Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne obręcz od draga 11

Problem z zaciskiem jest nieuchronny

wzmocnienie błotnika nie obejmie takiej opony

Niemcy rozpychają go podnośnikiem

można też podszlifować tak polecają na RSC ale nie radzę brać wtedy pasażerek

 

przy pustych wydechach oznaką zbyt ubogiej mieszanki może być strzelanie z 2 cylindra

więc przy Aptekarstwie gaźnikowym się nie zrażaj

 

Obręcz draga z oryginalną tarczą da się założyć ale musisz inaczej przeszprychować obręcz

mam gdzieś takie fotki tyle że zakładali 170 ( na tej feldze maraton me 880 rozszedł się do 190 cm)

 

pozdrawiam

K.

Megula 1,6

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie odnosnie instalacji .... :notworthy:

Zakupilem na ebayu jeszcze w UK, niby dedykowane gniazdo zapalniczki z taka koncowka jak sie wpina kable do kompa.

W opisie bylo napisane ze w wildku jest jakies juz specjalnie przygotowane wolne lacze do wpiecia takiego kabelka gdzies podobno pod siedzeniem kierowcy :eek:

Szukalem ale ..... nie znalazlem :eek:

Czy ktos z szanownych kolegow spotkal sie z czyms takim ? Z luznym kablem gotowym do wetkniecia takiego ustrojstwa ? :buttrock:

Jesli nie, to gdzie mozna podpiac sie z taka wtyczka ? Moze gdzies w okolicach bocznych puszek ? Warto miec takie gniazdko na dalsze wypady :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkelpl zrób foty to będziemy szukać.Nie spotkałem się takim gniazdkiem ,ale też nigdy nie zwracałem na to uwagi.Jeśli nie będzie to zawsze można podłączyć bezpośrednio do akumulatora.Oczywiście z bezpiecznikiem.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cos takiego założyłem, podłączyłem do zasilania lampy, wykorzystałem przedłużacz gniazda zapalniczki i przymocowałem w okolicach lampy opaskami plastikowymi

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykorzystałem przedłużacz gniazda zapalniczki

 

A skad takie cus ??? :eek:

 

Majkelpl zrób foty to będziemy szukać.

 

Foty to moze nia, ale opisze to co mam przed oczami :icon_mrgreen:

Gniazdo zapalniczki z ktorego na koncu wychodzi kabelek.

Ten z kolei jest zakonczony, taka jakby plastikowa szybkozlaczka w ktorej sa dwa otworki na kabelki. Pewnie + i -.

Tylko teraz pytanie .... czy fabryka przewidziala mozliwosc takiego podpiecia zapalniczki i wyprowadzila gdzies dwa luzne kable ? :eek:

W opisie byl rysunek i pisalo ze to sie podlacza POD siedzeniem kierowcy, tylko .... do czego ?

Czy mam sobie sam zrobic mini "instalacje", czyli poprowadzic od aku, poprzez bezpiecznik przewody i je wpiac w to "urzadzenie: ? Cholera, czort wie .....

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro pozaglądam do swojego moto.Może coś mi się rzuci w oczy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne obręcz od draga 11

Problem z zaciskiem jest nieuchronny

wzmocnienie błotnika nie obejmie takiej opony

Niemcy rozpychają go podnośnikiem

można też podszlifować tak polecają na RSC ale nie radzę brać wtedy pasażerek

 

Obręcz draga z oryginalną tarczą da się założyć ale musisz inaczej przeszprychować obręcz

mam gdzieś takie fotki tyle że zakładali 170 ( na tej feldze maraton me 880 rozszedł się do 190 cm)

 

Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem.

Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy:

1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk

2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D

 

Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki.

Dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem.

Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy:

1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk

2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D

 

Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki.

Dzieki ;)

tak

ale od dawna nie mogę znaleźć 16 obręczy na 56 szprych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem.

Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy:

1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk

2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D

 

Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki.

Dzieki ;)

Koledze zapewne chodziło o Yamahę Drag Star 1100.Ciężka próba przed Tobą ,dobór felgi do innej piasty bądź to przeszprychowanie na inną modłę wiąże się również z doborem długości szprych ,co samo w sobie jest problemem nie mając żadnego wzorca.Po wtóre ,skracanie(wydłużyć się raczej nie da),gwintowanie również jest kłopotliwe ponieważ większość mi znanych przecieniana jest na końcu ,stricte pod gwint ,dalej ich średnica jest już większa :banghead: .Kiedyś za czasów PRL-u ,dorabiałem całe koło na bazie obręczy samochodowej ,udało się ,po trosze fuksem ,jednak za żadne skarby nie wziąłbym się za coś takiego po raz wtóry.Może warto popróbować coś z Wariorrem ,w końcu silniki niemal identyczne ,może chociaż wzmocnienie pod błotnik bądź tylny wahacz w jakimś stopniu pokryją się?Często firmy stosują zunifikowane rozwiązania w swoich produktach?

