Gawron Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 0,02 ????? o kuźwa, to ja w kacie starałem się nie zejść poniżej 0.04no tak ale ty miałes nicasil a zeliwo pasuje sie duuuzo ciasniej bo około 0,03 - 0,02 a nicasil standardowo 0,05 :icon_biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) To jest njagorszy tlok jaki jest do NSR,CRM.KUp sobie Tkrj dobre japonkie tanie tloki.Jezdzisz na dzowoniku??mozliwe ze sie zepsul i niepodawal oleju.Badz zle zalozyjel sle tlok. a ze przejechal 400 km to z tego powodu ze tlok i pierscienie siedzialy ciasno wiec zamki niemogly sie wychylic.gdy zaczol sie troche ukladac zrobilo sie juz luzniej to pierscien wylazl i zachaczyl tam gdzie nietrzeba,pekli narobil gnoju.ale to wyglada na ewidentene zatarcie i brak smarowania.pzdr Edytowane 23 Lutego 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Dibo dobrze gada... Pozatym takie ilosci nagaru tworza sie tylko od bardzo duzej ilosci oleju w paliwie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 ja miałem podobnie tłoczek po 5tyś wyglądął takhttp://img171.imageshack.us/my.php?image=p1050426xw7.jpga chwile później takhttp://img355.imageshack.us/my.php?image=100008872xy3.jpgbył sobie Vertex..... przyczyna to uszczelka pod głwocą:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 To jest njagorszy tlok jaki jest do NSR,CRM.KUp sobie Tkrj dobre japonkie tanie tloki.Jezdzisz na dzowoniku??mozliwe ze sie zepsul i niepodawal oleju.Badz zle zalozyjel sle tlok. a ze przejechal 400 km to z tego powodu ze tlok i pierscienie siedzialy ciasno wiec zamki niemogly sie wychylic.gdy zaczol sie troche ukladac zrobilo sie juz luzniej to pierscien wylazl i zachaczyl tam gdzie nietrzeba,pekli narobil gnoju.ale to wyglada na ewidentene zatarcie i brak smarowania.pzdr Zastanawiam sie skąd twoje zdanie o tym że TKRJ jest dobre :icon_mrgreen: ?? KMXa zlozyles ? Ja zrobiłem 370km na TKRJ i jeszcze nie mam zdania na jego temat.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Bo Tkrj sa odlewane tam gdzie prox.Po za tym pan Woryna mowil ze bardzo dobrze wykonany.Ale oczywiscie zobaczymy co sie bedzie dziala.Jednak sila rzeczy tkrj kosztowal by do crm 180 zl a mahle kosztuje 150 a jedna wole miec made in japan. :icon_mrgreen: Po za tym Bubu myslisz ze w kmxie seryjnie jaki tlok jest montowany??;] Edytowane 25 Lutego 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) w kmxie seryjnie jaki tlok jest montowany??;] proxto że Tkrj jest w tym samym miejscu produkowany to nie znaczy że dorównuje jakościowo proxowi Edytowane 25 Lutego 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 No okaze sie w praniu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 A skad wiesz ze TKRJ jest montowany ?? Bo tak pisze w aukcji ? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 ja u siebie mialem Tkrj.Moj silnik nie byl rozbierany nigdy.Wiec moze i tak jest.Ale przez lata mogly sie tloki zmieniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) ja miałem podobnie tłoczek po 5tyś wyglądął takhttp://img171.imageshack.us/my.php?image=p1050426xw7.jpga chwile później takhttp://img355.imageshack.us/my.php?image=100008872xy3.jpgbył sobie Vertex..... przyczyna to uszczelka pod głwocą:)pzdr Mój tłoczek wyglądał dokładnie tak samo. Był to Meteor... Edytowane 25 Lutego 2007 przez djsolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 ja miałem podobnie tłoczek po 5tyś wyglądął takhttp://img171.imageshack.us/my.php?image=p1050426xw7.jpga chwile później takhttp://img355.imageshack.us/my.php?image=100008872xy3.jpgbył sobie Vertex..... przyczyna to uszczelka pod głwocą:)pzdr to ewidentnie zle złozyłes cylinder jezeli najpierw było dobrze za za chwile woda zaczeła sie dostawac trzeba uwazac jak sie składa :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.