damian-kmx Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 siemka mam takie pytanko jakie sa objawy slizgajacego sie sprzegla, bo szczerze mowiac nie mialem nigdy z tym do czynieniamam taki problem w moim moto, jak przystalo na 2t powinien miec od 6 tys. przyslowiowego kopa, a moto mi idzie do 6 tys, a dajej nie ciagnie tylko obraty sie zwiekszaja? czy to moze byc wina sprzegla czy czegos innego? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 silzgajace spzrego to objawia sie w ten sposob ze jak ruszasz, puszczasz spzreglo to ono sie slizga i motor nie jedzie tylko tak jakbys nadal mial klamke nacisnieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 silzgajace spzrego to objawia sie w ten sposob ze jak ruszasz, puszczasz spzreglo to ono sie slizga i motor nie jedzie tylko tak jakbys nadal mial klamke nacisnieta jak ja kocham wypowiedzi takich ekspertow :) I poco ludzi wprowadzasz w blad. Jak jest cos takiego to albo ktos zle poskladal sprzeglo albo skonczylo sie kilka lat temu. Normalny objaw konczacego sie sprzegla to wzrost obrotow w momecie gdy silnik "ma ciagnac" a znikome przyspieszenie. dosc czesto przy sprzegle ktore zaczyna sie konczyc mozna to odczuc na najwyższym biegu (5,6) ze motor skacze po obrotach nie przyspieszajac.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) czyli co? sprzeglo mam na wykonczeniu? tarcze sa do wymiany? Edytowane 10 Lutego 2007 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 prawdopodobnie tak, wyciagnij tarcze, wykonaj pomiar grubosci i zobacz dlugosc sprezyn ale raczej czeka cie wymiana tarcz oraz pokusil bym sie o sprezyny bo koszt nie wielki a nawet jezeli trzymaja jeszcze norme to i tak warto wymienic.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 J abym najpeirw sprawdził olej, czy jest dobry, a potem reguulację sprzęgła, można też pomyśleć o twardszych sprżynkach(jeśli tarcza jest jeszcze w dobrym styanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 prawdopodobnie tak, wyciagnij tarcze, wykonaj pomiar grubosci i zobacz dlugosc sprezyn ale raczej czeka cie wymiana tarcz oraz pokusil bym sie o sprezyny bo koszt nie wielki a nawet jezeli trzymaja jeszcze norme to i tak warto wymienic.Pozdro to jest jakas norma jakie powinny miec te tarcze grubosc? bo chyba na oko to tego nie widac olej byl nie dawno wymieniany, a to nie full zeby wymieniac co miesiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 tak w servisowce masz podane grubosci tarcz oraz jak dlugie maja byc sprezyny, oczywiscie jezeli przypaliles sprzeglo to i nawet jak bedzie w normie to jest do wymiany. Jezeli po rozebraniu przekladki metalowe beda przebarwione (przegrzane) to tez sa do wymiany. Najlepiej poszukaj sprzegla wyczynowego (caly komplet) z EBC za okolo 250zl.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Ja miałem dokładnie tak jak kolega opowiedział tyle, że pare lat temu i w romecie, ale to było zajechane sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 jaki olej wlałeś ? dedykowany do skrzyń z mokrym sprzęgłem ? w kmxie sprzęgło starcza średnio na 6tys km, objawia się właśnie nagłym wzrostem obrotów w okolicach 6 tys obr bez przyspieszania.Czeka wymiana tarcz + sprężyn(najlepiej utwardzane) , przy okazji można skontrolować łożyska pompy wodnej bo lubią się sypnąć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) Niezle, niezle, Asmodan i Enduromaster widze ze mi tu po cichutku pomoc rosnie w tematach mechanicznych :icon_mrgreen:.Kilka waszych roznych postow czytalem i nie musialem nic korygowac ani co najwazniejsze sie odzywac :) Adam M. Edytowane 10 Lutego 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Adamie staramy sie :icon_mrgreen: Ja z powodu chwilowego braku 3 palcy od lewej reki (i mimo ze to przez motor to i tak go nie sprzedam) mam czas zeby posiedziec przed kompem a nie smigac na moto (chociaz wolal bym odwrotnie) :] Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 dzieki wielkie chlopaki, macie u mnei piwo :bigrazz: bede musial sie rozejrzec za tarczami, a ty sprzezyny to jakie mam sobie kupic? to sa jakies konkretnie do kmx-a? czy takie do wielu moto? i gzdie takie dostane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Martin motocykle napewno ma takie sprężyny, Larsson.pl Klassa, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) zobacz na larssonie czy maja lub jezeli chcesz tanio to www.rider.com.pl i tam dostaniesz od reki praktycznie oddzielnie tarcze(kpl), przekladki i sprezyny firmy EBC lub mozesz kupic zestaw wzmocniony (to co wymienilem w jednym kartonie) specjalnie do enduro inne sprezyny i tarcze. Innym wyjscie drozszym jest kupno tego wszystkiego z intermotors (www.intermotors.pl) bo tez maja od reki to wszystko ale nie EBC tylko Lucasa.Pozdro Edytowane 10 Lutego 2007 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.