audioterrorysta Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Dzis w moim Suzuki RG80, 95r, 19tyskm woda zaczęła pryskać z wydechu przy dużych obrotach, w całkiem sporej ilości można powiedzieć ciurkiem. Zapach miała podobny do plynu z chłodnicy, dlatego zdjęłem z kolegami głowice i uszczelkę - trafiliśmy. Mam (swój pierwszy) motor od niedawna ale uszczelka zawsze może pójść dlatego niemam żalu. Czy iść za ciosem i wymieniać również uszczelkę pod cylindrem?? Koszt 9.40zł, a zrobione będzie, czy dać sobie spokój w nadziei że nie padnie?? PYTANIE: gdzie można kupić uszczelki (oprócz w larssonie) do suzuki RG 80 rocznik 95?? Byśmy to robili w najbliższych dniach (jutro kolega jedzie do larssona to pojade z nim) dlatego proszę o odpowiedzi. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Powiem tak moj byly mtx bral ciecz przez uszczelke pod cylindrem i troche przez ta pod glowica dla tego mozesz sie pokusisc o wymiane obydwu :icon_rolleyes: Oczywiscie jak cena nie odstrasza :icon_biggrin: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 koszt tej pod cylindrem to 9.40 a pod głowicą niewiem gdzie szukac oprócz larssona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Powiem tak moj byly mtx bral ciecz przez uszczelke pod cylindrem i troche przez ta pod glowica dla tego mozesz sie pokusisc o wymiane obydwu :notworthy: Oczywiscie jak cena nie odstrasza :bigrazz: Pozdro nie rozumiem michał_dh mógłbyś mi wytłumaczyć jaak ci mógł brac ciecz uszczelka pod głowicą? przeciez obieg jest w cylindrze a nie w karterach chyba ze sie myle.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) nie wiem jak jest w hondzie, ale u mnie w suzuki RG woda z chłodnicy wypływa do głowicy potem do cylindra. Z cylindra do pompy, ktora jest w wbydowana w karterach i z pompy do chłodnicy. Mogłem pomylic strone krazenia wody ale jesli chodzi o obieg to tak jest. PS kupiłem kpl uszczelek do górnej czesci silnika w larssonie za 60zł, samej uszczelki głowicy niemają. Edytowane 19 Lutego 2007 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 nie wiem jak jest w hondzie, ale u mnie w suzuki RG woda z chłodnicy wypływa do głowicy potem do cylindra. Z cylindra do pompy, ktora jest w wbydowana w karterach i z pompy do chłodnicy. Mogłem pomylic strone krazenia wody ale jesli chodzi o obieg to tak jest. PS kupiłem kpl uszczelek do górnej czesci silnika w larssonie za 60zł, samej uszczelki głowicy niemają.no w yamahach też jest taki obieg tylko dziwi mnie to iż któredy moze woda przedostawać ciiecz uszczelką pod głowicą?,chyba ze moze cylinder jest pęknięty i sie przedostaje to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 jak to ktoredy ?? nieszczelnoscia pomiedzy glowica a gora cylindra czyli dokladnie nieszczelnoscia w uszczelce pod glowica (moglo ja wydmuchac, mogla sie zrobic stara, mogl oring juz nie dac rady itp)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 mi moto chodziło bez zażutu, ale jak postał nie chciał coś zapalać, (zawsze palił od 1 kopa) świece wyczyściłem odpaliłem chodzi , zgdasiłem, za chwile podchodze i pach dupa. uszczelka pod głowicą popuszczała. niestety nie miałem uszczelki na stanie i 2 dni jeźdizłem i wogę ciągnąl. raz go rozgrzałem mocno i woda poszła do cylindra i pierścień poszedł. i szaszor w cylindrze:) apropo, chcę przerobić uszczelkę(mam alu ) na o-ring. czy oring musi być wysokotemperaturowy czy zwykły wystarczy?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie szczyp się. Jak tylko znajdziesz uszczelki to wymieniaj obydwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 jak to ktoredy ?? nieszczelnoscia pomiedzy glowica a gora cylindra czyli dokladnie nieszczelnoscia w uszczelce pod glowica (moglo ja wydmuchac, mogla sie zrobic stara, mogl oring juz nie dac rady itp)pozdroNo dokladnie Jak kolega napisal tak mialem, wydmuchalo mi uszczelke pod glowica i ciecz wpadala do cylindra i moto mulilo i z wydechu wylatywala nie przepalona woda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 u mnie jest tak ze nieraz przewaznie jak moto stoi na duzym mrozie to na tlumniku jest jakas biala woda podobna do oleju tylko ze biala co to moze byc ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Teraz tak, odebrałem nowe uszczelki z larssona firmy athena - koszt 60,8zł. Są takie jak być powinny (jak oryginał), mają metalowy pierscien wokół komory spalania i gumowy wokół zewnętrzengo obrzeża. będe w najbliższych dniach montował. Czy po założniu nowych uszczelek pod cylinder i głowice trzeba jakoś szczególnie traktować silnik?? Czy od razu po naprawie (i rozgrzaniu oczywiscie) można wkręcać na wysokie obroty czy wypluje nowe uszczelki?? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Czy po założniu nowych uszczelek pod cylinder i głowice trzeba jakoś szczególnie traktować silnik?? Czy od razu po naprawie (i rozgrzaniu oczywiscie) można wkręcać na wysokie obroty czy wypluje nowe uszczelki?? Dokręc z momentem jaki przewiduje manual i rura... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Chodzi mi o użytkowanie czy nowe uszczelki sie nie wyplują jak dam w rure. A co zrobic jesli nie mam klucza dynamometrycznego?? Jest jakaś metoda bardziej organoleptyczna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Chodzi mi o użytkowanie czy nowe uszczelki sie nie wyplują jak dam w rure. A co zrobic jesli nie mam klucza dynamometrycznego?? Jest jakaś metoda bardziej organoleptyczna?? Bez klucza dynamometrycznego możesz uszkodzić gwint lub mieć problem z odkręceniem w przyszłości, uszczelki ułożone i dokręcone nie zostaną szybko wyplute po ostrym traktowaniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.