Damiano_2013 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 WitamDziś odwiedziłem sklep motoryzacyjny i kupiłem tam łożyska na wał do mojej SHL M11 jednak w sklepie nie otworzyłem pudełka z nimi lecz dopiero w drodze powrotnej do domu ku mojemu zdziwieniu łożyska okazały się kryte i stąd moje pytanie czy mam zamontowac takie kryte łożyska na wał czy też wydłubać z nich te plastikowe osłonki??? Dodam że sklep w którym je kupowałem zajmował sie wyłącznie sprzedazą części do motocykli więc o pomyłce raczej nie ma mowy. Widocznie takie muszą byc ale jeszcze poczekam na wasze wypowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Łożyska smarowane są przez mieszanke wiec jak najbardziej trzeba zerwać plastikowe osłonki.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 WitamDziś odwiedziłem sklep motoryzacyjny i kupiłem tam łożyska na wał do mojej SHL M11 jednak w sklepie nie otworzyłem pudełka z nimi lecz dopiero w drodze powrotnej do domu ku mojemu zdziwieniu łożyska okazały się kryte i stąd moje pytanie czy mam zamontowac takie kryte łożyska na wał czy też wydłubać z nich te plastikowe osłonki??? Dodam że sklep w którym je kupowałem zajmował sie wyłącznie sprzedazą części do motocykli więc o pomyłce raczej nie ma mowy. Widocznie takie muszą byc ale jeszcze poczekam na wasze wypowiedzi. PozdrawiamJesli to jest tylko krycie łożyska (a nie prowadnica kulek ) to radziłbym zdjac tą osłone wtedy bedzie miec wieksze smarowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Zdemontuj te osłonki ale bardzo uważaj lub po prostu oddaj bo przy nie umiejętnym zdejmowaniu można łatwo uszkodzić łożysko i wtedy będzie trzeba kupować nowe!!! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 ja też miałem takie plastyki jak wymieniałem łożyska.moim zdaniem jest to tam niepotrzebne.ja to wywaliłem i silnik chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja mialem lozyska kryte zalozone na wal w simsonie tzn moj brat jak robil remont to wlasnie takie wstawil. No i 3 tys przebiegu rozkrecam silnik, wybijam lozyska i sprawdzam luz... Luz wiekszy od lozysk niekrytych ktore byly zamontowane w simsonie na wale z przebiegiem 20 tys. A firma lozysk ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja mialem lozyska kryte zalozone na wal w simsonie tzn moj brat jak robil remont to wlasnie takie wstawil. No i 3 tys przebiegu rozkrecam silnik, wybijam lozyska i sprawdzam luz... Luz wiekszy od lozysk niekrytych ktore byly zamontowane w simsonie na wale z przebiegiem 20 tys. A firma lozysk ta sama.No teraz już jesteś pewno przekonany ze należy zdejmować krycie,a to co musiałeś wymienic je bo juz nie chciał chodzic simek? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 łożyska nie tylko mają przeznaczenie żeby były montowane w katrerach na wał. Można je zasttosować w wielu innych miejscach gdzie np nie ma żadego smarowania, albo jest np.kurz.właśnie jest to po to. jeśli zdejmiecie osłonkę zobaczycie że jest tam tawot, bo nie koniecznie są one przeznaczone na wał. pzdr. Ale należy je zdjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Wielkie dzieki za odpowiedzi. Zrobiłem tak jak mi radziliscie czyli wydlubalem te osłonki i juz praktycznie poskladalem silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Mi się osobiscie wydaje, że łożyska kryte nie powinny zostac pozbawione osłon i zamontowane na wał. Smarowane tawotem są prawdopodonie przystosowane do wolniejszych obrotów niz na wale.Po drugie takie slabe smarowanie jakie wystepuje w mieszance moze byc na nie za slabe i bardzo szybko się wyrobią. Wiec raczej nie polecam takich kombinacji.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Najprościej idż z paragonem i wymień je na odkryte. Łożyska na wale muszą mieć smarowanie. Zamknięte stosuje się w miejscach o dużej pylastości, zabrudzeniom np. do piast kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Najprościej idż z paragonem i wymień je na odkryte. Łożyska na wale muszą mieć smarowanie. Zamknięte stosuje się w miejscach o dużej pylastości, zabrudzeniom np. do piast kół.No kryte własnie powinny znajdować sie na zewnątrz tam gdzie nie mają zbytniej chrony,wtedy obudowa chroni np.przed piachem lub innymi czynnikami,a jak byś załozył takie kryte łozysko na wał który obraca sie do 12tys obr/min to ten smar to sie zetrze(spali) i wtedy łozysko nie ma smarowania i szybko sie zuzyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 nie no, niesadze zeby shlka krecila po 12 tysiecy obrotow:P:P:Pteraz juz klamka zapadla- oslonki wydlubane i tyle.poza tym, sklep w ktorym kupowalismy z damianem te lozyska to typowy i jeden z najbardziej cenionych w lodzi serwisow jesli chodzi o maszyny tego typu. wiec niesadze zeby koles mu wcisnal kit jakis. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Magneto ja tam zawsze jade do firmy COMPLEX na 6 sierpnia, i sobie dobieram wszystko. Więc się dziwie że nie mogliście wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.