Skocz do zawartości

podwyższenie DT


Gość krissr114
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krissr114

chce podwyższyć swoją dt.i mam pytanie czy jak już sobie zespawam te kostke na tył to tam musze coś zmienić przy wachaczu...? przy ramie są takie dwie rolki prowadzące łańcuch.. czy ta dolna nie będzie przeszkadzała?? pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie o to chodzi że podobno jak sie podwyższy to może łańcuch ocierać za mocno o wahacz albo ślizg łańcucha.. może kombinować jeszcze z zębatkami żeby podwyzszyć łańcuch zeby nie ocierał ale nie wiem czy to cos da.. popatrz sobie na fotki. niekórzy mają założone takie podwyższenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krissr114

właśnie jak miałem motor rozebrany to ten dzyndzel do tej jednej rolki przeszkadzał.ale jeszcze sie zastanowie czy bede podwyższał.narazie sie nie mam czasu bawić.thx i bajjj.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też miałem podwyżony tył ale musiałem go zdjąć gdyż po krótkiej jeżdzie łąńcuch przecierał ten ślizg co jest na wahaczu,moze jak by silnik (wałęk) zebatki byłby wyżej to moze byłoby dobrze.Wygląd był niezły ale łańcuch chechłał mi wahacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo motocykla nie podwyższa sie zwiekszając kąt wachacza :icon_mrgreen: w ten sposób to tylko łańcch sie bedzie "załamywał" i bedzie bardzo mocno tarł o górną i dolną rolkę.

No popatrzcie na fabrycznie wysokie motocykle. wahacz idzie w stosunku do reszty motoru tak jak w kazdym motocyklu również DT a jedynie tylna część ramy ma inny kształt i błotnik jest znacznie wyzej.

Jak chcesz podwyższać to odetnij tylny stelaż i przyspawaj go pod innym kontem. Mozliwe ze to bedzie wymagało delikatnego przerobienia kanapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie tak jak mowisz Gawron. Tyle ze na to trzeba trcohe czasu poswiecic , bo dorobienie koski i jej zalozenie napewno bedzie prostrze niz modyfikacja tylnej czesci ramy. Ale myslac logicznie to Gawron ma 100 % racji .

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo motocykla nie podwyższa sie zwiekszając kąt wachacza :icon_biggrin: w ten sposób to tylko łańcch sie bedzie "załamywał" i bedzie bardzo mocno tarł o górną i dolną rolkę.

No popatrzcie na fabrycznie wysokie motocykle. wahacz idzie w stosunku do reszty motoru tak jak w kazdym motocyklu również DT a jedynie tylna część ramy ma inny kształt i błotnik jest znacznie wyzej.

Jak chcesz podwyższać to odetnij tylny stelaż i przyspawaj go pod innym kontem. Mozliwe ze to bedzie wymagało delikatnego przerobienia kanapy.

 

No racja chyba ze jak by zamiast 14 zębatki dał 16 to moze łąńcuch by już tak mocno nie ocierał o wahacz

tyle że znów moc by niezle spadła,a ciekaw jestem czy ktos jeżdzi na takiej kostce podwyższajacej a ciekaw jestem w jakim stanie ma wahacz oraz ślizg łańcucha.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko ale czasami już nie czaje bazy więc luuzik :icon_mrgreen:

Twardość to nie powinno sie zmienić ale ślizg łańcucha to pewno nieżle bedzie sie zdzierać,nie wyrobił byś na wymienianie ślizgów,a jak ślizg się zedrze to zacznie sie wahać chechłac :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...