merida125 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Witam mam takie pytanie ,gdyz nie wiem jest bo roznie slyszalem.jaka jest zywotnosc akumulatora motocyklowego w przypadku gdy jest on narazony na skoki temperatur-niegdy nie byl wyciagany z motocykla na zime,czy prad rozruchowy moze sie zmienic co ma wplyw na odpalanie motocykla i jak czeste ladowanie jest zalecane? i jakie powinno byc napiecie wyjsciowe-w przypadku 12v akumulatora,gdyz z tego co mi wiadomo powinno byc nieco wieksze....ale jakie?? :icon_evil: Edytowane 26 Stycznia 2007 przez merida125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Witam mam takie pytanie ,gdyz nie wiem jest bo roznie slyszalem.jaka jest zywotnosc akumulatora motocyklowego w przypadku gdy jest on narazony na skoki temperatur-niegdy nie byl wyciagany z motocykla na zime,czy prad rozruchowy moze sie zmienic co ma wplyw na odpalanie motocykla i jak czeste ladowanie jest zalecane? i jakie powinno byc napiecie wyjsciowe-w przypadku 12v akumulatora,gdyz z tego co mi wiadomo powinno byc nieco wieksze....ale jakie?? :icon_evil: 1. Używaj wyszukiwarki na forum http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...lite=akumulator2. Używaj google http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_kw...o-o%C5%82owiowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 nowy aku ma 13,6-14,4V jak spadnie napięcie poniżej 12,50V to możesz iść do sklepu po nowy :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 jak spadnie napięcie poniżej 12,50V to możesz iść do sklepu po nowy bzdura, aku nie powinno sie rozladowywac ponizej 1,67 V na celke czyli ponizej 10,02 V (6 celek)znane sa jednak przypadki reaktywowania jeszcze bardziej rozladowanych aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 nowy aku ma 13,6-14,4V jak spadnie napięcie poniżej 12,50V to możesz iść do sklepu po nowy :) Bzdury, bzdury, bzdury.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Enduromaster kto Ci takich głupot nawciskał?? Akumulator jest do wyrzucenia w momencie całkowitego zasiarczenia co może być spowodowane przechowywaniem akumulatore w pomieszczeniu o wysokiej wilgotności i nie używaniu go.W akumulatorze jeśli nie jest zasiarczony a prąd rozruchowy spadnie poniżej 1V to można za pomocą specjalistycznych urądzeń naładować ponownie i doprowadzić do stanu używalności co robi się w firmach które zajmują się sprzedażą i dystrybucją akumulatorów na dany kraj. Jeśli masz gwarancje to robią to bezpłatnie. Jeśli minie gwarancja coś takiego można zrobić za ok 30-50zł w zależności od firmy. W poznaniu znam jedną taką firme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 nowy aku ma 13,6-14,4V jak spadnie napięcie poniżej 12,50V to możesz iść do sklepu po nowy :icon_twisted: Kolego ,nie opowiadaj takich rzeczy ,bo jeszcze ktoś w to uwierzy. Nowy akumulator ,nierozładowany,powinien mieć od 12,7 do około 13V . Te wartości co podajesz to są dla akumulatora odłączonego prosto od ładowania :icon_mrgreen: ,a wtedy sie go nie sprawdza.Trzeba odczekać jakiś czas ,1-2 godzin. Akumulatory o napięciu poniżej 12,5V po prostu trzeba doładować.I nie znaczy to ,że są wadliwe. Jesli sie mylę niech ktoś mnie poprawi :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Kolego ,nie opowiadaj takich rzeczy ,bo jeszcze ktoś w to uwierzy. Nowy akumulator ,nierozładowany,powinien mieć od 12,7 do około 13V . Te wartości co podajesz to są dla akumulatora odłączonego prosto od ładowania :( ,a wtedy sie go nie sprawdza.Trzeba odczekać jakiś czas ,1-2 godzin. Akumulatory o napięciu poniżej 12,5V po prostu trzeba doładować.I nie znaczy to ,że są wadliwe. Jesli sie mylę niech ktoś mnie poprawi :biggrin: Potwierdzam Ja swój ładowałem nieraz kiedy miał 11-12.0V, i chodzi bez problemu. Oprócz ładowania, ważene jest również przechowywanie.Ja swojego w zimę trzymam w mieszkaniu. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 nowy aku ma 13,6-14,4V jak spadnie napięcie poniżej 12,50V to możesz iść do sklepu po nowy :icon_mrgreen: Hey Enduromaster. Tobie sie chyba pojecia pomylily. To co podales to jest prad ladowania alternatora a nie znamionowe napiecie akumulatora. Jezeli napiecie akumulatora w momencie rozruchu spada ponizej 9V mozesz go wyrzucic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.