Skocz do zawartości

Regulacja luzu zaworow yamaha wr250f


dako4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tam są napewno płytkowe zawory wiec pewnie musisz zaopatrzyc sie w płytki o ile nie posiadasz:) rozebrac dekielki zobaczyc jaki masz luz od obecnego luzu odjac taki jaki powinien byc i nastepna płytke wsadzic wieksza o roznice tamtych luzow:) Na mieszałem ze pewnie ciezko zrozumiec:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie powiedziales wszystkiego.

Jezeli jest to uklad plytka nad szklanka to moze sie udac ugiac zawor specjalnym przyrzadem, ale jak jest to plytka pod szklanka to trzena zdjac walki rozerzadu, do czego niezbedne jest wyjecie napinacza i zdjecie z walkow lancucha rozrzadu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Nie jest napisane jaki to rocznik, ale zapewne masz 5 - zaworową głowicę. Musisz zaopatrzyć się w szczelinomierz z końcówkami blaszek w kształcie trójkąta, takie spiczaste bo takim prostokątnym tam nie dotrzesz, mikromierz i zestaw płytek. Mierzysz luzy, tłok w GMP, krzywki na zewnątrz i mierzysz. Porównujesz z wartościami zalecanymi przez książkę, jak są do regulacji, luzujesz napinacz, zdejmujesz wałki, wyciągasz szklanki, wymieniasz płytki na odpowiednie, skręcasz. Koniecznie klucz dynamometryczny bo te wałki lubią się przycierać. Po skręceniu obracasz kilka razy silnikiem, znowu ustawiasz znowu w gmp - krzywki na zewnątrz. Mierzysz, jak dobrze to skręcasz do końca i latasz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mikrometr ? Mogę przecież odjąć wartość z książki serwisowej z moim pomiarem i zastosować płytkę o odpowiednią wartość grubszą bądź cieńszą.

 

Co do opisu miałem na myśli konkretne opisanie krok po kroku, żeby również mniej zaawansowani majsterkowicze sobie poradzili....

 

Zdrowko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mikrometr ? Mogę przecież odjąć wartość z książki serwisowej z moim pomiarem i zastosować płytkę o odpowiednią wartość grubszą bądź cieńszą.

 

Co do opisu miałem na myśli konkretne opisanie krok po kroku, żeby również mniej zaawansowani majsterkowicze sobie poradzili....

 

Zdrowko!

a od kiedy ksiazka serwisowa pisze jakie zastosowano plytki w Twoim motocyklu?, to nie zebatka z liczba zebow

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...