MaCieJek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Witam, Otóż od 3 lat jeżdżę skuterem PEUGEOT SV 50(93r. :( ). Za pół roku powinienem mieć nowe moto, ale póki co jeszcze będę śmigać, a po mnie pewnie jeszcze brat :buttrock: . Przez 3 lata nic w nim nie wymieniałem, ani razu się nie zepsuł, nic w nim nigdy nie naprawiałem :biggrin: , ale ostatnio zauważam pewne różnice w przyspieszeniu i prędkości. 60km/h to nie była zabójcza prędkość, ale teraz nawet tego nie mogę osiągnąć. Chciałbym was bracia motocykliści prosić o pomoc, co mam wymienić, co naprawić, co zrobić by chodził tak jak dawniej? PoZdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jaki przebieg? Prawdopodobnie masz już dosc doje(b-ch)any tłok :(Przydałoby sie go wymienic i zrobic szlif :buttrock: Po za tym w zobacz w jakim stanie jest pasek napędowy :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jaki przebieg? Prawdopodobnie masz już dosc doje(b-ch)any tłok :(Przydałoby sie go wymienic i zrobic szlif :buttrock: Po za tym w zobacz w jakim stanie jest pasek napędowy :buttrock: Pozdrawiam no Qóba ma racje silenik pewno już ma małą kompresje i jest przez to już słaby być moze można by było wymienić tłok(z dostaniem na odpowiedni wymiar nie powinno byc problemu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durex Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Przez 3 lata nic w nim nie wymieniałem, no nie wierze ze nawet oleju nie wymieniłeś ;p pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 pewnie masz do wymiany prawie cały napęd, tj. rolki, pasek, być może przeciwtalerz wariatora, tłok no i sprzęgło do skontrolowania Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 To by była ta mniej optymistyczna wersja enduromaster, hehe :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCieJek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 (edytowane) Przebieg: 14 000 km No z deczka mnie nastraszyliście, jakieś pół roku temu robiłem mały przeglądzik i pasek był ok, jest zima i będę musiał go dokładnie przejrzeć Najlepsze rozwiązanie to pewnie będzie sprzedaż, bo szkoda w niego inwestować :icon_mrgreen: PoZdrO Edytowane 28 Stycznia 2007 przez MaCieJek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam, Otóż od 3 lat jeżdżę skuterem PEUGEOT SV 50(93r. :notworthy: ). Za pół roku powinienem mieć nowe moto, ale póki co jeszcze będę śmigać, a po mnie pewnie jeszcze brat :bigrazz: . Przez 3 lata nic w nim nie wymieniałem, ani razu się nie zepsuł, nic w nim nigdy nie naprawiałem :bigrazz: , ale ostatnio zauważam pewne różnice w przyspieszeniu i prędkości. 60km/h to nie była zabójcza prędkość, ale teraz nawet tego nie mogę osiągnąć. Chciałbym was bracia motocykliści prosić o pomoc, co mam wymienić, co naprawić, co zrobić by chodził tak jak dawniej? PoZdro :bigrazz:Przebieg: 14 000 kmMoże rolki się zużyły i dlatego gorzej ciągnie? Bo jakoś nie sądzę, aby przy przebiegu 14.000 km układ tłok-cylinder uległ takiemu zużyciu, żeby osiągi drastycznie spadły - oczywiście przy założeniu, że licznik nie był kręcony i jest to przebieg rzeczywisty (podejrzewam, że nie masz skutera od nowości, więc pewności mieć nie możesz; dodam, że moja SV-ka '97 ma większy przebieg). A w ogóle skuter jest odblokowany? Do jakiej prędkości się rozpędzał, zanim osiągi się pogorszyły? Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidm93 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Witam, ja tez bym stawiał na rolki albo na pasek... bo pasek moze wyglądac całkiem nie zle (z pozoru) ale w rzeczywistości sie ślizga i nie ciągnie tak jak ma ciągnąc:)a roli z biegiem przebiegu tez sie niszczą i to tez moze być jedna z głownych przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCieJek Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Może rolki się zużyły i dlatego gorzej ciągnie? Bo jakoś nie sądzę, aby przy przebiegu 14.000 km układ tłok-cylinder uległ takiemu zużyciu, żeby osiągi drastycznie spadły - oczywiście przy założeniu, że licznik nie był kręcony i jest to przebieg rzeczywisty (podejrzewam, że nie masz skutera od nowości, więc pewności mieć nie możesz; dodam, że moja SV-ka '97 ma większy przebieg). A w ogóle skuter jest odblokowany? Do jakiej prędkości się rozpędzał, zanim osiągi się pogorszyły? Nie wiem czy jest odblokowany i jak go odblokować(?), ciągnął 60 km/h spokojnie na prostej, równej drodze, teraz idzie około 50km/h i czuje, ze wolniej przyspiesza :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 pierwsze co to sprawdzilbym rolki, i zmienil, bo to chyba bedzie najtansza proba... pozycz od kogos lub kup przyrzad do mierzenia kompresji, sprawdz jaka jest i napisz, to wterdy bedzie wiadomo czy tlok dobry czy nie... ale w sumie kumpel ma 0,4 albo 0,3 a dobrze mu jezdzi :icon_twisted: Piaggio zip chyba 2001-2002 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCieJek Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Wreszcie rozebrałem wariator :icon_mrgreen: , a tak wyglądają moje rolki: http://img252.imageshack.us/my.php?image=rolkirf9.jpg Całe są wysmarowane smarem, niektóre wydają się być trochę zniekształcone? Mam je wymienić? Ile mogą kosztować? No i czy wstawić takie same jak były czy może cięższe albo lżejsze tak aby v-max wzrósł? :icon_twisted: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 te rolki to tylko do śmieci się nadają, pasek pewnie w podobnym stanie, jego też wymień Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaCieJek Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 No dzięki :icon_mrgreen: , w takim razie jutro lecę do sklepu :buttrock: Z paska też zrobię foto i pokaże jutro Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Nie wiem czy jest odblokowany i jak go odblokować(?), ciągnął 60 km/h spokojnie na prostej, równej drodze, teraz idzie około 50km/h i czuje, ze wolniej przyspiesza :crossy: .Hm, mój SV na fabrycznym silniku rozpędza się do ponad 80 km/h licznikowych; na kicie tuningowym latał jeszcze szybciej. Może rozejrzyj się za jakimś serwisem specjalizującym się w skuterach w Twojej okolicy i niech Ci go oddławią? No i czy wstawić takie same jak były czy może cięższe albo lżejsze tak aby v-max wzrósł? :buttrock: Najlepiej byłoby poeksperymentować z rolkami o różnej wadze. Jak wstawisz za ciężkie, to skuter może będzie nawet osiągał jakąś przyzwoitą prędkość, ale będzie się wolno rozpędzał, a pod górę ledwo ciągnął. Z kolei jak założysz za lekkie, będzie wyrywał spod świateł niczym strzała mieląc pasek klinowy :wink: , ale ucierpi na tym prędkość maksymalna. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.