Skocz do zawartości

DT 50 słaba


WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam 5 biegową Yamahe DT 50. Jednak jest ona słaba, dużo słabsza od innej Yamahy DT 50 4 biegowej 1988r. Dodam że moja Yamaha ma 5 biegów i jedzie max 40-45km\h. W dokumentacji pisze że są zębatki:

10 Zębów przód

48 Zębów tył.

Zębatki są prawdopodobnie na moc, bo łańcuch jest luźny, a koło jest na max do tyłu.

Yamaha wkręca się na wysokie obroty, wszystko ok, ale jest bardzo słaba. Kopie ledwo na 2 biegu na miękkim gruncie, a kumpla na 4 biegu...

Blokada na tłumiku ściągnięta, nie wiem jak jest z innymi.

Myśle pojechać do mechanika i zmierzyć manometrem kompresję. Czy idzie jakoś inaczej sprawdzić??

Ile kosztuje nowy dobry tłok (nie jakiś tajwan!!!) Możecie mi podać linki do aukcji?? :) :biggrin: ;)

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam 5 biegową Yamahe DT 50. Jednak jest ona słaba, dużo słabsza od innej Yamahy DT 50 4 biegowej 1988r. Dodam że moja Yamaha ma 5 biegów i jedzie max 40-45km\h. W dokumentacji pisze że są zębatki:

10 Zębów przód

48 Zębów tył.

Zębatki są prawdopodobnie na moc, bo łańcuch jest luźny, a koło jest na max do tyłu.

Yamaha wkręca się na wysokie obroty, wszystko ok, ale jest bardzo słaba. Kopie ledwo na 2 biegu na miękkim gruncie, a kumpla na 4 biegu...

Blokada na tłumiku ściągnięta, nie wiem jak jest z innymi.

Myśle pojechać do mechanika i zmierzyć manometrem kompresję. Czy idzie jakoś inaczej sprawdzić??

Ile kosztuje nowy dobry tłok (nie jakiś tajwan!!!) Możecie mi podać linki do aukcji?? :) :biggrin: ;)

A kreci ci na maxa(czy odblokowywałeś moduł zapłonowy) ale najprawdopodobniej kompresja jest mała i prosi sie o szlif i przez to go mdli,a wiesz jaką srednice ma twój cylinder ? jesli tak to podaj 42,00 chyba nomiał o ile sie nie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kreci ci na maxa(czy odblokowywałeś moduł zapłonowy)
Yamaha wkręca się na wysokie obroty,

 

Czytanie ze zrozumieniem...

 

 

Zębatki są prawdopodobnie na moc, bo łańcuch jest luźny, a koło jest na max do tyłu.

Powiem krotko - LOL! To ze lancuch jest luzny i kolo jest na koncu swiadczy o kiepskim stanie lancucha czyli trzeba zmienic komplet - zebatki i lanuch... To wcale nie swiadczy o tym ze masz zebatki na moc :)

 

Co do twojego problemu - napisz czy jakos kopci, jak pali, jaki kolor swiec, kiedy byl ostatnio robiony remont. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytanie ze zrozumieniem...

Powiem krotko - LOL! To ze lancuch jest luzny i kolo jest na koncu swiadczy o kiepskim stanie lancucha czyli trzeba zmienic komplet - zebatki i lanuch... To wcale nie swiadczy o tym ze masz zebatki na moc :)

 

Swiadczy gdyz moja DT80 Mx miała z przodu 15 zębatke,a DT50 12 albo 13 juz nie pamiętam (chodzi mi o oryginalnie przełożenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w mojej DR tez mam luzny lancuch - chcesz powiedziec ze mam zebatki na moc?? Zgaduj, moze trafisz :) Sory ale nie przemawiaja do mnie takie argumenty... Jak ma zmieniona sama zebatke przod to mozliwe ze sie troszke wydluzyl, jednak jak dla mnie to jak ma zmienione zebatki to powinien miec i krotszy lancuch. Po pewnym okresie sie lancuch wyciagnal i zostalo takie cos. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam 5 biegową Yamahe DT 50. Jednak jest ona słaba, dużo słabsza od innej Yamahy DT 50 4 biegowej 1988r. Dodam że moja Yamaha ma 5 biegów i jedzie max 40-45km\h. W dokumentacji pisze że są zębatki:

10 Zębów przód

48 Zębów tył.

Zębatki są prawdopodobnie na moc, bo łańcuch jest luźny, a koło jest na max do tyłu.

