kawon Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam. Mam w planach zmiane orginalnego tłumika cbr f2 , na jakis sportowy.Jedni mówią że jest potzrebna regulacja a jedni że nie.Moje pytanie do Was jak było u was przy zmianie tłumika trzeba było regulować czy nie??? mysle nad tymi dwoma tłumikami: http://moto.allegro.pl/item168459191_tlumi...cbr_600_f3.html lub ten:http://moto.allegro.pl/item169974285_wydec..._cbr_f2_f3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelec Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 elo, ja załozyłem do f2 sportowy i nic nie regulowałem i było oki, ale pewnie zaraz znajda sie tacy którzy stwierdzą że trzeba regulowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Ja zalozylem do swojej F3 tlumik przelotowy. Nie zaden firmowy ale wlasna "samorobka". Pojawila sie dziura w obrotach i musze udac sie na regulacje gaznikow. To zadna powazna regulacja: ustawią wysokosc iglicy, poziom paliwa w komorach i wyreguluja mieszanke paliwo-powietrze. Bylo juz kilka tematow o tymhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=45896&st=0http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=49119&st=0 Edytowane 25 Lutego 2007 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Temet wałkowany niejednokrotnie ale:- Jak dotąd nikt nie poruszył sprawy zaworu exup ( przynajmiej ja nie znalazłem i nadal szukam) Mianowicie wszyscy mówią o ciśnieniu w wydechu które ma wpływ na potrzebe regulacji mieszanki. (pisząc w duzym uproszczeniu)Ale jeżeli zawód Exup reguluje to ciśnienie w niskim i średnim zakresie obrotów to teoretycznie powinno być git. A skoro zostają tylko obroty wysokie z teoretycznie ubogą mieszanką to jak regulować gaźniki tylko dla tego zakresu obrotów?? Powyższe rozważania są typowo teoretyczne i ciekaw jestem opini.( bo i tak udam sie na regulacje choćby dla spokoju ducha) Kupiłem takie cudo dedykowany do mojego ThundraStona z Micronem Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Rozmiarem dyszy glownej i polozeniem iglicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 (edytowane) Rok temu miałem moją ukochana F2 z 92 roku miałem seryjny tłumik więc zamieniłem go na jakiś głośniejszy i pewnie zaraz bedzie śmiech na sali, że jakiś wieśniak ze mnie itd ale wspawałem sobie ładnie i zrobiłem uchwyty w takim tłumiku <Tłumik > mój był troche bardziej okragły bo miał zaokrąglone krawedzie tylko żeby nie darł się jak jakiś CBX 750 z 88 roku bez kolektorów wspawaj sobie w końcówce zwężenie tak żeby w środku był cały pusty i tylko zwężenie na końcu i gwarantuje ci że żadna F2 z Devilem Yoshimura Arrowem itd nie bedzie tak brzmieć bardzo niski basowy dźwięk na niskich a na wysokich obrotach ladnie sie drze jak zwalniasz ładnie strzela a jak pobawisz się przycieskiem tym czerwonym od staru w czasie jazdy to w nocy niebieski płomień ok 35-45cm to nie problem :( i nie trzeba żadnych regulacji bo przecież tam nie ma żadnych wtrysków zaworów przy tłumiku itd możliwe, że jest to prawda, że jest tam potrzebna jakaś kompresja do 100% mocy silnika nie wiem nie wnikam ale jak ci ucieknie 5 koni to uwierz mi że warto :) a jak sobie walniesz jakaś naklejke Yoshi lub inna firmowke to naprawde łądnie bedzie to wyglądać i szczerze nigdy nie słyszałem żeby jakaś F2 ładniej chodziła i nawet mój Gix 1000 K3 moim zdaniem chodzi o wiele gorzej a mam Bossa tri-ovala ale to wkońcu suzuki :crossy: Jak byś był zainteresowany ta przeróbka małym kosztem mnie to wyniosło 200zł to napisz do mnei na gg:5549553 mam fotki jak to wyglada i filmik jak w nocy strzelam z niego :evil: FOTKA TŁUMIKA Edytowane 21 Marca 2007 przez Ghost_Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam. Mam w planach zmiane orginalnego tłumika cbr f2 , na jakis sportowy.Jedni mówią że jest potzrebna regulacja a jedni że nie.Moje pytanie do Was jak było u was przy zmianie tłumika trzeba było regulować czy nie??? mysle nad tymi dwoma tłumikami: http://moto.allegro.pl/item168459191_tlumi...cbr_600_f3.html lub ten:http://moto.allegro.pl/item169974285_wydec..._cbr_f2_f3.html teoretycznie tak a praktycznie...zalezy to od Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.