loko Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Dobr to jazda ....mam spory problem :icon_rolleyes: :buttrock: i już jestem prawie załamany psychicznie :( nie wiem co jest ...a dokładnie czego nie ma ...czyli brak iskry.... jeszcze 4 dni temu paliła- później miałem trochę zajob z sesja i tak stała ok 4 dni dziś kupiłem olej świece itp ...bo planuje ja rozbierać (nie silnik) no i pewnie będzie stała nie używana kilka miesięcy to chciałem wymienić na świeży olej ...do sedna ...kopie kopie po 20min mówię cóś nie tego-- wykręcam świece kop kop nie ma iskry myślę, że może poruszyłem przewodem, a jest stwardniały i nie kontaktuje ...wymieniłem przewód, fajkę, sprawdziłem włącznik na kierownicy- załącza, główny kluczyk- też załącza ... a iskry nie ma a była ? co może być?? tylko niech nikt mnie nie dobija ze moduł albo impulsator :icon_eek: ..... a prąd dyma bo zmierzyłem na kondensatorze i lekkie kopniecie i juz pojawia się napięcie ......dodam że cewka jest git ,,, ale też nie podaje napięcia na cewkę ? co jest ???? teraz przeglądam schemat i jutro dalej jazda ... .załamka :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 no niestety wyglada na modul , zobacz gdzie ida kable od cewki zaplonowej , moze i sam modul nie ma zasilania ?? albo nie dostaje sygnalu z impulsatora ( mialem tak jak ulamalem kabelek z impulsatora) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 no i sie wyjaśniło :flesje: impulsator sprawdziłem ok instalka ok i jestem bardzo bardzo wku**wiony :icon_exclaim: :icon_exclaim: .... bo jednak moduł :icon_biggrin: .... pisałem do zioma z moto afryki bo mieli na zapas moduł ale „wypożyczony” z yamahy i je zwracali i inne części .........pisał też że znajomemu 2 razy padł :icon_biggrin: i niby czesto się to zdarza :icon_mrgreen: .......... no nic polowanie na używkę i w miedzy czasie zrobi sie własny :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 slyszalem tez gdzies ze moduly w TTR padaja , szukaj reanimatorow modulow , moj koles sie w to bawi ale nie iwem z jakimi skutkami ;). p.s a nie podpasowal by modul z XT ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Wal na tel. do Bartka Dobrowolskiego, elektryka motocykowego z Warszawy. Naprawiał mi moduły i wszystko (odpukać) działa.601 255 698Mów że masz numer ode mnie i konsultuj sprawę.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie :P ... na chwile obecną chyba jestem szczęściarzem w nieszczęściu na alegro kleś ma klamoty do ttr i ma jakiś moduł oby sprawny :D ... jeśli już bede musiał zwój reanimować to tatko mój nie biedzie mial problemu ze zrobieniem nowego czy z reanimowaniem starego :) .. - zajmuje sie automatyką sterowaniem maszyn układy scalone itp. i mówi że taki prosty układ nie jest problemem ..... wierze mu :D hehehe ..............problem tylko taki że tatko zawsze wszystkim cóś robi tylko mi nigdy nie ma czasu. .przyciasne jak będzie trzeba :D Tomek Kulik oczywiście jak co chętnie skorzystam ps: eh nie potrzebnie tylko rozebrałem lewy dekiel ( sprawdzić czy mechanicznie tam nic nie ten tego) teraz musze zakupić nową uszczelkę ..... cós bilans mi sie nie podoba co dzień koszty rosną a dochodów ni ma ;) Edytowane 4 Lutego 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 (edytowane) od czego wynaleziono sylikon ?? ja tam nie daje uszczelek szkoda kasy , dobry sylikon zastepuje je z powodzeniem ( oczywiscie pod glowice i pokrywe zaworow daje dobre jakosciowo uszczelki) niestety japonskie moto sa drogie w obsludze i naprawie , kazda nowa orginalna pierdola nie kosztuje ponizej 100 zl ( ja za slizgi lancuszka rozrzadu czyli kawalek wyprofilwanego metalu oblanego plastikiem zaplacilem 300 zl :/ ) Edytowane 3 Lutego 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 chyba nie ma sensu pchac sylikonu skoro taka uszczelka z Atheny kosztuje 15 zl i prawdopodobnie jest dostepna w larsonie albo intermotors od reki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 co to za uszczelki ?? tej firmy ATHENA ?? gdzie to jest dostepne ?? do europejczykow tez mają?