arek605 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 tak jak w temacie. wie ktos moze, lub ma taką szeroką opone zalozoną ?? pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Wymierz sobie jaka jest odległosc opony od wachacza ze standardową. Będziesz wiedział.Zresztą aż tak bardzo nie chcesz skręcać?? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Wiecej niż 140 nie zakładaj. Chyba 130 jest w standarcie. Zresztą aż tak bardzo nie chcesz skręcać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Cześć.Kolega , który też ma gpz założył właśnie taką oponę .Wielkiej różnicy nie odczuł , ale wizualnie jest lepiej.w każdym bądż razie problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 "Wizualnie jest lepiej". Macie motocykle by nimi jezdzic czy by lepiej prezentowaly sie wizualnie? Moze on nie poczul roznicy, ale roznica jakas jest? Jesli to gpz <94 to standartowo jest 120 z tylu. Przeciez japonscy inzynierowie jakos dobieraja wielkosc opony i wg mnie sie nie myla :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Pamiętam Ciebie FOKS z forum gpz.Kiedyś mało nie posikałeś się na widok takiej opony u forumowego kolegi i to nie ze śmiechu , tak bardzo chciałeś ją mieć.Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Łojjj jakie docinki! Panowie! Jesli ktoś chce zakładać taka oponke do motocykla to jego sprawa.Jesli się zmieści to można śmiało zakładać.Pewnie , że najlepiej zakładac oponkę taka jaka zaleca producent. Czasami jednak na przestrzeni lat producent zmienia szerokość oponki w tym samym modelu motocykla. Nic złego sie pewnie nie stanie.Może jakieś różnice będa odczuwalne, ale minimalne.Opytcznie tył motocykla bedzie bardziej muskularny. Ja w XV-ce miałem 150-tkę a zalecana była 130-tka.Nie było żadnych problemów. Optycznie tez nie było dużej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie wiem dokladnie jak wyglada sprawa w GPZ ale dopuszczalna roznica to 10mm w jedna lub druga. Jesli zalozy sie o 20mm za szeroka opone to moze sie to skonczyc tak jak u mojego znajomego w ZZR 600 (180 zamiast 160 - tyl) , gdzie guma zle sie ulozyla i nie mozna bylo jej zamknac bo rant szedl praktycznie pionowo w dol. Nie musi tak byc w GPZ, bo to zalezy tez od opony - do jakiej szerokosci felgi jest przewidziana, pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek605 Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 ja jednak spróbuje założyć 150, zobaczymy co z tego wyjdzie !dziękuję za pomoc, pozdrawiam!!!!! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.