Vatzeque Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 samolot ma częste odloty :icon_rolleyes: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ale piszac ze koszt zakupu to tylko czesc kosztow uzytkowania motocykla ma racje. Jezeli masz odlozone 4 tys, a nie masz stalego doplywu gotowki to niestety za duzo na moto za 4 tys nie pojezdzisz :icon_rolleyes: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Jedynie MZ jest prawie darmowa w utrzymaniu :icon_rolleyes: ja na Twoim miejscu szukałbym jakiegoś wiekszego singla, niekoniecznie enduro, ew. GSX 400. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 tak jak pisalem parenascie postów wczesniej około 4 tys to sa na motocykl :) na paliwo musi byc oddzielny fundusz;]jak cos padnie to tez przeciez trzeba bedzie naprawic W sumie to juz chyba sie zdecydowalem na gs500 najwyzej jak mi sie znudzi albo źle mi sie bedzie jeździlo to na wakacje sprzedam :) a a nastepny sezon juz bede mógł zdecydowac czy sport czy enduro :flesje: Dzieki za wszelkie info i pomoc Pozdrawiam aFiSh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 No nie wiem czy MZ 250 jest prawie darmowa w utzrzymaniu. Czesci dosc tanie, ma jedna swiece, gaznik co eliminuje pewne koszty. Tylko ze po pewnym czasie ( jakies 4 sezony) przyjdzie czas aby wykonac remont silnika a to juz troche bedzie kosztowac. Spalanie jest od jakies 1 l mniejsze od 4 cylindrowych 600ccm. Jesezeli ktos liczy ze koszty utrzymania MZ- ki beda 2 razy nizsze niz czterecylindrowego japonca to sie myli. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 W sumie to juz chyba sie zdecydowalem na gs500 najwyzej jak mi sie znudzi albo źle mi sie bedzie jeździlo to na wakacje sprzedam :) a a nastepny sezon juz bede mógł zdecydowac czy sport czy enduro :icon_biggrin: To jedna z najczesciej powtarzanych bzdur na tym forum - ze motocykl 50 konny w ciagu kilku m-cy jazdy moze sie "znudzic".Poza tym ogolnie pogardzany GS jezdzic potrafi jak malo ktory w jego klasie, bo ma rame przestrzenna i zawieszenia , kola i hamulce z wiekszego brata GSXF ( 600 / 750 ). Tak ze w zakretach potrafi objechac o wiele mocniejsze motocykle. Trzeba tylko nauczyc sie nim jezdzic. W tym wypadku nie mysle o odkrecaniu na prostej na max. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 To jedna z najczesciej powtarzanych bzdur na tym forum - ze motocykl 50 konny w ciagu kilku m-cy jazdy moze sie "znudzic".Poza tym ogolnie pogardzany GS jezdzic potrafi jak malo ktory w jego klasie, bo ma rame przestrzenna i zawieszenia , kola i hamulce z wiekszego brata GSXF ( 600 / 750 ). Tak ze w zakretach potrafi objechac o wiele mocniejsze motocykle. Trzeba tylko nauczyc sie nim jezdzic. W tym wypadku nie mysle o odkrecaniu na prostej na max. Adam M. Prawda. Tak szukałem filmiki na youtube.com i znalazłem parę, gdzie goście szorują podnóżkami po asfacie w zakręcie. Ja mam zamiar zainwestować w nowe obuwie do mojego GSa i zostawić przez ten sezon. Pokażę kolegom na CBR jak ich objeżdżam :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 nikt nie twierdzi ze gs jest slaby w dodatku na poczatek ... Tylko mówiac "znudzi sie" mialem na mysli ze jest troche maly i jak uzbieram kase na cos lepszego to sobie kupie wieksze moto na którym nie tylko sie fajnie jeździ ale równiez w miare wygladaa ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 nikt nie twierdzi ze gs jest slaby w dodatku na poczatek ... Tylko mówiac "znudzi sie" mialem na mysli ze jest troche maly i jak uzbieram kase na cos lepszego to sobie kupie wieksze moto na którym nie tylko sie fajnie jeździ ale równiez w miare wygladaa ;] Hehehe, pozer. