cabaniero Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 W sumie mnie nie interresują tego typu motocykle, ale 2 litry w dwóch garach to już nie przelewki ...163 Nm momentu obrotowego...może ktoś powie że to już przesada, ale większą przesadą jest dla mnie ten nowy cruiser Triumfa......ciekawe kto teraz pobije Kawę...i gdzie leży górna granica pojemności skokowej dla silnika V 2 ...??? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 a moze by tak 3 litry w singlu zrobic? to jest juz przesada, zaczynaja nam rosnac mamuty, widzialem wild stara 1600 i twierdze, ze to przerosniete bydle, a o prowadzeniu juz nie wspomne.Kiedys byl wyscig mocy i predkosci, teraz mamy jeszcze jedna kategorie: wyscig pojemnosci. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Fani takich sprzętów juz od lat przerabiają swoje maszyny zwłaszcza Harleye rozwiercając silniki do granic mozliwości lub kupują bopki i cylindry S&S. silniki 1.8 czy 2.0 to mażenie wielu ludzi.Co będzie teraz gdy w każdym salonie Kawasaki będzie można kupic motocykl z 2 litrowym silnikiem.Czy fani tego sportu stwoża silniki 2,5 a może 3.0Podobno od dużej pojemnośc lepsza jest tylko jeszcze większa pojemnośćc !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 28 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Hehe... święte słowa...mi też chodzi po głowie myśl żeby rozwiercić swego zygzaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Podobno od dużej pojemnośc lepsza jest tylko jeszcze większa pojemnośćno a jak!!!!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Podobno od dużej pojemnośc lepsza jest tylko jeszcze większa pojemnośćc !? To dewiza Amerykanów. Jakoś trudno mi zrozumieć ich punkt widzenia, mimo że coś jest w tej dużej pojemności ..... ale taki dwulitrowy mastodont wcale nie ma zauważalnie lepszych osiągów od np. 1400, czy 1600. Może tylko na papierze. Nasuwa sie pytanie: po co? Żeby mieć większy silnik, niż sąsiad?* Pozdro *pytanie retoryczne. Miłośników cruiserów, chopperów i traktorów proszę o nie udzielanie odpowiedzi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 Podobno od dużej pojemnośc lepsza jest tylko jeszcze większa pojemnośćc !? To dewiza Amerykanów. Jakoś trudno mi zrozumieć ich punkt widzenia' date=' mimo że coś jest w tej dużej pojemności ..... ale taki dwulitrowy mastodont wcale nie ma zauważalnie lepszych osiągów od np. 1400, czy 1600. Może tylko na papierze. Nasuwa sie pytanie: po co? Żeby mieć większy silnik, niż sąsiad?* Pozdro *pytanie retoryczne. Miłośników cruiserów, chopperów i traktorów proszę o nie udzielanie odpowiedzi :P[/quote'] Jest taka prawidłowość im większy silinik tym dłuższy fiut, dlatego sobie sprawiłem protezkę o pojemności 1300cm3. ZbychoXJR1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 W sumie i mojemu nic nie brakuje :P PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 Jest taka prawidłowość im większy silinik tym dłuższy fiut, dlatego sobie sprawiłem protezkę o pojemności 1300cm3. ZbychoXJR1300 A nie chodzi przypadkiem o pojemność jąder???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 29 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2003 [Jest taka prawidłowość im większy silinik tym dłuższy fiut, dlatego sobie sprawiłem protezkę o pojemności 1300cm3.czyzby ostatnio urusl Ci o 50% ??? (xj900) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gieno Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Ja słyszałem, że wielkością motorka i pojemnością silnika uzupełnia się braki w przyrodzeniu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Witam. Całkiem przyjemne moto. Przednia lampa - kwestia gustu. Co do pojemności - skoro jak uważacie nie jest ona ważna to dlaczego wszyscy nie jeżdżą 125- tkami :?: :?: :?: Przecież to też motocylke???Pozdrawiam. P.S.Według opinii mojej dziewczyny nic sobie przedłużać nie musze. ;) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delfii Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Z mocą to jest tak, że prawdopodobnie nigdy się jej nie wykorzysta, ale .......... .Stań na grani, rozłóż ręce, (czyt. rozwiń skrzydła) złap wiatr we włosy, poczuj przestrzeń i ........... tu odezwie się rozsądek lub jego brak. A z tą wielkością to bywa różnie ;) :eek2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatoine Opublikowano 30 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2004 Motocykl o poj. 2000 powinien mieć lepszy moment obrotowy niż mniejsze maszyny.Oznacza to, iz silnik jest bardziej elastyczny (mniej machania skrzynią biegów) i ma lepszą dynamikę.Jeśli komuś nie wystarczy dynamika dotychczas produkowanych cruiserów (Wildstar, VTX itp) bedzie mógł sięgnąć po coś większego. Pytanie tylko: po co?Cruiser to zdecydowanie nie jest maszyna do wyścigów ( no, chyba że na 1/4 mili) Rama, zawieszenie, opony, hamulce ( i masa innych elementów) pomimo zastosowania wszelkich przeróbek nigdy nie pozwolą mu wchodzić tak w zakręty jak robią to inne motocykle. Ruszać jeszcze szybciej? Dlaczego nie. Tylko po co? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 30 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2004 Wyobrazcie sobie jaki on musi miec dzwiek na pustych wydechach 8O 8O 8O ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.