Yamaha wkręca się na wysokie obroty, wszystko ok, ale jest bardzo słaba. Kopie ledwo na 2 biegu na miękkim gruncie, a kumpla na 4 biegu...

Blokada na tłumiku ściągnięta, nie wiem jak jest z innymi.

Myśle pojechać do mechanika i zmierzyć manometrem kompresję. Czy idzie jakoś inaczej sprawdzić??

Ile kosztuje nowy dobry tłok (nie jakiś tajwan!!!) Możecie mi podać linki do aukcji?? :icon_twisted: :icon_idea: :flesje:

 

Witaj, kompresję czyli ciśnienie sprężania sprawdź manometrem, to że masz luźny łańcuch świadczy o tym, że jest nie naciągnięty, gdy kończy sie zakres regulacji zestaw napędowy należy wymienić; jeśli kompresja bezie ok (małe szanse) to pomyśl nad regulacją zapłonu, gaźnika, stanem tych elementów. Pozdrawiam

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytanie ze zrozumieniem...

Powiem krotko - LOL! To ze lancuch jest luzny i kolo jest na koncu swiadczy o kiepskim stanie lancucha czyli trzeba zmienic komplet - zebatki i lanuch... To wcale nie swiadczy o tym ze masz zebatki na moc :icon_idea:

 

Co do twojego problemu - napisz czy jakos kopci, jak pali, jaki kolor swiec, kiedy byl ostatnio robiony remont. POZDRO

Nie wiem kiedy był robiony remont, ale DTka ma 11.000przebiegu. W dodatku w dokumentacji te zębatki co teraz mam to standard....;/ Coś dziwne... :icon_twisted:

Kopci i to bardzo, zobaczcie na filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=hGhsDsRRXtE

Świeca ma kolor popiołu, taki szary, kumpel(doświadczony) powiedział że spalanie jest idealne. Proszę o linki do tłoków DT 50 najlepszych jakie są, nie żadnych chińskich...

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale łancuch to naprawe masz ..zflaczały'' to i tak ze ci on nie spada,proponuje Ci abyś go podciagnął jesli sie da a nie jest bardzo wyciagniety, to poprostu skruć go o jedno ogniwo wtedy naciagnij

Rady niektorych mlodocianych 4umowiczow mnie poprostu rozjebu** :icon_evil: Komenotwac nie bede :icon_razz: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soku11 Ty się nie śmiej z kolegi Rajdowca :buttrock:

Jakże wielkie było moje zdziwienie kiedy kupiłem crossówke i zobaczyłem jaki jest luźny łańcuch :biggrin:

 

Sorry za OT :icon_mrgreen:

Edytowane przez QóBa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy był robiony remont, ale DTka ma 11.000przebiegu. W dodatku w dokumentacji te zębatki co teraz mam to standard....;/ Coś dziwne... ;)

Kopci i to bardzo, zobaczcie na filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=hGhsDsRRXtE

Świeca ma kolor popiołu, taki szary, kumpel(doświadczony) powiedział że spalanie jest idealne. Proszę o linki do tłoków DT 50 najlepszych jakie są, nie żadnych chińskich...

 

 

Chlopie toc Twoja DT ma moc ;) ;)

 

Sluchaj, trzeba sprawdzic czy jest ona w 100 % odblokowana, a potem myslec nad remontem. Prawda jest taka ze to jest model z silnikem chlodzonym powietrzem wiec za duzo mocy nie zyskasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas są tylko takie odpowiedzi: Wymień tłok, wymień łańcuch...

 

LUDZIE DAWAJCIE LINKI DO STRON GDZIE MOŻNA KUPIĆ ŁAŃCUCH ORAZ TŁOK + PIERŚCIENIE!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...