Skocz do zawartości

...problem z cylindrem...


lon_91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc.. mam jeszce jedno pytanie bo dzis rozlozyłem całkowicie silnik w kdx-e :banghead: (tzn kolega)

czy jest cos takiego jak tuleja pokryta nicasylem? tzn.. zwykla tuleja tylko potem sie ją pokrywa (natryskuje) nicasyl:D

 

(nie znam sie) pytam tylko !! :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie :banghead:

jak jest nicasil to cylinder stanowi jedną aluminiową odlewaną całość. Jak jest tuleja znaczy ze masz żeliwo.

no to chyba sioe problem sam rozwiązał :icon_razz: jak mozesz to daj fotki.

A nicasilu sie nie natryskuje tylko to jest raczej wyzsza szkoła jazdy (galwanizacja)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos mi powiedział ze jest cos takiego jak tuleja pokryta nicasylem czyli tak jak powiedzialem wkladaja zwykla zeliwna tuleje a potem ja natryskuja..:icon_razz: no ale spoko,

ja osobiscie aparatu nie mam , ale postaram się pozyczyć od kolegi i zrobie zdjęcia silnika:)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos mi powiedział ze jest cos takiego jak tuleja pokryta nicasylem czyli tak jak powiedzialem wkladaja zwykla zeliwna tuleje a potem ja natryskuja..:banghead: no ale spoko,

ja osobiscie aparatu nie mam , ale postaram się pozyczyć od kolegi i zrobie zdjęcia silnika:)

 

pzdr.

nicasil wymyslili własnie po to zeby cylinder mogł być aluminiowy zeby łatwiej oddawał ciepło. Nie dało sie zrobić tak zeby tłok pracował w aluminium bo długo by to nie pochodziło to wykombinowali powłoke duzo twardszą od zeliwa która w dodtaku jak sie okazało nie wymaga szlifowania ani zadnej obrobki przy zmianie tłoka. Więc zastosowanie tuleji zeliwnej pokrytej omawianą powłoką mijało by sie z celem. Tak samo głupie byłoby do aluminiowego cylindra wprasowywać aluminiową tuleje :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos mi powiedział ze jest cos takiego jak tuleja pokryta nicasylem czyli tak jak powiedzialem wkladaja zwykla zeliwna tuleje a potem ja natryskuja..:banghead: no ale spoko,

ja osobiscie aparatu nie mam , ale postaram się pozyczyć od kolegi i zrobie zdjęcia silnika:)

 

pzdr.

nicasil wymyslili własnie po to zeby cylinder mogł być aluminiowy zeby łatwiej oddawał ciepło i był "lżejszy". Nie dało sie zrobić tak zeby tłok pracował w aluminium bo długo by to nie pochodziło to wykombinowali powłoke duzo twardszą od zeliwa która w dodtaku jak sie okazało nie wymaga szlifowania ani zadnej obrobki przy zmianie tłoka. Więc zastosowanie tuleji zeliwnej pokrytej omawianą powłoką mijało by sie z celem. Tak samo głupie byłoby do aluminiowego cylindra wprasowywać aluminiową tuleje :icon_biggrin:

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...