Piotrusgsx Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam Od niedawna mamy w ofercie zestawy do naprawy motocyklowych opon bezdętkowych bez demontażu z felgi. Cały zestaw wygląda następująco :http://www.autokompleks.pl/images/saf2.jpgNaprawa przebitej opony zajmuję parę chwil. Wystarczy zlokalizować uszkodzenie (i usunąć przyczynę typu gwóźdź :icon_question: ), przy pomocy specjalnego "szydła" wprowadzić w otwór samowulkanizujący się kołek, wyciągnąć "szydło" i odciąć wystające kawałki kołka, napompować koło przy pomocy pompki oraz nabojów CO2 i gotowe. Poniżej jest małe fotostory :http://www.autokompleks.pl/images/safety6.jpg Naprawa jest traktowana jako tymczasowa, po dojechaniu do cywilizacji i znalezieniu wulkanizacji można zdemontować oponę, odciąć wystającą do wewnątrz opony część kołka i przyklejć tradycyjną łatkę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 A ile taka przyjemność się ceni? W przeciwieństwie do tego, po napełnieniu opony "wulkanizatorem w szpraju" opona jest chyba do wywalenia tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Właśnie Piotr napisz cenę .Zainteresowałeś mnie tym :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) 80 PLN za zestaw z 6 kołkami i 70 PLN za zestaw mini z 3 kołkami i mini" szydłem" (idealny do schowka pod siedzeniem). Co do pianki to np Pirelli nie poleca stosowania takiej naprawy ale nie ma zakazu. Problemem dla gumiarza jest późniejsze czyszczenie opony/felgi i pewnie stąd opinia że takiej opony się nie naprawia :notworthy: EDIT: Dzisiaj przetestowaliśmy zestaw dla potrzeb fotostory i cała "naprawa" przedziurawionej opony zajęła nieco ponad 2 minuty łącznie ze zrobieniem fotek. Jedyny problem to to że trzeba włożyć trochę siły podczas wciskania "kołka" ale nie jest to zadanie przerastające stastystycznego motocyklistę/motocyklistkę :wink Edytowane 29 Stycznia 2007 przez Piotrusgsx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Naprawa jest traktowana jako tymczasowa, po dojechaniu do cywilizacji i znalezieniu wulkanizacji można zdemontować oponę, odciąć wystającą do wewnątrz opony część kołka i przyklejć tradycyjną łatkę. Pozdrawiam Pytanie, czy pompowaliscie tymi nabojami opone ? jezeli tak, to ile ich zuzyliscie ? pozdrawiam :notworthy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Pytanie, czy pompowaliscie tymi nabojami opone ? jezeli tak, to ile ich zuzyliscie ? pozdrawiam :notworthy: Pompowałem kompresorem ale na stronie miłośników BMW wyczytałem że na tył potrzeba około 2 nabojów (tzn 2 naboje wystarczają żeby można było jechać dalej - później i tak należy skontrolować ciśnienie na najbliższej stacji). O ile dobrze pamiętam z lektury forum to masz podobny zestaw kupiony u dealera BMW?? Tutaj link to wspomnianego opisu na stronie Boxer-Motor : http://www.boxer-motor.com/index.php?optio...id=19&Itemid=57 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Pompowałem kompresorem ale na stronie miłośników BMW wyczytałem że na tył potrzeba około 2 nabojów (tzn 2 naboje wystarczają żeby można było jechać dalej - później i tak należy skontrolować ciśnienie na najbliższej stacji). O ile dobrze pamiętam z lektury forum to masz podobny zestaw kupiony u dealera BMW?? Tutaj link to wspomnianego opisu na stronie Boxer-Motor : http://www.boxer-motor.com/index.php?optio...id=19&Itemid=57 Widze, ze czytasz uwaznie. Tak moj kumpel ostrzegl mnie abym na moja zeszloroczna ture nie jechal bez, bo wtedy napewno zlapie. wolalem byc przezorniejszy i kupilem. pozdrawiam :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 A gdzie to można kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 A gdzie to można kupić?Albo skontaktuj sie z piotrusgsx i wysle ci z Warszawy albo kup w Poroslach, mozna tam zamowic z katalogu larssona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Podobny zestaw kupiłem niedawno w CARREFOUR Wileńska w Warszawie. Sygnowany jest przez 2WHEELS motorbike accessories. Nazywa się TYRE REPAIR KIT. Niestety nie ma w sobie urządzenia do pompowania. Kosztował chyba mniej niż 20 zł. Ma za to dodatkowy szpikulec z tarką do obrobienia otworu (taki pilnik). W zestawie Autokompleksu brak jest tubki ze smarowidłem. Myślę że ma ono spore znaczenie dla prawidłowego załatania dziury. Tą technologią fachowiec od gum załatał mi rok temu oponę w aucie. Bez zastrzeżeń jak do tej pory. Co do pompowania z nabojów z CO2. Może i ta metoda jest dobra, ale ja wolę maleńką plastikową pompkę do rowerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 W zestawie Autokompleksu brak jest tubki ze smarowidłem. Myślę że ma ono spore znaczenie dla prawidłowego załatania dziury. Uszczelnienia Safety Seal nie potrzebują dodatkowego "szuwaksu" i właśnie tym różnią się od zwykłych gumowych kołków które go potrzebują do prawidłowego uszczelnienia miejsca uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.