ratosny Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 witam jestem szczescliwym posiadczem drz400s.chcialbym jednak przesiasc sie na yamahe wr-mam jeszcze watpliwosci co do pojemnosci.argumentem przejscia z drz na wr jest waga(drz jest troche ciezki-jak wsiadlem na gasgasa 300 kolegi to odczulem to 40 kg mniej).i jak jest z ta moca 250-450-czy bedzie ona duzo wieksza,czy bede odczuwal duza roznice miedzy drz a tymi motorami?czytalem tutaj ze wr jest najtrwalszym motocyklem z hardendurowcow co dodatkowo za nim przemawia.no i jak z serwisem-ile trzeba wlozyc w czesci eksploatacyjnie po kazdym sezonie(lub w trakcie)?dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 (edytowane) no kolego ratosny to masz taki sam delemacik jak ja kiedys mialem tez zsiadlem z drz 400 na wr 250f. Przedewszystkim chcialem miec moto lekkie i zwinne takie ktorym moglbym latac po torze i z tego wzgledu nie potrzebowalem duzej pojemnosci wiec padlo na cwiartke. Na poczatku czulem brak mocy na prostej ale teraz to uwielbiam jezdzic wr i cwiara zupelnie mi starcza. A jak chodzi o eksploatacje to po prostu tak jak wyczyn :buttrock: poczytaj inne posty jest duzo tego na forum. A co do tloka to moze ktos ma jakies doswiadczenie z wertexem?? Edytowane 19 Listopada 2008 przez Ryjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 A jak chodzi o eksploatacje to po prostu tak jak wyczyn no to wlasnie ujebales moje marzenia o wuerce.bo sformuowanie jak wyczyn rozumiem:takie same koszty jak w motocyklach krosowych.ale myslalem ze nie trzeba zmieniac tak czesto tlokow i olejow jak w krosowce.zapomnialem dodac ze raczej tez chcialbym miec moto odblokowane skoro fabrycznie jest przytlumione.a jaka pojemnosc 250 czy 450?250 jest lzejsza bo wazy cos 106 kilo a 450 112 ale to tak duzo mniej niz 132 kilowy drz a ile tam jest mocy podajcie cos w przyblizeniu w drzecie s jest 42KM pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 no to wlasnie ujebales moje marzenia o wuerce.bo sformuowanie jak wyczyn rozumiem:takie same koszty jak w motocyklach krosowych.ale myslalem ze nie trzeba zmieniac tak czesto tlokow i olejow jak w krosowce.zapomnialem dodac ze raczej tez chcialbym miec moto odblokowane skoro fabrycznie jest przytlumione.a jaka pojemnosc 250 czy 450?250 jest lzejsza bo wazy cos 106 kilo a 450 112 ale to tak duzo mniej niz 132 kilowy drz a ile tam jest mocy podajcie cos w przyblizeniu w drzecie s jest 42KM pozdro Przykładowo koszty utrzymania dla Wr250f: tłok jakieś 200mth, olej 800 km, zasięg na jednym baku ok 160 km(mam ok.13litrowy bak ) .Czyli koszty utrzymania mniejsze niż w crossowce. Odblokowana Wr250f ma jakieś 40km, a wersja bez rozrusznika waży na sucho 102kg. Oryginalne części do yamahy 250F: tłok ok.300zł, tłok + cylinder 880, z korbowodem nie wiele drożej. Najdrożej wychodzą zawory po zniżce około 250 zł od sztuki. Co do pojemnosci to musisz sam zdecydowac co bedzie dla Ciebie lepsze. Jak coś to moja będzie wkrótce na sprzedaż, teraz oddałem na wymianę zaworów itp. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Odblokowana Wr250f ma jakieś 40km, a wersja bez rozrusznika waży na sucho 102kg. Oryginalne części do yamahy 250F: tłok ok.300zł, tłok + cylinder 880, z korbowodem nie wiele drożej. Najdrożej wychodzą zawory po zniżce około 250 zł od sztuki. Co do pojemnosci to musisz sam zdecydowac co bedzie dla Ciebie lepsze. Jak coś to moja będzie wkrótce na sprzedaż, teraz oddałem na wymianę zaworów itp. Pzdr to gdzie ty ten tlok wyrwales masz moze jakies namiary?? Ja właśnie do siebie będę zapychał tłok wertex za 580 zł w tym jest cały zestaw razem z pierścieniami itd. Z serwisowaniem wr jest inna bajka niz w przypadku drz bedziesz musial wiecej przy nim posiedziec i poswiecic mu czasu i kasy ale jak o niego zadbasz to sie odwdzieczy. A co do pojemnosci to zalezy jak i gdzie bedziesz jezdzil daleki przeprawowki to bierz od 450 jak chcesz szalec po