Nab Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Sprzedałem GS i zastanawiam się nad nowym motocyklem. Cena w okolicach 15 tyś. Mam 187 wzrostu. Nie robie dalekich tras - raczej krótkie trasy, kilkudniowe wypady gdzieś w góry. Lubię nakedy ale nie obraził bym się jeżeli miał bym jeździć motocyklem sportowym. Miło by było gdyby nie palił 10/100 :icon_exclaim: A tak poważnie przy moim bardzo spokojnym stylu jazdy mógł by palić 5-6 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 No wariantów masz wiele... poszukaj motocykla ktory Ci się będzie podobał...i w jak najlepszym stanie technicznym...zarówno Z750 jak i SV to bardzo fajne motocykle...chociaże Z750 jakoś wydaje mi się atrakcyjniejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Co wy widzicie w tym SV 650?! Mnie w nim odtraca banalna stylizacja i dwycylindrowy silnik ktorego praca kojarzy mi sie z kosiarka do trawy.70KM tez nie powala na kolana, wiec chyba motocykl ten nalezy postrzegac jako nieco mocniejszaalternatywe dla GS 500, CB 500, XJ 600, ale niestety nic wiecej !! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Wez juz samolot idz stad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Co wy widzicie w tym SV 650?! A co ty widzisz w swojej wuesce, przepraszam w cebrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 samolot jak zawsze gdzie sie pojawiasz to bzdury wypisujesz. sv porownywac do gs i cb? jezdziles na sv kiedys? procz v-max Twoja cebra ustepuje mu we wszystkim. zauważ ze wszystkie motocykle z silnikami V mają przy tej samej pojemności mniejsze moce niż rzędówki - taka charakterystyka silnika. to ze ma 72 KM to nie znaczy ze jest mułem. płasko rozłożony moment obrotowy pozwala mu sprawnie przyspieszać już od niskich obrotów. dlatego sv jest idealnym sprzetem do miasta - poza tym jego wąski silnik daje mu przewagę w miejskim ruchu ulicznym. na dalsze trasy sie nie nadaje zwlaszcza w 2 osoby. wiadomo dac sie da ale to nie do tego motocykl. sv jest bardzo ekonomiczna poza tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Co wy widzicie w tym SV 650?! Mnie w nim odtraca banalna stylizacja i dwycylindrowy silnik ktorego praca kojarzy mi sie z kosiarka do trawy.70KM tez nie powala na kolana, wiec chyba motocykl ten nalezy postrzegac jako nieco mocniejszaalternatywe dla GS 500, CB 500, XJ 600, ale niestety nic wiecej !! Jak chcesz to Ci wyśle filmik jak pracuje moja tlr-a na tłunmikach leovince.. to tez v-ka .. ciekawe czy powiesz, że chodzi jak kosiarka...I nie masz pojecia jak oddaje moc silnik w układzie v... Jak cbrke bedziesz musial krecic na obrotach to ta "kosiarka" bedzie miala moc juz od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Zdecydowanie lepszy jest Z-750. W wersji "S" masz bardzo porządną owiewkę, uchwyty dla pasazera (których brak w golasie) oraz baardzo wygodna kanapę. Poza tym znacznie większa moc i moment obrotowy niż SV'ka Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Slayer wsk to sprzet sentymentalny i kupuje sie ja miedzy innymi z powodu ceny za ktora nie kupisz dobrego telefonu komorkowego.W CBR widze uniwersalnosc i moznosc ostrej jazdy. I nikt mojego motocykla nie pomyli z Hiansungiem GT :D. Pack84 silniki V2 ustepuja raczej 4 cylindrowym rzedowkom pod wzgledem mocy. Czy SV jest ekonomiczniejsza od CBR to mozna dyskutowac, w kazdym badz razie na papierze podaja 3,5 -5 l, a urzytkownicy mowia ze to bzdura i motor pali wiecej. Stifler mam pojecie jak oddawana jest moc w silnika w ukladzie V. Ale to nie jest spowodowane tym ze sa to v-ki tylko optymalizacja mocy kosztem zwiekszenia momentu obrotowego i to samo mozna uzyskac w 4 cylindrowych rzedowkach. XJR 1300, bandit 1200 maja piekny przebieg momentu obrotowego a nie sa widlakami....... A filmik z kosiarka to mi wyslij na maila [email protected] , choc juz slyszalem dukaty i aprilki na akrapovicach i dla mnie porazka... