Skocz do zawartości

Jaki Motorower do Dalszych wypadów??


mateusz kurowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rg sie nadaje do dłuższych wycieczek..silnik ma niezły dół,więc nie trzeba go wysoko kręcić..w moim na zebatkach 17/43 80km/h ma przy 6000obr/min więc silniczek ma wtedy najwieksza moc i spokojnie pod nawet większe wzniesienia wdrapuje sie z tymi 80km/h bez problemu..pozycja za kierownica jest dosyć wygodna-koncówki kierownicy są dosyć wysoko jak na sporta,ale ugięcie kolan jest dosyć spore ale silnik w rg lubi wibrowac....ale po trasach rzedu 200km zaczyna bolec tyłek...100km mozna robić spokojnie :flesje:

 

a i jeszcze szczerze polecam zundappa ks 80 Touring..sam mam takiego i jest znakomity do wypraw.80km/h też ma przy ok.6000obr/min a z racji tego ze silnik ten dość lubi obroty jest plusem:D bo 90 w trasie nie jest uciążliwe.silnik w ogóle nie wibruje..koana nie są mocno ugiete..kanapa jest superwygodna z porównaniu z tą z RG i ma jeszcze stelarz pod kufry/sakwy. przez co spokojnie mozna tam przytroszyć jakiś tobołek :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60Km nie nooo 50 to ja co sobota albo i czesciej nieraz do laski i spowrotem jade:Pi to kazdym moto co mialem od kat z nią jestem.To i simsonem i mtxem i skuterem i af 1 i kmxem.Af 1 dojechalem raz w 19 min:D Raz jak spadla z zjezdalni(No COMENTS) i dostalem drastycznego SmSa(Wiadomo Panika) to Simsonem raz lecialem dluzszą trasą 30 km prawie non toper na pelnym gazie.No tlyko na zakretach ostrych mial chwile ulgi! i bylo git:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedy mialem DT 80 to spokojnie robilismy razem po 150km bez przerwy i ani mnie ani moto nic nie bolalo :crossy:

80km/h mozna bylo trzymac caly czas bez trudu (z pasazerem raczej 70) a jak tylko wiatru nie bylo albo gorka jakas to spokojnie sie 100 przekraczalo. Bardzo dobrze jezdzila i w lekkim terenie i po miescie i na dluzszych trasach.

motorower oczywiscie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60Km nie nooo 50 to ja co sobota albo i czesciej nieraz do laski i spowrotem jade:Pi to kazdym moto co mialem od kat z nią jestem.To i simsonem i mtxem i skuterem i af 1 i kmxem.Af 1 dojechalem raz w 19 min:D Raz jak spadla z zjezdalni(No COMENTS) i dostalem drastycznego SmSa(Wiadomo Panika) to Simsonem raz lecialem dluzszą trasą 30 km prawie non toper na pelnym gazie.No tlyko na zakretach ostrych mial chwile ulgi! i bylo git:)

ale mi chodzilo o jazde z miasta do miasta na trasie, do kolgow, tam zrobilem 2x tyle, ale to widomo ze jakies tam przerwy byly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie jakiegos hujoczenga zmiescisz sie w tej kwocie ... slyszalem ze te motorki sa wrazliwe na sposob docierania ... jezeli dobrze sie dotrze to niema potem problemow ... sa to motorki praktyznie bez awaryjne :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobne wymagania jak Ty. lubie czasem zapuscic sie w dalsza traske i tak dalej.

polecam NS1, tylko ze wymaga ona troche lezenia na niej. ciezko jest utrzymac sie prosto, zas jazda na baku przez kilkanascie kilometrow moze zakonczyc sie kilkoma postojami.

najwiecej jednego dnia zrobilem troszke ponad 400km (łódź-spala-lodz-wloclawek-lodz trasami raczej pobocznymi) i nie narzekalem. wszystko to jest jedynie kwestia wprawy.

do swojej nski wsadzilem kufer AWINA (35l) mieszczacy kask integralny i inne drobiazgi. do moto ladnie pasuje, nawet z linia motocykla ma sie dobrze. zebatki oczywiscie na predkosc, by w trasie kiedy trzeba bez wiekszego palowania silnika bylo to 90 km/h.

jezeli trzymasz obroty nie przekraczjaace 8-9tys. rpm to moto wypije tak z 3,5-4l wiec nie jest zle. mowa przy gazniku 23mm, wiec tym najwekszym.

