Skocz do zawartości

silnik


calmicoko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I coś takiego się właśnie dzieje - dlatego liczyłem na to że wymiana fajek pomoże. Ktos na forum sugerował też wymianę kabli, ale ponieważ są zalane w cewce to jest jakiś sposób żeby spiłować obudowę i potem po wymianie zalać jakąś masą. Czy ktoś z Was próbował takiej metody ?

 

jesli zdjeta fajke przyblizasz do swiecy i nestepuje przeskok iskry wzmacniasz w ten sposob iskre na swiecy. problem moze tkwic w zabogatej mieszance ktora zalewa swiece. jesli zdejmiesz fajke i przyblizysz do swiecy iskra jest mocniejsza i przepala dana porcje. sproboj zrobic cos takiego uruchom motocykl na jednym garnku w momecie kiedy wyczujesz ze po wylaczeniu ssania nie zgasnie wylacz ssanie i zobacz czy w tym momecie nie zacznie przepalac na "uspionym" cylindrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

podobny problem mam ze swoim itruderem po moich regulacjach gaźników zmienilo się na tyle że teraz nie cylindry nie palą w odwrotnej kolejności . wniosek taki trzeba jechać na porządną regulacje :buttrock:

 

a mówiłem nie jeździj po podejrzanych serwisach :crossy: tylko od razu do BORUTA SERWIS uderzaj :)

Cycki - im większe za młodu, tym dłuższe na starość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_twisted: Więc zgodzę sie ztym że,może to być filtr , moze to być regulacja gażnika ,o niewiele chodzi przecież,w kazdym razie próbowałem już różnych sztuczek i doszedłem do tego że ,wymieniłem świece nowe polskie ISKRA ,a miałem wczesniej japońskie NGK ,NASTAPIŁA POPRAWA 100%, teraz jest dobrze. :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Więc zgodzę sie ztym że,może to być filtr , moze to być regulacja gażnika ,o niewiele chodzi przecież,w kazdym razie próbowałem już różnych sztuczek i doszedłem do tego że ,wymieniłem świece nowe polskie ISKRA ,a miałem wczesniej japońskie NGK ,NASTAPIŁA POPRAWA 100%, teraz jest dobrze. :eek:

 

No to jestem w szoku :) a co to za cuda Iskry możesz podać symbol ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie u mnie ostatnio wystąpił problem. Maszyna stała nieruszana od 2 miesięcy. Aku podładowałem, podłaczyłem i rozrusznuk pięknie kręcił, ale silnik nie zagadał. Męczyłem go tak z pół godziny. Paliwo jest jakby się ktoś pytał. Nie wiem co się stało. Zacznę od świec chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, jest to świeca do Poloneza. Dzisiaj wypatrzyłem w sklepie, porównałem parametry fizyczne i są identyczne jak w naszym moto. Nie wiem jak ciepłota ale przerwa jest raczej za duża. W sobotę zobaczę czy da się na nich odpalić. Miałem kiedyś problem z Peugeotem gdzie zalecane świece nie sprawdzały się /nierówna praca i czkanie silnika/ a po zamianie na NGK jak ręką odjął, może tu też coś takiego się wydarzy, chociaż wygląda mi to na zjawiska paranormalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bjoernrider u Ciebie może być problem za zwietrzałym paliwem.

Zależy ile go miałeś w zbiorniku, dolej, albo jeszcze lepiej spuść i wlej nowego.

Dopiero później kombinuj dalej.

Powodzenia

Pozdro z Ostrowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie u mnie ostatnio wystąpił problem. Maszyna stała nieruszana od 2 miesięcy. Aku podładowałem, podłaczyłem i rozrusznuk pięknie kręcił, ale silnik nie zagadał. Męczyłem go tak z pół godziny. Paliwo jest jakby się ktoś pytał. Nie wiem co się stało. Zacznę od świec chyba...

 

jesli sprzet stal pod chmurka albo w nie ogrzewanym garazu to najprawdopodobnie padly swiece. Zmien swiece i powinno byc ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie u mnie ostatnio wystąpił problem. Maszyna stała nieruszana od 2 miesięcy. Aku podładowałem, podłaczyłem i rozrusznuk pięknie kręcił, ale silnik nie zagadał. Męczyłem go tak z pół godziny. Paliwo jest jakby się ktoś pytał. Nie wiem co się stało. Zacznę od świec chyba...

Zacznij od ;najtaniej;..ja mam stary ale sprawdzony sposob,Jak nie odpala na wiosne to odkrecam swiece przedmuchuje na rozruszniku pare razy cylindry(świece muszą byc w fajce i zwarte z obudową silnika) a po tym ładuje strzykawką dawke paliwa w każdy cylinder.Jak są dobre swiece to pali za pierwszym razem sto na sto, jak juz padły to wtedy wiadomo,wymiana.(tylko nie lej za duzo paliwa bo zalejesz ,i żeby nie było zwietrzałe)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wczoraj silnik w końcu zagadał. Wymieniłem obie świece, na Iskry, naładowałem aku, przedmuchałem cylindry przy wykręconych świecach zgodnie z sugestią dersu i przy próbach na pół ssania zagadał na oba gary równocześnie :) Teraz myślę o czyszczeniu gaźnika bo z tym ssaniem mam ciągle mam kłopot, właściwe na ssaniu to mi nie chciał zapalac, na ogól zapalał bez ssania i po odpaleniu gdybym właczył ssanie to się natychmiast dławił i gasł. Kupiłem juz spray do czyszczenia wymontowałem gaźnik i zobaczę czy nie jest mocno zapaskudzony. Przy okazji pytanko do Was jakie niespodzianki mogę napotkac bo robię to pierwszy raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...