Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 witam w palnach na lato mam tymczasowo przesiasc sie na TTS z ok 96 - 97 roku ( ok 6 - 7 tys zl ) , czy mozecie potwierdzic lub zaprzeczyc ze tem motocykl jest mulowaty i czuc wyrazny brak mocy w porownaniu do innych japonskich 600 . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ja już raz zaprzeczałem :icon_rolleyes: mam porównanie do dr 650rse oraz xf650freewind Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 a czemu yamaha? :icon_rolleyes: honda xr jest też fajna i w zasiegu tej kasy :icon_biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ale starsza rocznikowo , a ja chcem cos 10 - 11 letniego Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 chcę plis chcę :bigrazz: to może ttr jak sie pokręcisz to też da rade :notworthy: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 chcę plis chcę :bigrazz: to może ttr jak sie pokręcisz to też da rade :notworthy: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 KTM 620 EGS jest w tej ceniekup wreszcie cos do porzadnej jazdy, a nie ciagle sie na te krowy ogladasz :notworthy: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 e czy ja wiem TT 600 to nie jest az taka krowa przeciez to odchudzoma wersja Xtka a ludzie mówią mi ze średnio te silniki pala 5l czy to prawda? Bo ja w przypadku KTM 620 to 8l łyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 tak 620 pali 8l w tereni ale ma tez koni wiecej bo az 55 a nie 45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 wiem ze LC4 jest w tej cenie , zobacze co sie trafi , latwiej trafic zadbane TT niz LC4 :notworthy: no i zywotnosc napewno wieksza w TT. siedzialem na TTR i LC4 - wydawalo mi sie ze TTR lzejsza i wezsza w pasie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ty chyba zle ci sie wydawało jezdziłem i na tym i na tym LC4 rulezzz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 wiem ze LC4 jest w tej cenie , zobacze co sie trafi , latwiej trafic zadbane TT niz LC4 :icon_mrgreen: no i zywotnosc napewno wieksza w TT. siedzialem na TTR i LC4 - wydawalo mi sie ze TTR lzejsza i wezsza w pasie.Mi wydawało się odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) silnik TT jest idiotoodporny ( to cos dla mnie ;) ) , LC4 chlodzony ciecza , wiec zwracac nalezy uwage na caly ten uklad - chlodnice, pompa , weze , plyn ,uszczlka glowicy. Pozatym tak jak pisalem dobrego nie zakatowanego LC4 w cenie 6 - 7 tys ciezko trafic , a ja szukal bym cos z powyzej 96 roku ( zmiany w ukladzie smarowania). TT nie bedzie docelowa , docelowe moto to LC4 620/640 w dowolnej wersji (nie potrzebuje moto do hard enduro, a typowego DUAL) , ale mysle ze majac TT jeszcze dozbieram kasy i kupie kata z 2000 roku lub mlodszego. Edytowane 19 Lutego 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 też mam taki zamiar lc4 lub klx 650 :) ale to rok lub dwa najbidniej :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 KLX fajny , ale przekombinowany troszke , wcale nie taki maly jest ten motór , w polsce uzywek czesci brak ( a wiadomo ze cos predzej czy pozniej bedzie trzeba zrobic ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.