Skocz do zawartości

KAWASAKI KLX 250 CO O TYM SADZICIE????


Rekomendowane odpowiedzi

kawasaki jezeli chodzi o moto crossowe czy enduro jest raczej na koncu stawki.Przynajmniej jezeli chodzi o modele po 2000r.Mialem kupic KLX 250 z 2005r,stanowczo mi odradzali,tak samo suzuki bo to motocykl blizniaczy.Bez urazy dla posiadaczy takich sprzetow,tak slyszalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawasaki jezeli chodzi o moto crossowe czy enduro jest raczej na koncu stawki.Przynajmniej jezeli chodzi o modele po 2000r.Mialem kupic KLX 250 z 2005r,stanowczo mi odradzali,tak samo suzuki bo to motocykl blizniaczy.Bez urazy dla posiadaczy takich sprzetow,tak slyszalem...

DZIEKI WIDZE ZE MASZ YAMAHE WIEC CO BYS DORADZIŁ MOZE XT350 :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI WIDZE ZE MASZ YAMAHE WIEC CO BYS DORADZIŁ MOZE XT350 :icon_razz:

nie chce Ci macic,lepiej niech wypowie sie ktos kto jezdzi na takim sprzecie.ja bym szukal cos od yamahy.decyzja nalezy do Ciebie.Chociaz przy tej kwocie ktora chcesz wydac na moto to duzo zalezy od Twojego szczescia niz od marki,wierz mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem ze te moto ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku, a co do tego ze na koncu stawki kawasaki sie znajduje - i co chyba nie bedzie tym motocyklem w wyscigach uczestniczł

co do xt to jest to naprawde swietny motocykl moc 32KM ale niestety do naprawde ciezkiego terenu juz sie za bardzo nie nadaje ze wzgledu na za mały skok zawiasow ale TT350 jest wprost idealne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jeśli KLX 250 to tylko model R. To bardzo sympatyczny motorek. Nazwałbym go osiołkiem - wjedzie wszędzie, zniszczeń nie sieje, mocą nie razi, ale całkiem sprawnie można się nim w terenie poruszać. Motocykl nie na tor.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawasaki jezeli chodzi o moto crossowe czy enduro jest raczej na koncu stawki.Przynajmniej jezeli chodzi o modele po 2000r.Mialem kupic KLX 250 z 2005r,stanowczo mi odradzali,tak samo suzuki bo to motocykl blizniaczy.Bez urazy dla posiadaczy takich sprzetow,tak slyszalem...

Chyba Chodzi Ci o KXFa, KLX 250 już nie ma, są 300 i nie ma nic wspólnego z suzuki. To nie są motocykle do zawodów tylko dla amatorów.

Miałem i byłem bardzo z niego zadowolony. W porównaniu np do DR 350 które też miałem KLXem jeździło mi się lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Chodzi Ci o KXFa, KLX 250 już nie ma, są 300 i nie ma nic wspólnego z suzuki. To nie są motocykle do zawodów tylko dla amatorów.

Miałem i byłem bardzo z niego zadowolony. W porównaniu np do DR 350 które też miałem KLXem jeździło mi się lepiej.

 

Właśnie, od chyba 96 roku są jedynie KLX 300. W wersji R są lekkie i poręczne, dla amatora nawet bardziej zaawansoiwanego zupełnie wystarczy . Moc około 35 KM, bardzo mało wymaga obsługi, prawie wszędzie wjedzie. Podobno nowsze roczniki miały problemy ze skrzynią, ale poza tym motor godny polecenia. :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, od chyba 96 roku są jedynie KLX 300. W wersji R są lekkie i poręczne, dla amatora nawet bardziej zaawansoiwanego zupełnie wystarczy . Moc około 35 KM, bardzo mało wymaga obsługi, prawie wszędzie wjedzie. Podobno nowsze roczniki miały problemy ze skrzynią, ale poza tym motor godny polecenia. :)

tak zgadza sie tylko klx 250 o którego pytam jest 1996r,gosc ceni go 7tys.robił silnik tlok,nikasil,rozrzad.wymienił cały naped tylko ciekawi mnie czy sa awaryjne jak z czesciami do tego modelu.i dlaczego ma problemy z palenie na ciepłym silniku :buttrock: WARTO GO wziac ;) :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zgadza sie tylko klx 250 o którego pytam jest 1996r,gosc ceni go 7tys.robił silnik tlok,nikasil,rozrzad.wymienił cały naped tylko ciekawi mnie czy sa awaryjne jak z czesciami do tego modelu.i dlaczego ma problemy z palenie na ciepłym silniku :buttrock: WARTO GO wziac ;) :clap:

Problemy z zapalaniem na ciepło w KLXie to źle wyregulowany gaźnik lub zawory kwalifikują się do wymiany. U mnie po wymianie 2 zaworów ( 112zł szuka) było już ok.

Cena 7tyś to dość dużo. Co do dostępności części to na zawory czekałem tydzień a na łańcuszek rozrządu 2 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z zapalaniem na ciepło w KLXie to źle wyregulowany gaźnik lub zawory kwalifikują się do wymiany. dni.

U mnie po wszelkich regulacjach nie było żadnych problemów z odpalaniem. KlX był rownież używany jako motocykl miejski, czyli jeżdżenie na pocztę, czasami po małe zakupy, do znajomych. Nie było różnicy, rano czy w środku dnia nba rozgrzanym silniku, maksymalnie dwa kopy i odpalał. Możliwe, że trafiłem dobry egzemplarz, bo nawet teraz właściel który wziął ode mnie nie chce go odsprzedać za więcej niż kupił :icon_mrgreen:

No i kolejna wielka zaleta KLXa, spalanie rzędu 3,5-4 litrów, przy czym 4 raczej nie przekraczał przy maksymalnym pałowaniu.

Edytowane przez kristi_rx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...