dako4 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Czy ktos ma wiedze jak to robic? A moze jakies materialy zawierajace procedure postepowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Tam są napewno płytkowe zawory wiec pewnie musisz zaopatrzyc sie w płytki o ile nie posiadasz:) rozebrac dekielki zobaczyc jaki masz luz od obecnego luzu odjac taki jaki powinien byc i nastepna płytke wsadzic wieksza o roznice tamtych luzow:) Na mieszałem ze pewnie ciezko zrozumiec:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Raczej nie powiedziales wszystkiego.Jezeli jest to uklad plytka nad szklanka to moze sie udac ugiac zawor specjalnym przyrzadem, ale jak jest to plytka pod szklanka to trzena zdjac walki rozerzadu, do czego niezbedne jest wyjecie napinacza i zdjecie z walkow lancucha rozrzadu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Może warto by było wrzucić opis lub filmik, który by pokazywał krok po kroku jak sprawdzić i ewentualnie wyregulować luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Nie jest napisane jaki to rocznik, ale zapewne masz 5 - zaworową głowicę. Musisz zaopatrzyć się w szczelinomierz z końcówkami blaszek w kształcie trójkąta, takie spiczaste bo takim prostokątnym tam nie dotrzesz, mikromierz i zestaw płytek. Mierzysz luzy, tłok w GMP, krzywki na zewnątrz i mierzysz. Porównujesz z wartościami zalecanymi przez książkę, jak są do regulacji, luzujesz napinacz, zdejmujesz wałki, wyciągasz szklanki, wymieniasz płytki na odpowiednie, skręcasz. Koniecznie klucz dynamometryczny bo te wałki lubią się przycierać. Po skręceniu obracasz kilka razy silnikiem, znowu ustawiasz znowu w gmp - krzywki na zewnątrz. Mierzysz, jak dobrze to skręcasz do końca i latasz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Po co mikrometr ? Mogę przecież odjąć wartość z książki serwisowej z moim pomiarem i zastosować płytkę o odpowiednią wartość grubszą bądź cieńszą. Co do opisu miałem na myśli konkretne opisanie krok po kroku, żeby również mniej zaawansowani majsterkowicze sobie poradzili.... Zdrowko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Po to że nadrukowana wartość nie zawsze zgadza się z rzeczywistością bo np. płytka była szlifowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Po co mikrometr ? Mogę przecież odjąć wartość z książki serwisowej z moim pomiarem i zastosować płytkę o odpowiednią wartość grubszą bądź cieńszą. Co do opisu miałem na myśli konkretne opisanie krok po kroku, żeby również mniej zaawansowani majsterkowicze sobie poradzili.... Zdrowko!a od kiedy ksiazka serwisowa pisze jakie zastosowano plytki w Twoim motocyklu?, to nie zebatka z liczba zebow Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Listki szczelinomierza też trzeba pomierzyć bo rzadko kiedy jest dokładnie to co jest na nim napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.