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 tak dla statystyki podaje ile nowy moduł !!!!!! :cool: eh trudno mnie z równowagi wytrącić ale jak w salonie yamahy dziś usłyszałem, że nowy moduł 3600zł :) polskich to mało co obok jakiegoś motoru nie wywróciłem :bigrazz: ......... ale juz kontakty starszy poruszył i za 1300 :) da rade sprowadzić 3 tyg czekania( no ale i tak moto juz rozebrane w części ) .... no i zobaczy sie czy ten z alegro będzie ok. :buttrock: a podobno honda ma drogie części ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 spoko do kazdego japonca czesci kosztuja majatek , 2 prowadnice rozrzadu do KLR 650 ( metalowe plozy oblane plastikiem) 300 zl, 1 kolo napedowe walka rozrzadu - 500 zl , a jaj mam glowice DOHC wiec x2 . Amortyzator tylni Kayaby do KLR 650 ponad 3000 zl :) - porownac z czesciami do samochodow :) mial bys 4 amory ze sprezynami + nowe tarcze i jeszcze 1500 by zostalo :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman9 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 (edytowane) Wiatm! Ja mam podobny problem z iskra w mojej TTR, z tym ze modol jest sprawdozny i sprawny, cewka rowniez. Impulsator jest ok a uzwojenie pradnicy rowniez daje napiecie. Moje pytanie brzmi czy ktos ma jakis pomysl co jeszcze mozna sprawdzic bo ja juz sie poddaje. Edytowane 28 Stycznia 2009 przez shaman9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3333 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Panowie nie wiem jak w ttr ale ja w swojej xl mialem taki przypadek! hondy maja dwa uzwojenia na cewce magneta jedno do zasilania zaplonu drukie calej reszty Sprawdzcie to i zasilania na module nie sprawdzajcie miernikami elektronicznymi tylko zwykla probowka (na mkoncowce zamiast przykladanego palca ma byc przewod najlepiej z krokodylkiem podlaczasz go do masy moto)do sprawdzania fazy (uswiadomil mnie elektryk) miernik nawet jak cewka bedzie walnieta bedzie pokazywal napiecie bo sie indukuje jednak nie ma tam odpowiedniego pradu,probowka jak zaswieci znaczy ze jest ok.zasilanie sprawdzaj bezposrednio na module cdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Sprawdzcie to i zasilania na module nie sprawdzajcie miernikami elektronicznymi tylko zwykla probowka (na mkoncowce zamiast przykladanego palca ma byc przewod najlepiej z krokodylkiem podlaczasz go do masy moto)do sprawdzania fazy (uswiadomil mnie elektryk) miernik nawet jak cewka bedzie walnieta bedzie pokazywal napiecie bo sie indukuje jednak nie ma tam odpowiedniego pradu,probowka jak zaswieci znaczy ze jest ok.zasilanie sprawdzaj bezposrednio na module cdi. człowieku jak masz tak pisać to lepiej się nie wypowiadaj. Zlituj się bo to wygląda jak skróty myślowe a nie każdy chce je rozszyfrowywać. Wiesz co to przecinki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Zgadza sie, koles elektryk samochodowy czesto sprawdza zlacza takim wlasnie srubokretem . Pozatym ja w XR mam 3 cewki, 1 iskrowa i 2 swiatlowe :). p.s ja tam sie rozczytalem . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.