Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie rozstaję się z moim Wildkiem... turystyk jednak wygrał... jeżeli znacie kogoś lub jest tu ktoś kto przymierza się do zakupu Wildka z niezłym pakietem akcesorów zapraszam do działu Sprzedam Motocykl na niniejszym forum.

Przepraszam za tą forme marketingu...

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za cenne informacje z niniejszego działu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki tez mi sie wylaczaja - sprawdzilem.:D

Awaryjnych nie stwierdzilem.

Co do pompy to mozna kupic cale "kity" pomocne w tym zabiegu.

Ja wciaz czekam na przyplyw gotowki a wtedy jak wpadne na hamerykanskie strony to... pojde z torbami.;)

Zdarzylo sie komus aby WS/ RS pil olej? Pytam bo zgodnie z niemieckim forum przy pierwszej wymianie wlalem 4,1 litra i nie zagladam na bagnet...;) (tym bardziej, ze procedura co najmniej klopotliwa).

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki tez mi sie wylaczaja - sprawdzilem.:)

Awaryjnych nie stwierdzilem.

Co do pompy to mozna kupic cale "kity" pomocne w tym zabiegu.

Ja wciaz czekam na przyplyw gotowki a wtedy jak wpadne na hamerykanskie strony to... pojde z torbami.:)

Zdarzylo sie komus aby WS/ RS pil olej? Pytam bo zgodnie z niemieckim forum przy pierwszej wymianie wlalem 4,1 litra i nie zagladam na bagnet...:icon_mrgreen: (tym bardziej, ze procedura co najmniej klopotliwa).

Co wspólnego ma picie oleju z wyminą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ma wspolnego. Napisalem tylko, ze wymienilem olej, wlalem ile zalecano i nie zagladam na bagnet wiec interesuje mnie czy powinienem. Moto nowka wiec obaw strasznych nie mam a podobno RSy nie zra oleju. Pytanie raczej profilaktyczne. W Shadowce sprawdzenie stanu to 10 sekund - w RS cala procedura, a ja nie jestem zwolennikiem niepotrzebnych zabaw wiec pytam, bo gdyby jednak RSy zarly olej, to wtedy trzeba na bagnet czesciej zagladac.:cool:

Uff - tyle gwoli wyjasnienia.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mogę powiedzieć ,że nasze motorki nie żrą oleju.Zrobiłem swoim ponad 22tyś mil,wymieniając olej co ok 4tyś mil razem z filtrem.Najczęściej wlewany był Motul 15W50,sprawdzałem poziom raczej rzadko właśnie ze względu na uciążliwość operacji i nie stwierdziłem jego ubywania chyba że minimalne.Ale nie zdarzyło się żeby trzeba było dolać.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Troche wieksze zdjecie jest tutaj:

http://www.bikepics.com/pictures/1432925/

Mowiac szczerze to jest to wyjsciowka do dalszej zabawy. Jeszcze nie mam pelnej koncepcji jak moto bedzie wygladalo ale napewno bedzie szerokie i niskie. Kiera juz lezy i czeka ale tezaz mam zgryz bo jak zaloze kiere to nie wiem jak wjade do garazu.:icon_biggrin: Zima dluga to i czas na zabawe bedzie.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem ok. 10tys. km od wymiany (Castrol 20W40) i praktycznie zero ubyków oleju (no, może do ćwierć litra, ale na bagnecie tego się tak dokładnie nie da stwierdzić). Kolor oleju nieco ciemniejszy ale wciąż przezroczysty i nie brązowy.

Potwierdza to wcześniejsze opinie mojego serwisu, że bez problemu, przy normalnej eksploatacji, da się zrobić do min. 12 tys. km na jednym oleju.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Mam problem, nie wiem czy temat już sie pojawił wcześniej.

Chodzi o to, że z mojego Wilda cieknie olej gdzieś z okolic skrzyni biegów, na początku myślałem że mam nadmiar oleju, ale w szystko jest w pożądku. Czy ktoś miał podobny przypadek?? \

Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Mam problem, nie wiem czy temat już sie pojawił wcześniej.

Chodzi o to, że z mojego Wilda cieknie olej gdzieś z okolic skrzyni biegów, na początku myślałem że mam nadmiar oleju, ale w szystko jest w pożądku. Czy ktoś miał podobny przypadek?? \

Z góry dzięki :notworthy:

 

Czyzby skutki Burn Out Party i zabawy jak na zdjeciu?:notworthy:

Mi odpukac w niemalowane nic nie cieknie a nie wiem czy ktos ustali powod poprzez forum ale moze sie myle... Jak nie masz pomyslu co to moze byc podjedz do Griszy w Kluczborku - powinien pomoc...

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam kolegow z innej beczki.

Czy wildek ma zalozona jakas blokade, kaganiec na biegi, silnik ???

Czy to normalne ze jak dam buta przy wyprzedzaniu i odkrece na dwojce ... to mi odcina i motur staje :cool:

Ostatnio mielam troche stacha jak wyprzedzalem a On nagle zaczal bulgotac i nie chcial dalej pociagnac !!!

Trzeba wrzucic szybko na 3 i wtedy poszedl :clap: ;)

A z naprzeciwka TIR pomykal :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam kolegow z innej beczki.

Czy wildek ma zalozona jakas blokade, kaganiec na biegi, silnik ???

Czy to normalne ze jak dam buta przy wyprzedzaniu i odkrece na dwojce ... to mi odcina i motur staje :cool:

Ostatnio mielam troche stacha jak wyprzedzalem a On nagle zaczal bulgotac i nie chcial dalej pociagnac !!!

Trzeba wrzucic szybko na 3 i wtedy poszedl :clap: ;)

A z naprzeciwka TIR pomykal :notworthy:

 

 

wyglada mi na odkrecanie na za niskich obrotach.. wtedy wali po silniku - a nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam kolegow z innej beczki.

Czy wildek ma zalozona jakas blokade, kaganiec na biegi, silnik ???

Czy to normalne ze jak dam buta przy wyprzedzaniu i odkrece na dwojce ... to mi odcina i motur staje :cool:

Ostatnio mielam troche stacha jak wyprzedzalem a On nagle zaczal bulgotac i nie chcial dalej pociagnac !!!

Trzeba wrzucic szybko na 3 i wtedy poszedl :clap: ;)

A z naprzeciwka TIR pomykal :notworthy:

 

Zakres uzytecznych (maksymalnych) obrotow WS jest krotki - biegi sie szybko koncza. To nie sport aby go na 2 krecic do duzych predkosci. Zaplon Ci odcielo bo sie bieg skonczyl.:wink:

To nie DS 650, ktorego musiales pilowac, zeby pojechal jako tako. Musisz wyczuc kiedy jest najlepszy moment na przelaczenie biegu aby uzyskac odpowiednia dynamike i nie nadziac sie wlasnie na odciecie zaplonu. W 1.7 jest z tym lepiej ale i tak 99% cruiserow kreci sie wyzej niz WS/RS i odciecie zaplonu nastepuje przy duzo wyzszach obrotach.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...