozwiazac 3. moze to sprzedac w pizdu i sobie tym glowy nie zawracac bo koszta beda wieksze jak zamo kolo prosze o rade bo jestem w kropce :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 No niestety panowie felga ma 40 szprych :( Troche sie rozczarowalem bo to zepsulo mi moj film ;/ Co moge teraz zrobic? 1. dorobic piaste taka jak w oryginale zeby pulley i sworzen pasowaly? (bo tarcza jednak jest za duzo i zacisk nie wchodzi) 2. moze zostawic piaste i bawic sie w toczenie przejsciowek na pulleya tylko ze piasta jest mniejsza a otwor w wachaczu wiekszy i ten problem tez nalezaloby rozwiazac 3. moze to sprzedac w pizdu i sobie tym glowy nie zawracac bo koszta beda wieksze jak zamo kolo prosze o rade bo jestem w kropce :( Moje skromne zdanie: pol srodki = pol efekty a przy "customie" pol efekt = zerowy efekt a wrecz odnoszacy odwrotny skutek. Nie wiem jaka jest Twoja koncepcja tego co chcesz uzyskac - czy tylko uzyskac szersza opone o te 5 cm czy ma to byc prawdziwy custom na bazie WS/RS. Jak to drugie to lepiej wydac wiecej ale efekt bedzie odpowiedni niz za przeproszeniem customizing typu "tam uciac tu przyspawac i wszystko pierd.... sprayem". Ja wiem, ze opona 150 jest delikatnie mowiac w tym moto pomylka stylistyczna ale jak bym mial juz kombinowac z szeroka guma to ponizej 240 nie ma nawet co zaczynac bo i tak nikt nie zauwazy a jak staniesz z 200 przy sprzecie z laciem >250 to w kompleksy wpadniesz i znow bedzie trzeba motor ciac. Jak ja bym chcial ze sowjego RS totalnego customa zrobic to gdybym nie mial ze 20k pln na kupce na to przeznaczone na poczatek to bym go nawet nie tykal. Ostatnio zamowilem bodajrze 5 bzdur w stanach i mi wyszlo zdrowo ponad 2k pln bez cla a to tylko chromowane pierdolki a nie zaden customizing. Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 (edytowane) Ja wiem, ze opona 150 jest delikatnie mowiac w tym moto pomylka stylistyczna ale Dlaczego tak uważasz ? ileż tej opony widać 20cm2 ? Mi tam 150 wcale nie przeszkadza, wręcz ma same plusy :lalag: PS majkel> Podłączanie zapaliczki zajęło mi 10minut (bo okazało się że jest bardzo potrzebna na wyjazd). Gwarantuje Ci, że "niemowlak" też by sobie poradził (więc dasz radę i Ty), akumulator-zapaliczka plus do plusa minus do masy i zostawisz pod siedzeniem bo po cholere taki badziewie na widoku :wink: Pozdr. Piter Edytowane 21 Grudnia 2008 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Jak ja bym chcial ze sowjego RS totalnego customa zrobic to gdybym nie mial ze 20k pln na kupce na to przeznaczone na poczatek to bym go nawet nie tykal. Dobrze gada - piwo mu dac! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Dlaczego tak uważasz ? ileż tej opony widać 20cm2 ? Mi tam 150 wcale nie przeszkadza, wręcz ma same plusy :lalag: PS majkel> Podłączanie zapaliczki zajęło mi 10minut (bo okazało się że jest bardzo potrzebna na wyjazd). Gwarantuje Ci, że "niemowlak" też by sobie poradził (więc dasz radę i Ty), akumulator-zapaliczka plus do plusa minus do masy i zostawisz pod siedzeniem bo po cholere taki badziewie na widoku :wink: Pozdr. Piter To tylko subiektywne odczucie. Moim skromnym zdaniem minimum 170 w tym moto lub wiecej powinno byc. Nie mowie tutaj o wlasciwosciach jezdnych ale czystej stylistyce. A to ze opony nie widac ma swoje konsekwencje podczas czyszczenia kol i dostepu do nich... Pzdr Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Nawet Drag Star ma oponę 170.Ostatnio zmieniałem koledze opony w VTX-ie 1300 i tam z tyłu jest też 170.I takie koło się już lepiej prezentuje.Trochę mnie drażni ta oponka z tyłu,ale za duże koszty zmiany na coś szerszego. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.