Borsuk1 Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 jesli masz wszystko ok z filtrem powietrza to opusc nizej iglice w gaznikach.Witam,po ostatnich regulacjach motur zaczął parkać kichać strzelac w wydech rece opadają jak by tego bylo mało w prawej głowicy wylazl gwint razem ze swiecą. :icon_eek: Przerobie jeszcze filtr powietrz bo mam mokry na suchy moze to pomoże Borsuk1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Swiece dokreca sie jedna reka i w dodatku niezbyt mocno :lalag: Czy ruszales cos z zaplonem ? Kiedy to strzelanie w wydech wystepuje (przy wkrecaniu na obroty ? , przy puszczaniu gazu ? .... ?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Przy próbie wkręcania na obroty i z wydechów idzie ogień pies juz nie wchodzi do garazu, zapłonu nie dotykałem ustawiony na znaki ( rozdzelacz nowy środek od dniepra wszystko pracuje bez zacięć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 szkoda psa !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Pisales, ze masz zaplon elektroniczny i instalacje 6V.Jaki to zaplon ?Przy zaplonie elektronicznym sugeruje przerobke instalacji na 12V. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Pisales, ze masz zaplon elektroniczny i instalacje 6V.Jaki to zaplon ?Przy zaplonie elektronicznym sugeruje przerobke instalacji na 12V. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Sprawdz jak tam luzy na zaworach. Po drugie tak jak Adam wspominal - do elektronicznego zaplonu akumulator musi byc na full naladowany, no i pradnica musi dobrze dawac (jezeli napiecie spadnie ponizej granicy poprawnego zasilania ukladow logicznych (nie wiem jaki tam masz ten zaplonik) to wtedy moga sie dziac rozne dziwne rzeczy). Po trzecie cewka WN moze byc dupnieta. Po czwarte sproboj pokrecic tymi srubkami od skladu biegu jalowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borsuk1 Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Pisales, ze masz zaplon elektroniczny i instalacje 6V.Jaki to zaplon ?Przy zaplonie elektronicznym sugeruje przerobke instalacji na 12V. Adam M. Przerobiłem na zapłon elektroniczny aby juz nic nie przerabiać a iskra była bogata ( znajomy elektronik zrobił moduł który uktyłem w lampie Sprawdz jak tam luzy na zaworach. Po drugie tak jak Adam wspominal - do elektronicznego zaplonu akumulator musi byc na full naladowany, no i pradnica musi dobrze dawac (jezeli napiecie spadnie ponizej granicy poprawnego zasilania ukladow logicznych (nie wiem jaki tam masz ten zaplonik) to wtedy moga sie dziac rozne dziwne rzeczy). Po trzecie cewka WN moze byc dupnieta. Po czwarte sproboj pokrecic tymi srubkami od skladu biegu jalowego. Witam,luzy ok ssący 0,07( ciasno) wydech 0,07 (luźno), napięcie mam 6-7V regulator prądnicy tez przerobiłem na elektronika ,iskra bogata niebieka i jest jej "duzo" co do cewki to nie wiem nie mam danych co do jej oporności wczoraj zdemontowałem głowicę aby naprawić gwint świecy bo "wylazł"wnętrze komory spalania i denko tłoka ma jak na taki przebieg bardzo duzo nalotu " czarna sadza " moze jest to spowodowane ze w pierwszym okresie motur chodził na bardzo bogatej mieszance oczyszcze to naftą i zobaczymyBorsuk1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Jak juz masz glowice sciagnieta to sprawdz jak wygladaja zawory, prowadnice. Jezeli wszystko jest OK, nie wybite to mozna zawory profilaktycznie dotrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.