santi Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Czy ktoś się orientuje do czego służą przewody z płynem chłodzącym prowadzące z głowicy do gaźnika i czy można ewentualnie ten obieg zlikwidować.Przy skręcaniu silnika urwała mi się śruba mocująca jeden z tych przewodów przy głowicy i mam ochotę po prostu tą dziurę zaślepić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 jest to podgrzewanie gaźnika, u znajomego też się ukręciła, zlikwidowanie tego nic nie zmieniło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 teoretycznie silnik powinien być mocniejszy i wiecej palić a regulacja trudniejsza ale praktycznie nie widać różnicy Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 teoretycznie silnik powinien być mocniejszy i wiecej palić a regulacja trudniejsza ale praktycznie nie widać różnicyte przewodu sa doi łatwiejszego rozruchu zeby ciepłe powietrze wpadało do gaznika ale wiadomo ze im zimiejsze powietrze tym lepsze dla silnika bo jest bardziej skumulowane po tej operacji bedzie konieczna regulacja mieszanki bo powietrza bedzie wiecej wpadał silnik powinien byc wydajniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 jak dla mnie to jest syf to podgrzewanie gaźnika, nic to niew daje tylko komplikuje budowę silnika, jeśli jest silnik zimny to ciesz i tak jest zimna wiecnic nie daje, a jak sie nagrzeje silnik mocno to tylko pogarsza wydajność silnika, jak dla mnie to bezużyteczna komplikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 ciecz jest zimna ale nie tak bardzo jak powietrze :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 ciecz jest zimna ale nie tak bardzo jak powietrze i dlatego zaraz po odpaleniu ta ciecz sie robi ciepla bo robi to za maly obieg cieczy tak jak w samochodzi przez nagrzewnice, jezeli juz musisz to wywalic to pozostaw sam obieg pomijajac gaznik.Cos mi sie zdaje ze ludzie ktorzy to zaprojektowali wiedzieli co robia i nie zrobili tego poto by skomplikowac silnik (chodzi mi o wypowiedz kuby 195). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.