chorcio Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 WitamPytanie jak w temacie fazer czy bandit s z kuframi bocznymi + topcase + ja i moja kochana żona, który sprawdzi się lepiej niz xj 600s którą obecie posiadam. Szukam opini na temat podrózowania w pełnym obciążeniu tymi motorkami. A może jakiś inny motorek, jedyne warunki to cena do 10 tyś zł i musi to być naked z półowiewką (taką jak ta z mojej xj 600s). Prosze o opnie bo zbliża się czas zakupów :icon_mrgreen:. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 fazer mocniejszy, nowoczesniejszy silnik co moze być plusem - jesli chodzi o wygode to porownywalnie. bandit mial problemy z tylnym amorkiem a tutaj mowisz o załadowaniu betami wiec trzeba zwrocic uwage na to. poczytaj sobie jakies opinie i testy - na www.scigacz.pl masz chyba obu motorków.popatrz sobie na dane dotyczace ladownosci obu sprzetów. ja bym brał fazera chociazby za to ze ma juz ciecza chlodzony silnik i pod 100KM. jesli chodzi o trwałość to mozna porownać - oba to sprawdzone jednostki w fazerze wywodzacy sie z fzr a w gsf z olejaków gsx.poza tym fazer bardziej ekonomiczny z tego co wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A co sprzedajesz gdzies XJ?? Moze masz jakis link coby powspominać??:lalag:) Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Fazer jest o wiele lepszy.. Lepiej sie prowadzi na winklach i zbiera sie ładnie... Jeździłem obiema motocyklami i fazer mnie bardzo miło zaskoczył swoją mocą.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWARIAT Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Do 10 tys to poszukaj B12 bo B6 załadowany nie zda egzaminu A z fazerów to dużego napewno nie kupisz do 10 tys a mały ma coś przed stówką kucy a więc chyba da rade Jak chcesz do turystyki z bagażami to napewno nie zawiedziesz sie na vfr 750 rc36 i do 10 tys idzie kupić POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) Miłosz xj szykuje sie do sprzedazy dostała nowe kapcie, bo stare wyszły pełne regulacje, aku, oleje oraz dokupiłem do nie zestaw trzech kufrów hepco-becker ale niesety troche nerwowo sie prowadzi z pełnym obciążeniem mną Anią i kuframi z tod pomysł na nowe moto, takie bardziej do turystyki. Bo gdyby nie to to bym nie sprzedawał motorka. A co do vfr-y nie spełnia podstawowego warunku to ma byc moto jak najmniej plastikowe, bandit b12 musze ta propozycje też wziąc pod uwagę. Edytowane 10 Lutego 2007 przez chorcio Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWARIAT Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A co do vfr-y nie spełnia podstawowego warunku to ma byc moto jak najmniej plastikowe, bandit b12 musze ta propozycje też wziąc pod uwagę.To dołącz do bandytów ;) :icon_exclaim: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A może Afryka? Za 11kpln dostajesz porządny motocykl, z kuframi... Osiągi ma +/- takie jak XJ600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Tez mialem ten problem.... i to co wybralem "to jest to" :buttrock: :notworthy: Wg mnie bardziej uniwersalny motocykl od malego Bandita i kazdej innej uniwersalnej 600ty. Majstersztyk to B12... ale to juz 1200 jak wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Latam Banditem 600s i nie widze żadnego problemu mimo mojej słusznej wagi 120kg +żonka 63kg+tankbag i rolka na zadupku.GSF po 2000roku ma ponad 200kg ładowności ,co nie zdaza się często wśrod motocykli o pojemnosci 600.Nie ma mowy o dobijaniu ani pogorszeniu trakcji.Do jazdy turystycznej z prędkosciami120-150km/hnadaje się idealnie.w szczegulnosci rama a takze częsciowo tylne zawieszenie są takie same co w gsf1200,dlatego nie ma się czego obawiac że nie wytrzymają.Przy tym spalanie ok 4,5 do 5,2 ok. 420km na zbiorniku stawiam za wielki atut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Czolem! Yamaha TDM850 z kuframi. Za dyche 97-98 rok znajdziesz.Osiagi lepsze od XJ600 (wczoraj jezdzilem obydwoma tymi motocyklami, to mam na swiezo :buttrock:), dobry komfort podrozowania, niskie spalanie w trasie (do 140km/h miesci sie w 5l), owiewka jest i dobrze sie spisuje, prowadzenie - bajka.Polecam! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Hmm TDM to dosyć ciekawaa propozycja ale boje sie że ciezko bedzie znaleść w miare swierzy rocznik (w nowej budzie ) za 10tyś zł. Ale tez wezme go pod uwagę. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Jeżeli bedziesz chciał kupic motór bez kufrów- musisz sie liczyć z tym ze to spory wydatek.Stelaż,+ z boczne uchwyty, płyta, i 3 kufry, markowe mogą kosztować 2000-3000 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Dokladnie tak jak piszesz kufery też będa pare zł kosztowały, dlatego szukam moto z kuframi lub samymi stelażami pod kufry zawsze to będzie jakaś oszczędność. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWARIAT Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Zawsze można załóżyć tekstylne torby na boki co moim zdaniem jest dużym plusem że przy normalnej nieturystycznej jeżdzie mamy moto bez oszpecających stelaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.