lewka Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Panowie pomocy.Od pewnego czasu moje suzuki rm 250 zaczeło coraz gorzej palić na zimnym silniku.Teras odpalam go tylko na pycha.A jak sie silnik tylko rozgrzeje to pali na dotyk.Czy to jest wina zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Panowie pomocy.Od pewnego czasu moje suzuki rm 250 zaczeło coraz gorzej palić na zimnym silniku.Teras odpalam go tylko na pycha.A jak sie silnik tylko rozgrzeje to pali na dotyk.Czy to jest wina zapłonu? Sprawdź ciśnienie sprężania, ustawienie zapłonu, wyczyść i wyreguluj gaźnik. Pozdrawiam Edytowane 24 Lutego 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 lub poprostu zmien swiece :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) brzmi jak brak kompresji :icon_mrgreen: silnik sie rogrzeje to wiadomo tłok jest aluminiowy wiec puchnie i troszke doszczelnia. to oczywiscie tylko teoria :P a czy zimny motor zaraz po odpaleniu wpada na dziwnie wsokie obroty a dopiero po chwili schodzi na normalne obroty takie jak są przy właczonym ssaniu?? Edytowane 24 Lutego 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 y swieca jest dojechana tez sie tak dzieje.Tlok hmm to nie wiem bo w kmxie mialem pod koniec 4 Atmosfery sprezania i rano ssanie , i palil od razu.Ale moze byc :icon_mrgreen: Jednak ja stawiam na gaznik lub swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewka Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Dzieki,ale swieca odpada(wymieniłem na championa) gaznik tesz wyczyśćiłem.Czyli zostaje mi chyba tylko sprawdzić ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Dzieki,ale swieca odpada(wymieniłem na championa) gaznik tesz wyczyśćiłem.Czyli zostaje mi chyba tylko sprawdzić ciśnienie.Abo może gdzieś łapie silnik fałszywe powietrze i przez to cieżko zapala,gażnik powinien być ok.skoro na ciepłym silniku dobrze zapala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Mi sie wydaje ze to jest wina zanieczyszczonego filtra powietrza. Bo przeciez za zabrudzonym filtrze powietrza czy na czystym zmienia sie sklad mieszanki co wplywa na prace silnika. Wiec ja bym sprawdzil filterek, najlepiej bym go wyczyscil, a nastepnie regulacja gaznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 a ja sprawdził działanie ssania, i sprężanie. a jak załapie na zimnym silniku to chodzi tak szybko,jak by mial za dużo powietrza, dziko?? dopiero po rozgrzaniu zaczyna chodzić normalnie i spadająobroty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewka Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Sprawdziłem kompresje i mysle ze nie jest najgorzej,bo jest 7,5 atmosfery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Sprawdziłem kompresje i mysle ze nie jest najgorzej,bo jest 7,5 atmosfery.no to masz tłok do wymiany :) powinno byc miedzy 11-12 atm minimum to 9 w wyczynowym motocyklu bo w MTX itp to jeszcze spokojnie sie jezdzi na 7atm Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wo09 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 no to masz tłok do wymiany :D powinno byc miedzy 11-12 atm minimum to 9 w wyczynowym motocyklu bo w MTX itp to jeszcze spokojnie sie jezdzi na 7atm Dokładnie, sam robiłem jakiś czas temu pomiar i też miałem ok 7,5 atm. Spadła temperatura i już moto nie chciało odpalać jak wcześniej.Teraz jestem na etapie remontu kapitalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.