Pozdrawiam i życzę powodzenia :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety panowie felga ma 40 szprych :( Troche sie rozczarowalem bo to zepsulo mi moj film ;/

Co moge teraz zrobic?

1. dorobic piaste taka jak w oryginale zeby pulley i sworzen pasowaly? (bo tarcza jednak jest za duzo i zacisk nie wchodzi)

2. moze zostawic piaste i bawic sie w toczenie przejsciowek na pulleya tylko ze piasta jest mniejsza a otwor w wachaczu wiekszy i ten problem tez nalezaloby rozwiazac

3. moze to sprzedac w pizdu i sobie tym glowy nie zawracac bo koszta beda wieksze jak zamo kolo

 

prosze o rade bo jestem w kropce :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety panowie felga ma 40 szprych :( Troche sie rozczarowalem bo to zepsulo mi moj film ;/

Co moge teraz zrobic?

1. dorobic piaste taka jak w oryginale zeby pulley i sworzen pasowaly? (bo tarcza jednak jest za duzo i zacisk nie wchodzi)

2. moze zostawic piaste i bawic sie w toczenie przejsciowek na pulleya tylko ze piasta jest mniejsza a otwor w wachaczu wiekszy i ten problem tez nalezaloby rozwiazac

3. moze to sprzedac w pizdu i sobie tym glowy nie zawracac bo koszta beda wieksze jak zamo kolo

 

prosze o rade bo jestem w kropce :(

 

Moje skromne zdanie:

pol srodki = pol efekty a przy "customie" pol efekt = zerowy efekt a wrecz odnoszacy odwrotny skutek.

Nie wiem jaka jest Twoja koncepcja tego co chcesz uzyskac - czy tylko uzyskac szersza opone o te 5 cm czy ma to byc prawdziwy custom na bazie WS/RS. Jak to drugie to lepiej wydac wiecej ale efekt bedzie odpowiedni niz za przeproszeniem customizing typu "tam uciac tu przyspawac i wszystko pierd.... sprayem".

Ja wiem, ze opona 150 jest delikatnie mowiac w tym moto pomylka stylistyczna ale jak bym mial juz kombinowac z szeroka guma to ponizej 240 nie ma nawet co zaczynac bo i tak nikt nie zauwazy a jak staniesz z 200 przy sprzecie z laciem >250 to w kompleksy wpadniesz i znow bedzie trzeba motor ciac.

Jak ja bym chcial ze sowjego RS totalnego customa zrobic to gdybym nie mial ze 20k pln na kupce na to przeznaczone na poczatek to bym go nawet nie tykal.

Ostatnio zamowilem bodajrze 5 bzdur w stanach i mi wyszlo zdrowo ponad 2k pln bez cla a to tylko chromowane pierdolki a nie zaden customizing.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja wiem, ze opona 150 jest delikatnie mowiac w tym moto pomylka stylistyczna ale

Dlaczego tak uważasz ? ileż tej opony widać 20cm2 ?

Mi tam 150 wcale nie przeszkadza, wręcz ma same plusy :lalag:

 

PS majkel> Podłączanie zapaliczki zajęło mi 10minut (bo okazało się że jest bardzo potrzebna na wyjazd). Gwarantuje Ci, że "niemowlak" też by sobie poradził (więc dasz radę i Ty), akumulator-zapaliczka plus do plusa minus do masy i zostawisz pod siedzeniem bo po cholere taki badziewie na widoku :wink:

Pozdr. Piter

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego tak uważasz ? ileż tej opony widać 20cm2 ?

Mi tam 150 wcale nie przeszkadza, wręcz ma same plusy :lalag:

 

PS majkel> Podłączanie zapaliczki zajęło mi 10minut (bo okazało się że jest bardzo potrzebna na wyjazd). Gwarantuje Ci, że "niemowlak" też by sobie poradził (więc dasz radę i Ty), akumulator-zapaliczka plus do plusa minus do masy i zostawisz pod siedzeniem bo po cholere taki badziewie na widoku :wink:

Pozdr. Piter

 

To tylko subiektywne odczucie. Moim skromnym zdaniem minimum 170 w tym moto lub wiecej powinno byc. Nie mowie tutaj o wlasciwosciach jezdnych ale czystej stylistyce.

A to ze opony nie widac ma swoje konsekwencje podczas czyszczenia kol i dostepu do nich...

Pzdr

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet Drag Star ma oponę 170.Ostatnio zmieniałem koledze opony w VTX-ie 1300 i tam z tyłu jest też 170.I takie koło się już lepiej prezentuje.Trochę mnie drażni ta oponka z tyłu,ale za duże koszty zmiany na coś szerszego.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...