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 (edytowane) No nie wiem czy MZ 250 jest prawie darmowa w utzrzymaniu. Czesci dosc tanie, ma jedna swiece, gaznik co eliminuje pewne koszty. Tylko ze po pewnym czasie ( jakies 4 sezony) przyjdzie czas aby wykonac remont silnika a to juz troche bedzie kosztowac. Spalanie jest od jakies 1 l mniejsze od 4 cylindrowych 600ccm. Jesezeli ktos liczy ze koszty utrzymania MZ- ki beda 2 razy nizsze niz czterecylindrowego japonca to sie myli. No weź mnie nie załamuj :( Zobacz ile kosztują opony do MZ a ile do CBR 600 :P Remont silnika to jakieś 400 zł na nowych czesciach. Akumulator stówka, uszczelniacze, olej, napęd itp to też jakies małe kwoty. Jednym słowem samolot, nie pie**ol ;) Owszem, możliwosci ma nieporównywalnie mniejsze, ale "trzeba odpowiedziec sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie - co chce w życiu robić" :P Jeździć czy mieć Edytowane 12 Lutego 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 afish chcesz XJ 600 , 1989r orginał praktycznie w 100% , przebieg coś koło 60 000 raczej orginał (nawet orginalne poszycie kanapy z wytłoczeniami) orginalne narzędzia yamahy pod siedzeniem , wszystkie dokumenty do tego motocykla od niemieckiego briefu i innych papierzysk , przez org. instrukcje obsługi po polską karte pojazdu:) z wyposażenia to tylko stelaż skromny. Moto ma wymienione sprzęgło i teraz przewija sie (bynajmniej regeneruje alternator) bo to on był winien spaleniu regulatora napięcia. Motocyklem zrobiłem łącznie ok 10 000 przez niecałe 1,5 sezonu i zrobiłbym wiecej jakby nie padła ta elektryka. Fotki masz w bikepics. Katowana nie była a to co w avaarze to koniec starej gumy :) cena i wiecej szczegółów to na PW o ile Cie interesuje. Aha dodam , ze te dziady z serwisu mi jej jeszcze nie oddali. A co do gabarytów XJ 60051J to jest znacznie wieksza i mocniejsza od diverchy , ma 73 konie i v.max. ok 200 , jest długa i wygodna dla 2 osób.Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Greedo do CBR 600 nie mosze przeciez kupywac nowek opon. Do polowy zdarte mozna kupic za okolo 150 zl za sztuke, albo lezakowane.A dobry remont to sie chyba w 400 stowkach nie zmiescisz.Sam wal orginalny niemiecki kosztuje ponad 300zl , do tego tlok, pierscienie, lozyska, elementy sprzegla , ewentualnie kola zebate skrzyni biegow.Wiec dobry remoncik to min 700zl Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Greedo do CBR 600 nie mosze przeciez kupywac nowek opon. Do polowy zdarte mozna kupic za okolo 150 zl za sztuke, albo lezakowane.A dobry remont to sie chyba w 400 stowkach nie zmiescisz.Sam wal orginalny niemiecki kosztuje ponad 300zl , do tego tlok, pierscienie, lozyska, elementy sprzegla , ewentualnie kola zebate skrzyni biegow.Wiec dobry remoncik to min 700zl Hahahaha, w sumie oleju do CBR tez nie musisz kupić nowego, może być lekko przechodzony, powiedzmy po 4 tysiacach z motocykla kolegi :icon_arrow: Samolot, stuknij się w łeb, o czym ty w ogóle piszesz. Jestes wiejskim patenciarzem którego nie stać zwyczajnie na to co sobie kupił :icon_arrow: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Samolot, do CBR to calkowicie zdarte opony mozesz sobie kupic w cenie nizszej o wiele niz nowe do MZ.I wychodzi ci ze w uzytkowaniu bedzie tansza niz MZ.Tak juz mialem nadzieje ze przestaniesz bzdury wypisywac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Ja tam w sumie sie nie wypowiadam na temat wypowiedzi samolota ale tak patrzac to widze ze gdzie sie pojawią owe wypowiedzi to śmiech. Naprawde to dotyka, no ale przynajmniej mozna sie posmiać. ps.Znow zbaczamy z tematu posta...tak czy siak za 4 tyś mozesz nabyć w super stanie xj 600 z tych starszych, naprawde technicznie super motocykl, prosty i trwały. pozdro Edytowane 13 Lutego 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.