Greedo Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Ja wczoraj ok 17 kupilem swiece Iskra, przejechalem do Piastowa ok 25 km, pozniej w piastowie z jakies 10, i powrot. Przy garazu swieca padła, po wykreceniu nie dawała iskry. Czemu mi te swiece tak szybko "idą"?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 zapłon! coś z nim masz nie tak! sprawdz zapłon ,styki wszystko co jest z nim zwiazane na simakach sie nieznam ale takei sa me przsypuszczenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 hmm,, sprawdz te swiece na jakims innym sprzecie :-) lipa jakas z tymi swiecami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 a co moze byc z zaplonem, dobrze jest ustawiony. A co do innych sprzetow, to na innych, starych ( mam kilka ) swiecach mi dziala, a na Iskrze nie. Tzn jak kupie nowa Iskre to dziala ale krotko. Ciekawy jestem czemu te swiece po 60 km jazdy mi sie niszcza, czy postoje a raczej ich brak maja na to wplyw? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 ze nie robisz postojów to żadna przyczyna! czy silnik ci równo pracuje w kazdym zakresie obrotów????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 raczej tak tylko na pocztku jak jest zimny to nieraz przycina Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2003 No i co, nikt mi nie potrafi pomoc?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2003 ty no nie wiem ja coś stawiam na zapłon? a czy tylko tak sie stało z ta swieca czy to był juz kolejny raz????????? bo jexeli pierwszy to moze ta siwieca była jakaś trefna!i to wszystko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Czolem! Ja tam tez sie za bardo nie znam na simkach, ani na zagadnieniach zwiazanych ze swieca, ale moze po prostu masz zbyt mocna cewke, za mocny prad idzie i swiece padaja? Albo zla cieplota i tez nie wytrzymuja?Ale moze bredze... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Jaki masz kolor izolatora w świecy zapłonowej ?? powinien być koloru piaskowego. Jeżeli jest czarny to prawdopodobnie świeca jest za zimna, albo masz dosyć bogata mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Czolem! A to ja mam takie pytanie:Jakie beda objawy zalozenia w motorze swiecy o zbyt niskiej cieplocie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Masz na myśli świece zbyt zimną ?? Bo z ciepłota to różnie jest zależy od producenta.Jeżeli świeca jest zbyt zimna , na początku będzie poprawnie funkcjonować a później w trakcie pracy silnika ulegnie zanieczyszczeniu osadem węglowym który przewodzi prąd i iskra zamiast skakać pomiędzy elektrodami spłynie po stożku izolatora. Pracować będzie tylko na wolnych obrotach a potem w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 greedo... nie wiem o co chodzi, ale ja jezdze na świecy od malucha, i jest wszystko w pożądku... a co do cewki to raczej nie możliwe... u mnie zamontowalem cewke 12V i jakoś jezdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Stare 2-suwy zajezdzaja swiece dosc szybko, ale simson nie jest stary. Jakies DKW to tak. Sprobuj rosyjska swiece, bo kumplowi jego DKW tak swiece zajezdzala, a odkad zalozyl rosyjska swiece juz jest wrzystko w porzadku, zrobil na niej juz 700km i dalej chodzi. A nasze iskry zajezdzal w pare/ parenascie kilometrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 He he stare sprzęty potrzebują dosyć ciepłych świec, ponieważ nie są tak obciążone cieplnie.Nowoczesne dwusuwy maja generalnie zimniejsze świece. Jeżeli włożysz do starego sprzętu zimna święcę długo nie pojeździsz, ale taka świecę da się wyczyścić i chodzi dalej.Do starych sprzętów posługując się skalą wartości cieplnej wg. iskry powinno się zakładać świece o wartości 55 lub mniejszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.