torze i jakies wypady po okolicznych terenach to 250 ale sam musisz zdecydowac. Jeszcze moje pytanie czym roznia sie wersje 250fs to jest ta wprowadzana na rynek USA od 250f na europe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 (edytowane) to gdzie ty ten tlok wyrwales masz moze jakies namiary?? Jeszcze moje pytanie czym roznia sie wersje 250fs to jest ta wprowadzana na rynek USA od 250f na europe?? Tu mają takie ceny: http://www.yamaha.hg.pl/index.php?i=2&n=32 , tzn mieli jak w wakacje pytałem. U innego dealera po zniżkach też zaproponowali takie same ceny. Jeżeli chodzi o wersję USA w roczniku 2002, to w porównaniu do wersji na europe ma większy bak(ok 13 litrów) i inny wydech. Przy okazji ja też zapytam, jak się jeździ na DRZ400(E, S) w porównaniu do wr250f? Jak z masa, gabarytami? Edytowane 19 Listopada 2008 przez .:Paweł:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Przy okazji remontu góry w moim moto mam okazje podzielić się spostrzeżeniami. Głównie chodzi mi o uszczelki. Na rynku jak wiadomo są dostępne zarówno oryginały jak i aftermarketowe. I tu powstaje pytanie które z nich są lepsze. Aftremarkety są sprzedawane w zestawach, Przestrzegam przed kupnem zestawów w których znajdują się uszczelniacze zaworowe gdyż rodzaj materiałów oraz ich wykonanie są daleki od doskonałości. Po prostu uszczelniacze te nie nadają się do użytku nie jest to moja opinia ale mechaników z serwisu. To tyle jeśli coś mi się przypomni to jeszcze napiszę :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 mam taki teraz problem mam dwa zestawy kółek enduro i supermoto -aby śmigać bez stresów mam już zamontowane migacze lusterko klakson podświetlenie tablicy ,potrzebuje to wszystko podłączyć ,... załurzmy że spaliła się instalacja elektryczna od zestawu homol. w serwisówkach i manualach nic o tym nie ma gdzie to szukać ,zależy mi na włącznikach stopów (tylnia lampa ma w orginale przystosowaną żarówkę i do pierwszej kostki wyprowadzony przewód)jak ktoś ma na zbyciu lub może jakoś pomóc namierzyć informacje będę bardzo wdzięczny.Jak ktoś chce zamontować oświetlenie a elektrownia w twoim potworze niepozwala na to ,jest alternatywa zasilania bateriami http://www.drcproducts.com/elect/ezwire/index.html ,i pytanko techniczne (skrócenie śruba blokująca rolgaz i podniesienie przepustnicy),dlaczego skrócenie na zbyt krótką długość lub całkowite jej wyrzucenie ma jakieś niepożądane konsekwencje, naciągnięcie linek lub ich zerwanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woo Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Pytanko do posiadaczy wersji wr w wydaniu r jaki macie czujnik świateł stopu mechaniczny czy hydrauliczny ,nie mogę nigdzie znaleźć manuala do tej wersji ani schematów kitu homologacyjnego do wersji f .....pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam! Bylem dzisiaj ogladac WR 400 z 2000 roku. Wrazenia ogolne - super! zadbana bardzo, silnik chodzil cicho i rowniutko. Jednak mam pare pytan: tylny amor jest cholernie twardy. Maszyna widac ze jest troche obnizona. Krecilem sruba przy zbiorniczku, troche poprawilo to sytuacje ale nadal jest cholernie twardy. Ten typ tak ma? Zauwazylem tez z boku tego zbiornika gwint, na niej oslonke - cos typu wentyl. Co to jest? I kolejna sprawa w gazniku sa 2 rodzaje wajch - ssanie (mniejsze, czarne) i druga czerwona - wieksza? Gosc mowil ze to do odpalania motocykla na cieplo? Pierwszym raz sie z tym spotkalem, jakby ktos mogl wytlumaczyc to bede wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam.gda Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) I kolejna sprawa w gazniku sa 2 rodzaje wajch - ssanie (mniejsze, czarne) i druga czerwona - wieksza? Gosc mowil ze to do odpalania motocykla na cieplo? Pierwszym raz sie z tym spotkalem, jakby ktos mogl wytlumaczyc to bede wdzieczny. Wr;ki mają coś takiego , zimne ssanie - sparawa jasna ; ciepłe ssanie - zuborzenie mieszanki , pomaga w rozruchu ciepłego lub zalanego silnika. Niżej masz tabelkę jak używać poszczególnych rodzajów ssań. http://img228.imageshack.us/my.php?image=s...unter002sa7.jpg O "wenylu" możesz poczytać tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=60005&hl=azot :) Jeżeli chodzi o czujnik hamulca to polecam hydrauliczny. Podłączenie kierunków, światła STOP - weź pierwszy lepszy schemat instalacji od moto i na jego postawie jesteś wstanie połączyć to wszystko. Edytowane 12 Grudnia 2008 przez adam.gda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Wielkie dzieki Adam! O to wlasnie chodzilo :flesje: Kierunki beda zbedne ale światło stopu z przedniego hamulca to juz trzeba. A jak wyglada z tym twardym amorem tylnym? Moze to byc spowodowane tym ze motocykl jest obnizony? Jesli robil to na sprezynie to raczej taki efekt mozna wtedy uzyskac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagon Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 (edytowane) Co do problemu kolegi niestety nie wypowiem się bo w zasadzie akurat temat zawieszenia jest mi całkowicie obcy. Mam do Was jednak pewne pytanie, bo mogę powiedzieć, że motorek został roblokowany (krótsza śruba, szary kabelek) pozostały jeszcze dysze oraz wydech, bo z tego co zauważyłem jest w 100% zdławiony;) dysze wiadomo - wymienić na większe, natomiast uklad wydechowy bo aby uzyskać optymalny efekt należy "wymienić" końcówkę wraz z kolektorem. Jak pewnie zauważyliście pełny układ troszkę kosztuje ale jest na to znacznie tańsza alternatywa...mianowicie zamierzam zrobić tak: zmiana średnicy kolektora (zamiast kupować za nie wiadomo jaką kase a co gorsza znaleść - co nie będzie łatwe, akcesoryjny kolektor o większej średnicy, zamierzam powierzyć rzeźnikowi ambitne zadanie...wykonanie kolektora o średnicy 6cm na wzór oryginalnego od WR) Końcówkę w zasadzie mógłbym kupić, ale również znalezienie używki w granicach 300-500zł nie będzie proste od tak...Drugą alternatywą jest przerobienie istniejącego wydechu , rozcinając a następnie usuwając wszystkie "blokady", ich miejsce zastąpi rura, ciągnąca się przez całą długość końcówki, wykonana z perforowanej blachy, wokół której zastosować materiał tłumiący - to znacznie tańsza operacja. Tak jak wspomniałem na początku, mam do was pytanie...co o tym sądzicie:)? Edytowane 21 Grudnia 2008 przez jagon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udalo mi sie w końcu znaleźć ten temat: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=349760 jesli nie widzisz linkow ze zdjeciami albo czegos innego to wystarczy sie zarejestrowac albo powiedz to Ci wrzuce. Tam masz opisane i pokazane co on wyciagnal ze swojej WRki i caly opis. Takze milej lektury. Zaoszczedzisz na kosztach a odblokujesz troche maszyne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagon Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 (edytowane) Udalo mi sie w końcu znaleźć ten temat: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=349760 jesli nie widzisz linkow ze zdjeciami albo czegos innego to wystarczy sie zarejestrowac albo powiedz to Ci wrzuce. Tam masz opisane i pokazane co on wyciagnal ze swojej WRki i caly opis. Takze milej lektury. Zaoszczedzisz na kosztach a odblokujesz troche maszyne :) Dzieki mistrzu :notworthy: , w zasadzie wystarczyla sama fotka pokazująca wszystkie blokady w tłumiku, którą widziałem wcześniej, ale tu jest bardziej szczegółowo, na pewno sie przyda:) Co do modyfikacji, bede to robil dopiero bliżej wiosny, ze względu na moje wydatki, napęd, oleje, etc. - priorytety:) A wracając jeszcze do arta z TT, po takim zabiegu motor musi być strasznie głośny, bo z tego co można zauważyć na 2 fotce, zrobił cos w rodzaju tłumika stosowanego w krosowej 2T, za planuje puścić przez środek rurkę o śr 5cm, ale to jeszcze zobaczymy:) w każdym razie dzieki. Edytowane 23 Grudnia 2008 przez jagon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.