Innytruder Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 I coś takiego się właśnie dzieje - dlatego liczyłem na to że wymiana fajek pomoże. Ktos na forum sugerował też wymianę kabli, ale ponieważ są zalane w cewce to jest jakiś sposób żeby spiłować obudowę i potem po wymianie zalać jakąś masą. Czy ktoś z Was próbował takiej metody ? jesli zdjeta fajke przyblizasz do swiecy i nestepuje przeskok iskry wzmacniasz w ten sposob iskre na swiecy. problem moze tkwic w zabogatej mieszance ktora zalewa swiece. jesli zdejmiesz fajke i przyblizysz do swiecy iskra jest mocniejsza i przepala dana porcje. sproboj zrobic cos takiego uruchom motocykl na jednym garnku w momecie kiedy wyczujesz ze po wylaczeniu ssania nie zgasnie wylacz ssanie i zobacz czy w tym momecie nie zacznie przepalac na "uspionym" cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmonvs700 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 witam podobny problem mam ze swoim itruderem po moich regulacjach gaźników zmienilo się na tyle że teraz nie cylindry nie palą w odwrotnej kolejności . wniosek taki trzeba jechać na porządną regulacje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 witam podobny problem mam ze swoim itruderem po moich regulacjach gaźników zmienilo się na tyle że teraz nie cylindry nie palą w odwrotnej kolejności . wniosek taki trzeba jechać na porządną regulacje :buttrock: a mówiłem nie jeździj po podejrzanych serwisach :crossy: tylko od razu do BORUTA SERWIS uderzaj :) Cytuj Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmonvs700 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 a mówiłem nie jeździj po podejrzanych serwisach :cool: tylko od razu do BORUTA SERWIS uderzaj :icon_idea: a ty gdzie serwisujesz swoją popierdulkę :icon_twisted: :wink: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 :icon_twisted: Więc zgodzę sie ztym że,może to być filtr , moze to być regulacja gażnika ,o niewiele chodzi przecież,w kazdym razie próbowałem już różnych sztuczek i doszedłem do tego że ,wymieniłem świece nowe polskie ISKRA ,a miałem wczesniej japońskie NGK ,NASTAPIŁA POPRAWA 100%, teraz jest dobrze. :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 :) Więc zgodzę sie ztym że,może to być filtr , moze to być regulacja gażnika ,o niewiele chodzi przecież,w kazdym razie próbowałem już różnych sztuczek i doszedłem do tego że ,wymieniłem świece nowe polskie ISKRA ,a miałem wczesniej japońskie NGK ,NASTAPIŁA POPRAWA 100%, teraz jest dobrze. :eek: No to jestem w szoku :) a co to za cuda Iskry możesz podać symbol ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Nie jest to wielki koszt bo ok.8 zł szt. 04U FE65PS-U (U SUPER) iskra.PS.Odpisz po zakończeniu eksperymentu, Powodzenia. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Hmmm ale na stronie producenta jest info, ze to sa swiece do samochodow a nie motocykli...Przynajmniej tak jakby wynika z tekstu... A jakie powinienem miec Iskry w przypadku mojej Hondy Shadow VT600 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Własnie u mnie ostatnio wystąpił problem. Maszyna stała nieruszana od 2 miesięcy. Aku podładowałem, podłaczyłem i rozrusznuk pięknie kręcił, ale silnik nie zagadał. Męczyłem go tak z pół godziny. Paliwo jest jakby się ktoś pytał. Nie wiem co się stało. Zacznę od świec chyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 No tak, jest to świeca do Poloneza. Dzisiaj wypatrzyłem w sklepie, porównałem parametry fizyczne i są identyczne jak w naszym moto. Nie wiem jak ciepłota ale przerwa jest raczej za duża. W sobotę zobaczę czy da się na nich odpalić. Miałem kiedyś problem z Peugeotem gdzie zalecane świece nie sprawdzały się /nierówna praca i czkanie silnika/ a po zamianie na NGK jak ręką odjął, może tu też coś takiego się wydarzy, chociaż wygląda mi to na zjawiska paranormalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroo62 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Bjoernrider u Ciebie może być problem za zwietrzałym paliwem.Zależy ile go miałeś w zbiorniku, dolej, albo jeszcze lepiej spuść i wlej nowego.Dopiero później kombinuj dalej.PowodzeniaPozdro z Ostrowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Własnie u mnie ostatnio wystąpił problem. Maszyna stała nieruszana od 2 miesięcy. Aku podładowałem, podłaczyłem i rozrusznuk pięknie kręcił, ale silnik nie zagadał. Męczyłem go tak z pół godziny. Paliwo jest jakby się ktoś pytał. Nie wiem co się stało. Zacznę od świec chyba... jesli sprzet stal pod chmurka albo w nie ogrzewanym garazu to najprawdopodobnie padly swiece. Zmien swiece i powinno byc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 u mnie było podobnie, wymieniłem świeczki na DeNSO, akumulator kupiłem nowy bo stary już nie trzymał i na drugi dzień moto nie odpalał, po tych zabiegach wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Własnie u mnie ostatnio wystąpił problem. Maszyna stała nieruszana od 2 miesięcy. Aku podładowałem, podłaczyłem i rozrusznuk pięknie kręcił, ale silnik nie zagadał. Męczyłem go tak z pół godziny. Paliwo jest jakby się ktoś pytał. Nie wiem co się stało. Zacznę od świec chyba...Zacznij od ;najtaniej;..ja mam stary ale sprawdzony sposob,Jak nie odpala na wiosne to odkrecam swiece przedmuchuje na rozruszniku pare razy cylindry(świece muszą byc w fajce i zwarte z obudową silnika) a po tym ładuje strzykawką dawke paliwa w każdy cylinder.Jak są dobre swiece to pali za pierwszym razem sto na sto, jak juz padły to wtedy wiadomo,wymiana.(tylko nie lej za duzo paliwa bo zalejesz ,i żeby nie było zwietrzałe)Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 No wczoraj silnik w końcu zagadał. Wymieniłem obie świece, na Iskry, naładowałem aku, przedmuchałem cylindry przy wykręconych świecach zgodnie z sugestią dersu i przy próbach na pół ssania zagadał na oba gary równocześnie :) Teraz myślę o czyszczeniu gaźnika bo z tym ssaniem mam ciągle mam kłopot, właściwe na ssaniu to mi nie chciał zapalac, na ogól zapalał bez ssania i po odpaleniu gdybym właczył ssanie to się natychmiast dławił i gasł. Kupiłem juz spray do czyszczenia wymontowałem gaźnik i zobaczę czy nie jest mocno zapaskudzony. Przy okazji pytanko do Was jakie niespodzianki mogę napotkac bo robię to pierwszy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.