Skocz do zawartości

Yamaha TTS a inne japonskie 600


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

w palnach na lato mam tymczasowo przesiasc sie na TTS z ok 96 - 97 roku ( ok 6 - 7 tys zl ) , czy mozecie potwierdzic lub zaprzeczyc ze tem motocykl jest mulowaty i czuc wyrazny brak mocy w porownaniu do innych japonskich 600 .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już raz zaprzeczałem :icon_rolleyes:

mam porównanie do dr 650rse oraz xf650freewind

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze LC4 jest w tej cenie , zobacze co sie trafi , latwiej trafic zadbane TT niz LC4 :notworthy: no i zywotnosc napewno wieksza w TT. siedzialem na TTR i LC4 - wydawalo mi sie ze TTR lzejsza i wezsza w pasie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik TT jest idiotoodporny ( to cos dla mnie ;) ) , LC4 chlodzony ciecza , wiec zwracac nalezy uwage na caly ten uklad - chlodnice, pompa , weze , plyn ,uszczlka glowicy. Pozatym tak jak pisalem dobrego nie zakatowanego LC4 w cenie 6 - 7 tys ciezko trafic , a ja szukal bym cos z powyzej 96 roku ( zmiany w ukladzie smarowania). TT nie bedzie docelowa , docelowe moto to LC4 620/640 w dowolnej wersji (nie potrzebuje moto do hard enduro, a typowego DUAL) , ale mysle ze majac TT jeszcze dozbieram kasy i kupie kata z 2000 roku lub mlodszego.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX fajny , ale przekombinowany troszke , wcale nie taki maly jest ten motór , w polsce uzywek czesci brak ( a wiadomo ze cos predzej czy pozniej bedzie trzeba zrobic )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...