cabaniero Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Kumpel miał Uaza z 2 litrowym dieslem od Mercedesa... iście szatańska maszyna...miała klimat i fajnie taplała się w błotku... Własnie zapakowanie silnika diesla do Uaza podobno nie jest zbyt trudne...a wydatnie obniża koszty eksploatacji... kumpel miał 2 litry, ale najlepiej sprawdzały się podobno 2,5 litrówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja miałem Wołgę. Chorowałem na Uaza. Ale po walce z rdzą w mojej Gaz-24 przeszła mi ochota na ruskie sprzęty. Niestety z blacharką nie dam rady wygrać. A po za tym te sprzety mają duszę i można się w nich zakochać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 http://www.uaz.ru/eng/models/nm/315195/gallery/ - może ktoś jest chętny na UAZa nuffke sztuke :banghead: Teraz nosi dumną nazwe SUV'a :P No na tym zdjęciu to prawie ja G Klasa mercedesa :biggrin: Ale czpki z głów panowie UAZ i NIVA to przyzwoite samochody terenowe nie jak jakieś tam Vitary czy inne.. Pozdrowiania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Witam,zawsze mnie ciekawiło ile benzyny wciągnie taki UAZ, na asfalcie i w terenie??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Witam,zawsze mnie ciekawiło ile benzyny wciągnie taki UAZ, na asfalcie i w terenie??Pozdrawiam A to to wyliczy :icon_biggrin: Teoretycznie po asfalcie z rozłączonymi sprzegiełkami powinien zmiescić się w 13 l/100 km. W terenie normy nie ma :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 A to to wyliczy :biggrin: Teoretycznie po asfalcie z rozłączonymi sprzegiełkami powinien zmiescić się w 13 l/100 km. W terenie normy nie ma :biggrin: Rozumiem, że przy napędzie na jedną oś?? Prawdę mówiąc głosowałem za 15l. Te marne 13 to mój świętej pamięci 125p 1300 brał po mieście :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Kochany uaz tak przy spokojnej jezdzie spali 15L, spokojnej czyli do 60 km/h a przy exterem 80-90 kolo 18L, jest to potwierdzone kilkoma wypadami jakie odbylem uazem, w zabawie w terenie to norma jest od 22 w gore, srednio zawsze kolo 30. Dodam ze to auto nie jedzie na drodze wiec trzeba liczyc powyzej tych 22 :biggrin: Jak by to powiedziec to auto ma tak zestrojony uklad kierowniczy ze na drodze one jedzie tam gdzie chce a nie tam gdzie my chcemy (luzy fabryczne) kontrole odzyskujemy dopiero po zjechaniu z drogi :biggrin:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 a zbiornik(zbiorniki) ile mieszczą ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Tak, z napędem tylko na jedną oś. Na czarnym nie wolno jeździc z napędem 4x4. W terenie potrafił mi zuzyc 30 l gazu na powiedzmy godzinę ostrej jazdy (tak z 10-max 20 km :icon_arrow: ). Ale frajda jest niezła, zwłaszcza jak się zimą objeżdza po poboczu/rowie zakopane w śniegu osobóki albo jak się gdzieś jedzie z kumplami* "na skróty" - fajne mają miny. * - koniecznie z kumplami i szpadlem bo jak się zagrzebiemy to koledzy pchają :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Na czarnym nie wolno jeździc z napędem 4x4. a dlaczego na asfalcie tylko na jedną oś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 a dlaczego na asfalcie tylko na jedną oś?? ruska zmota -UAZ -nie posiada międzyosiowego mechanizmu różnicowego, a więc układ napędowy nie potrafi kompensować różnicy odległości pokonywanych przez poszczególne koła w zakrętach. Jazda z zapiętym 4x4 na przyczepnej nawierzchni skutkuje dużymi naprężeniami w układzie napędowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Wiekszość japońskich zmot też centralnego dyfra nie posiada :) . Jak napisał Digidy jazda z zapiętym na sztywno 4x4 kończy się weryfikacją najsłabszego elementu (czyt. coś się popsuje). UAZ ma 2x po 36 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) ruska zmota -UAZ -nie posiada międzyosiowego mechanizmu różnicowego, a więc układ napędowy nie potrafi kompensować różnicy odległości pokonywanych przez poszczególne koła w zakrętach. Jazda z zapiętym 4x4 na przyczepnej nawierzchni skutkuje dużymi naprężeniami w układzie napędowym. czyli rozumiem, że przy 4x4 wszystkie koła obracają się z jednakową prędkością, nawet osi tylnej. Przy napędzie tylko na tył działa normalnie mechanizm różnicowy. Coś takiego ?? Człowiek uczy się przez całe życie :icon_razz: Wyobrażałem sobie , że w takim 4x4 trzeba dodatkowo zablokować mechanizmy różnicowe. Edytowane 13 Lutego 2007 przez Włodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 czyli rozumiem, że przy 4x4 wszystkie koła obracają się z jednakową prędkością, nawet osi tylnej. Przy napędzie tylko na tył działa normalnie mechanizm różnicowy. Coś takiego ?? Człowiek uczy się przez całe życie ;) Wyobrażałem sobie , że w takim 4x4 trzeba dodatkowo zablokować mechanizmy różnicowe. nie !! UAZ to nie wóz drabiniasty i posiada mechanizm różnicowy -każde koło ma niezależną prędkość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 nie !! UAZ to nie wóz drabiniasty i posiada mechanizm różnicowy -każde koło ma niezależną prędkość no dobra. Jedziesz na tylną oś - mechanizm działa, dołączasz przód i co??? no chyba , że działa tak po rusku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.