Skocz do zawartości

nowy ktm


Rekomendowane odpowiedzi

raczej juz jest przyszykowana, PZM od tego roku zmienilo przepisy i zmienila sie maksymalna poj w klasie 125 (144/250) w stanch juz na tym smigaja, ten zabieg ma celu wyrownanie szans raiderow i moze oslabienie hegemoni 4T ?? -> walka z wiatrakami ??

Czyli z tego co wyczytałem to jest zwykłe 125 po tuningu na 144 tak ?? czy moze zle zrozumiałem?? jak zle to poprawcie:)
to nie jest tuning to jest poprostu nowa klasa, tak jak kiedys były 400 ale okazaly sie za slabe dla 2502T tak teraz 125 sa za słabe dla 2504T, zwiekszenie pojemnosci w tym przypadku ma raczej na celu poprawe przebiegu momentu obrotowego Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no. Ciekawe ile taka 145 cm ma kucy?? Pewnie okolo 47 koni... Chociaz zubr pisze ze krzywa momentu sie zmienia...Na dole aukcji koles pisze ze posiada cylidry zwiekszajace pojemnosc do roznych marek do wlasnie tych 144 cm.. Ale 1400 EURO to niezla cena ;)

 

Pozdr.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej juz jest przyszykowana, PZM od tego roku zmienilo przepisy i zmienila sie maksymalna poj w klasie 125 (144/250) w stanch juz na tym smigaja, ten zabieg ma celu wyrownanie szans raiderow i moze oslabienie hegemoni 4T ?? -> walka z wiatrakami ??

Mi sie ten pomysl podoba :P

125 2t maja ciezko z 250 4t, a teraz beda wyrownane szanse. :smile:

Nie ma jak to 2 suw :flesje: :)

 

pzdr speedfriend :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z rajdami enduro ? tez bedzie zmiana ?

 

Komunikat Nr 13/2007

Głównej Komisji Sportu Motocyklowego

 

 

Zasady rozgrywek Mistrzostw Polski w rajdach ENDURO w 2007 r.

E 1

motocykle: dwusuwowe o pojemności silnika do 125 ccm i czterosuwowe o pojemności silnika do 250 ccm. Startować mogą zawodnicy w dowolnym wieku posiadający certyfikat i licencję A, oraz odpowiedni dokument uprawniający do kierowania pojazdem zgłoszonym do zawodów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zastanawiam np, jak bardzo sie skroci zywotnosc tloka po zalozeniu takiego kitu 144 do setki...

 

 

a jak bardzo skrocila sie zywotnosc po zalozeniu cylindra 200ccm do setki????

 

 

chyba raczej jak bardzo skróci się żywotność sprzęgła :notworthy:

przecież czym większa pojemność tym mniej się kręci bo masz większy moment obrotowy w szerszym zakresie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba raczej jak bardzo skróci się żywotność sprzęgła :(

przecież czym większa pojemność tym mniej się kręci bo masz większy moment obrotowy w szerszym zakresie

Najbardziej i tak ucierpi korba, ale to jest motocykl do wygrywania a nie tani środek lokomocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co będzie z kitami do 4T na 300ccm ?? też je zalegalizują w MX ?? Co do tego kitu za 1400ojro to jakaś chora cena w USA do japońców można taki za 650$ wyrwać. a tu ..... Co do tłoków wiseco to cena w katalogu praktycznie ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...