 

a co do wypowiedzi odnosnie MBXa to takze to moto polecam. pozycja wygodniejsza do turystyki, klasyczna linia, tylko ze juz ten moj kufer tam zupelnie nie pasuje.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Pawik teraz żeś dowalił z hujoczengami jak sie nie psóją jak psóją bynajmiej 50cm3 niewiem jak jest z większymi pojemnościami ale hujoczengów nie polecam Włąsne doświadczenie ;] chociaż ja swoim skuterem (hujoczengiem) do wrocka i spowrotem dojechałem na Oldtimer i spowrotem w deszczową pogodę i spokojnie było 100km ale mimo wszystko nie polecma jak już to MBX NS-1 i 125/50 MBX'a mam i jest wygodny a Ns-1 tak jak juz koledzy forumowicze pisali też jest wygodna :buttrock: Pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ns1 ma troche twarda kanape wiec w trasie ok 250 km mnie troche tylek bolal. MBX ma wygodniejsza kanape i osiagi podobne. nsr z tych nowszych (kocie oczy) tez nie ma zawygodnej kanapy (twarda) ale te starsze modele maja mieka choc sa brzydsze :] . ja bym stawial na nsr ale ze do wydania jest 4500 to na motorower ciezko bedzie wiec ja proponuje ns1, przelotowa 80 to bez problemu, ladnie wyglada i jak laski zobacza Cie na takim scigu to odrazu sikaja w majtki <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje Suzuki GT 80/50 ;] bardzo fajny chopperek ;] 80km/h można spokojnie jeździć (do tylu wiekszość jest zablokowana) mało pali i w ogóle fajny sprzęcior ;] wygodny itp.

 

www.bikepics.com/members/sqark1991 ;] tam masz fotki takiej GT

 

 

 

Ja bym odrzucil wszystkie "plastiki" ze wzgledy na pozycje za kierownica i silniki lubiace wysokie obroty. Wybralbym cos z mocniejszym dolem. Zalezy jeszcze jakie dla Ciebie sa to te dluzsze wypady ?

Po moim krotkim kontakcie z GT moge stwierdzic ze rzeczywisice ma wygodna pozycje. Ale moze sam wlasciciel zabierze glos w tej sprawie

 

 

Witam

 

Jeżeli już koniecznie chcesz robić dłuższe trasy na motorowerze to odradzam Ci kupno wszystkiego rodzaju replik ścigaczy etc. Pomimo szpanerskiego wyglądu i stosunkowo sporej mocy pozycja kierowcy uniemożliwia dalsze wypady.

 

Do turystyki polecam Ci Suzuki GT 80L. Pomimo wieku te motorki znakomicie się spisują na dłuższych trasach. Ja na swoim GT w niecałe 3 lata przejechałem 14tyś km bez żadnej awarii (pomijając zatkanie gaźnika i zerwany łańcuch). Najdłuższa trasa jednego dnia to 380km. Zwiedziłem na nim pół Polski i nigdy mnie na trasie nie zawiódł. Przelotowa 70-80km/h (przy spalaniu w granicach 3.5l/100km) + bardzo wygodne siedzenie + możliwość założenia sakw czynią z niego bardzo dobrego turystyka.

 

Jedynym minusem będzie problem w znalezieniu dobrego egzemplarza zarejestrowanego na motorower. Jeżeli uda Ci się ta sztuka, to będziesz się cieszył bezawaryjna i wygodną jazdą prze długie lata.

 

Niestety moja suka poszła do żyda jakieś 3 miesiące temu. Gdyby nie brak funduszu na prawo jazdy zostawił bym ją sobie jako drugi motocykl.

 

Parę fotek Suzuki GT 80L.

 

http://bikepics.com/pictures/607271/

 

http://bikepics.com/pictures/474130/

 

http://bikepics.com/pictures/573619/

 

P.S mam też parę filmików, ale to na priv.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...