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Slayer wsk to sprzet sentymentalny i kupuje sie ja miedzy innymi z powodu ceny za ktora nie kupisz dobrego telefonu komorkowego.W CBR widze uniwersalnosc i moznosc ostrej jazdy. I nikt mojego motocykla nie pomyli z Hiansungiem GT :notworthy:. Pack84 silniki V2 ustepuja raczej 4 cylindrowym rzedowkom pod wzgledem mocy. Czy SV jest ekonomiczniejsza od CBR to mozna dyskutowac, w kazdym badz razie na papierze podaja 3,5 -5 l, a urzytkownicy mowia ze to bzdura i motor pali wiecej. Stifler mam pojecie jak oddawana jest moc w silnika w ukladzie V. Ale to nie jest spowodowane tym ze sa to v-ki tylko optymalizacja mocy kosztem zwiekszenia momentu obrotowego i to samo mozna uzyskac w 4 cylindrowych rzedowkach. XJR 1300, bandit 1200 maja piekny przebieg momentu obrotowego a nie sa widlakami....... A filmik z kosiarka to mi wyslij na maila [email protected] , choc juz slyszalem dukaty i aprilki na akrapovicach i dla mnie porazka... Wszystko fajnie ale to chyba logiczne, ze turystyki o tak dużej pojemności jak 1200 czy 1300 bedą miały wielki moment.. Porównaj sobie np. sv650 i bandita 600 czy fazera 600.. To bedzie bardziej logiczne...A poza tym weź sie nie wypowiadaj na temat motocykli, których na dobrą sprawe dobrze nie widziałeś nie mówiąc o jeździe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nab Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Z 9 postów tylko 2 były odpowiedzią na moje pytanie. Fajnie... Kawasaki Z 750 rzeczywiście bardzo mi się podoba - szczególnie wersja bez owiewki. Wiem, że owiewka jest praktyczna itd ale jestem ślepo zakochany w motocyklach bez niej :) Wyjątkiem jest SV gdzie wersja bez owiewki podoba mi się mniej niż z owiewką. Muszę się przejechać motocyklem obudowanym i się określić. Jeżeli chodzi o dynamikę to w każdym nakedzie powyżej 600 będzie dla mnie wystarczająca ! Z pasażerem jeżdżę okazjonalnie wiec na jego wygodzie mi nie zależy. Może macie jakieś inne propozycje ? W moim małym ( 50 tyś mieszkańców ) mieście jest chyba z 5 Hornetów 600 - bardzo ładny motocykl który pięknie brzmi. Też się nad nim zastanawiam ale bardziej przypadła mi do gustu dwójka SV/Z750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Stifler mam pojecie jak oddawana jest moc w silnika w ukladzie V. Ale to nie jest spowodowane tym ze sa to v-ki tylko optymalizacja mocy kosztem zwiekszenia momentu obrotowego i to samo mozna uzyskac w 4 cylindrowych rzedowkach. XJR 1300, bandit 1200 maja piekny przebieg momentu obrotowego a nie sa widlakami.......AHAHA, ale z ciebie pajac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 A myslałeś może o ER6N lub Bandycie 650 :notworthy: Generalnie z tych wszystki sprzętów o których rozmawiamy Z750 wymiata :icon_razz: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 samolot dziwek silnika to rzecz gustu a o gustach sie nie dyskutuje . Podjedz kiedys swoją CBR np na 5-tymm biegu koło Ciebie SV tez piątka na zegarze 70 i dajcie po garkach :icon_mrgreen: zobaczysz tylną lampe ;) a w miescie wazna jest elastycznosc i to swietny sprzet do miasta lekki zwinny "mocny". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nab Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Dzwiek SV jest bardzo fajny. Wybor padł na Z750 tylko teraz sie zastanawiam czy podarować sobie ten sezon i w nastepnym kupić nowy model czy czekać na fajna uzywke. Poczekam na jakieś testy prasowe modelu 2007. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.